Jump to content

rare verdwijning

Recommended Posts

Geplaatst:

ik legde mijn gsm op mijn bureau dat naast men bed stond maar toen ik wakker werd lag hij erniet meer dus ik dacht mijn broer zal hem wel hebben ik heb heel zijn kamer doorzocht maar NIETS ook in de kamer van mijn ouders je weet maar nooit hé ik vind dit zo raar want dat kan toch niet plotsleing weg zijn heeft iemand een idee hoe ik hem zou kunnen terugvinden want hij was meer dan 100euro waard

Geplaatst:
ik legde mijn gsm op mijn bureau dat naast men bed stond maar toen ik wakker werd lag hij erniet meer dus ik dacht mijn broer zal hem wel hebben ik heb heel zijn kamer doorzocht maar NIETS ook in de kamer van mijn ouders je weet maar nooit hé ik vind dit zo raar want dat kan toch niet plotsleing weg zijn heeft iemand een idee hoe ik hem zou kunnen terugvinden want hij was meer dan 100euro waard

Erm, hoe moeten wij dat weten? Wij weten toch niet hoe je huis eruit ziet? Probeer het gewoon zelf op te lossen; zoeken, zoeken en nog eens zoeken. Je vind hem vanzelf.

Geplaatst: (bewerkt)

Er eens naar bellen? :7

Dat is dan net 29 seconden slomer dan het forumschaap... :-(

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:

Ik weet waar hij ligt,hij ligt niet waar de gsm niet ligt maar wel waar hij wel ligt.

Geplaatst:

Is je telefoon niet gevallen en onder je bed (of wat je ook voor meubels hebt staan) terecht gekomen?

Geplaatst:

Ik had dat laatst ook, ik liet mijn afstandsbediening vallen, batterijen eruit, en kon hem nergens vinden :schater:

Hij lag echt ver weg, onder een tafel op mijn kamer, waar je als een normaal persoon niet gaat zoeken, zover viel die van de tafel af :puh:

Dus kijk eens verder rond dan alleen het ding waar die op lag, hij kan misschien ergens tegen gevallen zijn en zo weggestuiterd? :puh:

Geplaatst:
Ik weet waar hij ligt,hij ligt niet waar de gsm niet ligt maar wel waar hij wel ligt.

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :schater:

We kunnen je hier niet echt mee helpen geloof ik.. Slotje..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...