Flitskikker Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Ziet er leuk uit, alleen de lettertypen zijn bagger. Mvg, Flitskikker Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Waar moet je het nu downloaden? Ik wil het opnieuw downloaden maar een heel forum afzoeken is nogal veel werk. [Enja, ik heb gekeken op dat forum...] Download Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Om de download nog even iets directer te maken: http://www.lcsteam.net/dump/Setup.rar Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Nice Mod! hier hebben ze zeker veel energie aan besteed. Volgens mij gaan er wel veel bugs en glitches in voorkomen aangezien je niet alles perfect kunt maken. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat, wellicht over een paar maanden pas. Of is de mod al helemaal afgerond? Maargoed, aangezien je hem nu kunt downloaden zal hij wel af zijn. Nu maar even kijken of het daadwerkelijk wel leuk zal zijn. Een voordeel heb je, je kunt nu eindelijk zwemmen in Liberty City. Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Zwemmen in Liberty City kan ook al in GTA IV ;D Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 GTA LCS was eerder als GTA IV. Reageren
Deluxo Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Het is wel een mooie mod, had ik maar Grand Theft Auto: San Andreas op de pc. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Wow, mooi gemaakt vind ik. Als ik SA op mij pc had zou ik m meteen gedownload hebben. Ik zag wel een paar schoonheidsfoutjes maarja je kan niet alles perfect maken. Nu moet er nog aleenmaar iemand zijn die de stemmen kan overplaatsen dan is hij gewoon perfect. Reageren
thomas1010 Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Dat moet lang duren zon grote mod te maken eerst alle voertuigen veranderen dan de map daarna de missies maken. Reageren
JeGe Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Geplaatst: 18 maart 2009 Dat moet lang duren zon grote mod te maken eerst alle voertuigen veranderen dan de map daarna de missies maken. Ja maar ik vrees dat de mod niet of over een laaaaange tijd pas afgemaakt word aangezien de creators geen tijd meer hebben... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.