Jump to content

Chinatown Wars.

Recommended Posts

Geplaatst:

Opzich nice outcome, alleen zijn er een paar punten die ik niet zo mooi vind. Zo lijkt het alsof de tekst, render en de bolletjes op de achtergrond overbelicht zijn. Verder is de structuur van de achtergrond niet echt mijn smaak, het geeft een stoffige uitstraling naar mijn idee. Ik weet niet wat je nog met render hebt gedaan maar als je deze neutraal had gelaten en een ander soort brush voor de achtergrond had gebruikt was het al een stuk mooier. Iig ga ik voor V2 omdat deze meer de groene kleur van je render heeft.

Geplaatst:

Ach, die overbelichting vind ik juist mooi, maar da's een mening...Ik heb overigens een V3-tje, weer wat groener. Zie hoofdpost.

Geplaatst:
Ach, die overbelichting vind ik juist mooi, maar da's een mening...Ik heb overigens een V3-tje, weer wat groener. Zie hoofdpost.

Dat is dan idd een kwestie van smaak, bij deze kies ik voor V3. Maar maak het niet té groen he! :D

Geplaatst:

Ik vind hem best goed: alleen zijn er een paar minpuntjes.

-Je zou de render (beter) kunnen inblenden. Hier is een goede tut daarvoor. Klik

-Die bolletjes in de achtergrond trekken wat de aandacht, probeer de focus meer op de render te leggen.

-De tekst kan ook wel een effectje gebruiken.

-De border mag ook wat dikker naar mijn mening.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de tut van .Levi gebruikt, aangezien die van Unmountable Tijmen niet zo uitgebreid was... :*D De border kan inderdaad iets dikker, dat kan ik nog aanpassen. Ik heb inderdaad de aandacht iets te weinig op de render gelegd, maar ik ben geen professional photoshopper en heb gewoon jouw tut gevolgd aangezien deze goed uitgelegd is. :) Tekst is iets wat ik totaal niet kan, en deze zullen vaak lelijk blijven in m'n sigs...:-( Ik probeer steeds meer en meer te photoshoppen, maar jammer genoeg slorpe andere dingen m'n tijd op. Bedankt voor je commentaar, dat waardeer ik echt! :*D

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:
Ik heb de tut van .Levi gebruikt, aangezien die van Unmountable Tijmen niet zo uitgebreid was... :*D De border kan inderdaad iets dikker, dat kan ik nog aanpassen. Ik heb inderdaad de aandacht iets te weinig op de render gelegd, maar ik ben geen professional photoshopper en heb gewoon jouw tut gevolgd aangezien deze goed uitgelegd is. :) Tekst is iets wat ik totaal niet kan, en deze zullen vaak lelijk blijven in m'n sigs...:-( Ik probeer steeds meer en meer te photoshoppen, maar jammer genoeg slorpe andere dingen m'n tijd op. Bedankt voor je commentaar, dat waardeer ik echt! :*D

Over tuts gesproken, heb je deze al eens geprobeerd? [PS] Hoe maak je een Sig? . Deze is best simpel met een mooie outcome ^^ Nog over je tekst, je kan het ook simpel houden (niet dat dat altijd staat natuurlijk) maar ik zie bij deze sig dat je best veel effecten erop uitgeprobeerd hebt, waardoor het ook niet zo helder meer is. Ik heb nog 2 sites die je denk ik ook wel kunnen helpen kwa tekst

- rnel.net/tutorials/Photoshop/Text_Effects

- photoshoproadmap.com/Photoshop-tutorials/Text-effects

Geplaatst: (bewerkt)

Die tutorial heb ik al gevolgd, deze is echt voor beginners, wat ik niet ben aangezien ik al redelijk kan PSen...Ik heb géén effecten gebruikt, gewoon de tutorial van XiPe en de tutorial van .Levi. uitgevoerd...^^

Bewerkt: door MegaPilot

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...