Rickyboy30 Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Heeeii! Ik ben dus van de GTA IV nederlandse eenheden mod, ik heb alle eenheden veranderd naar nederlandse. nu verveelde ik me en heb ik besloten gewoon heel GTA IV zo veel mogelijk nederlands te maken! ik heb nu: - Nederlandse eenheden - Nederlandse ATM ( pinautomaat ) - Nederlandse nummberborden - Nederlands eenheden personeel - Nederlandse KLM auto's als je ideeën hebt over wat ik nog kan toevoegen: GRAAG thanks! Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 (bewerkt) Nederlandse: politie, Ambulance en brandweer? Of wacht, dat bedoel je met eenheden denk ik heh? Bewerkt: 11 maart 2009 door Remi-X Reageren
joppie Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 De strepen op de auto's van de hulpdiensten en geef ze de juiste kleuren... zoals de ambulance (geel) met rood/blauwe strepen. Politie: wit met oranje/d. blauwe strepen, en brandweer (rood) met wit en blauwe strepen. Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 De strepen op de auto's van de hulpdiensten en geef ze de juiste kleuren... zoals de ambulance (geel) met rood/blauwe strepen.Politie: wit met oranje/d. blauwe strepen, en brandweer (rood) met wit en blauwe strepen. dit kan helaas nog niet met de huidige tools ja het gaat om de eenheden, maar nu ben ik het spel gewoon Nederlands aan het maken. met typisch nederlandse dingen zoals de Pinautomaat van de ING Reageren
Pmixer Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 uum nederlandse bedrijven?? - De telegraaf (als Krant) - De Wibra ofzo zo heet da toch? - Thom Broekman, Open32, De Bijenkorf, The Sting, MenAtWork (als "dure" Kleding winkels) - Nederlandse garages (motor/Auto) - Nederlandse boten (marine) - Intersport (sportzaak) - AH/C1000/SuperDeBoer/Sanders/Aldi/Lidl (supermartken) - Nederlandse Stoplichten - Nederlandse Verkeers borden - Nederlandse Shows (Bij Theater) En zo zijn er nog wel wat dingen Reageren
Pmixer Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 uum nederlandse bedrijven?? - De telegraaf (als Krant) - De Wibra ofzo zo heet da toch? - Thom Broekman, Open32, De Bijenkorf, The Sting, MenAtWork (als "dure" Kleding winkels) - Nederlandse garages (motor/Auto) - Nederlandse boten (marine) - Intersport (sportzaak) - AH/C1000/SuperDeBoer/Sanders/Aldi/Lidl (supermartken) - Nederlandse Stoplichten - Nederlandse Verkeers borden - Nederlandse Shows (Bij Theater) En zo zijn er nog wel wat dingen Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 uum nederlandse bedrijven??- De telegraaf (als Krant) - De Wibra ofzo zo heet da toch? - Thom Broekman, Open32, De Bijenkorf, The Sting, MenAtWork (als "dure" Kleding winkels) - Nederlandse garages (motor/Auto) - Nederlandse boten (marine) - Intersport (sportzaak) - AH/C1000/SuperDeBoer/Sanders/Aldi/Lidl (supermartken) - Nederlandse Stoplichten - Nederlandse Verkeers borden - Nederlandse Shows (Bij Theater) En zo zijn er nog wel wat dingen hhm.. goeie ideeën. zal wel kijken of het mogelijk is. ik denk van wel maar dat word echt lang zoeken naar die textures! Nederlandse verkeersborden en stoplichten had ik al gevonden de Shows gaat helaas niet lukken ik zal binnenkort beginnen aan de stoplichten en verkeersborden! Reageren
Pmixer Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 shows bedoel ik mee, op theaters inplaats van wat er staat bijv. Die Hard 4.0 neerzetten. Reageren
obrak Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 meschien kun je van cj ( of hoe ie ook heet in lV ) blank maken Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 meschien kun je van cj ( of hoe ie ook heet in lV ) blank maken ik wil niet zeggen maar 'Nikko' in gta IV is al blank xD Reageren
joppie Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 @ obrak: CJ kun je in GTA SA ook blank maken d.m.v. een mod. De strepen op de auto's van de hulpdiensten en geef ze de juiste kleuren... zoals de ambulance (geel) met rood/blauwe strepen.Politie: wit met oranje/d. blauwe strepen, en brandweer (rood) met wit en blauwe strepen. dit kan helaas nog niet met de huidige tools ja het gaat om de eenheden, maar nu ben ik het spel gewoon Nederlands aan het maken. met typisch nederlandse dingen zoals de Pinautomaat van de ING Hoe maken ze dan mods zoals zwarte ambulances... en dat soort dingen? Kijk eens hier, en dan even scrollen naar beneden. Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 @ obrak: CJ kun je in GTA SA ook blank maken d.m.v. een mod. De strepen op de auto's van de hulpdiensten en geef ze de juiste kleuren... zoals de ambulance (geel) met rood/blauwe strepen.Politie: wit met oranje/d. blauwe strepen, en brandweer (rood) met wit en blauwe strepen. dit kan helaas nog niet met de huidige tools ja het gaat om de eenheden, maar nu ben ik het spel gewoon Nederlands aan het maken. met typisch nederlandse dingen zoals de Pinautomaat van de ING Hoe maken ze dan mods zoals zwarte ambulances... en dat soort dingen? Kijk eens hier, en dan even scrollen naar beneden. omdat dat de 'standaard' kleurslijnen zijn, je hebt verschillende plekken. de ambulance heeft er 3. boven, midden en onder. dus ik kan alleen DIE kleuren aanpassen, dus ik heb boven geel, midden wit, onder geel. zo leek het tenminste nog ergens op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.