Jump to content

Daniel Welbeck

Recommended Posts

Geplaatst:

Na een tijdje geen gebruik te hebben gemaakt van Photoshop, ben ik weer aan de slag gegaan. Hieronder het resultaat van een hoop gevogel met instellingen en effecten:

welbecksig4copy.png

Ik moet zeggen dat ik er redelijk tevreden over ben, al is het natuurlijk verre van perfect. Reacties zijn in

ieder geval van harte welkom. :)

Geplaatst:

Hmm op sommige plaatsen is ie goed maar dan ook soms wat minder. Eerst en vooral is de background beetje te leeg. Links zie je een blauwe gloed , haal die weg want het verpest wat de cleane background. Maak het net als rechts wat zwart. De signature size zou ik wat verkleint hebben want de render staat nu te klein in zo'n grote sig. De textures zijn leuk gebruikt, alleen te overbelicht. Die strepentexture over zijn 2 schouders zou ik weglaten want het verpest de flow wat :) Tekst is goed gedaan!

Het lijkt misschien wat hard maar hij is helemaal niet lelijk hoor ;) Zijn alleen maar wat tipjes.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Hij is erg mooi vooral de tekst past er goed bij de rest van de sig. Alleen is de achtergrond veel te leeg probeer daar nog wat mee te doen. En ik vind de blauwe gloed iets te helder maar voor de rest is die erg mooi 8.3/10 :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...