Jump to content

Doherty Garage

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

ik ben een (heel) oud lid en ben trg herbegonnen met de GTA's :D

nu heb ik een vraagje over SA en de Doherty Garage: waneer kan ik daar saven?

ik heb de missie Farewell, my Love al gedaan dus ik heb een ticket ofz iets maar nu kan ik daar nog niet saven... :duh:

alvast bedankt, tibezwiep.

Geplaatst:

ik al zitten zoeken maar ik vind het niet i.v.m. Doherty Garage staat er:

De Doherty Garage is een vervallen garage, die CJ wint van Claude in de missie Farewell, my Love. Wanneer Carl erachter komt dat hij opgelicht is met een bouwval, vervloekt hij die "slang zonder tong". Kendl weet hem er echter van te overtuigen dat ze iets van de garage kunnen maken, en samen met Zero, Jethro en Dwaine beginnen ze aan de wederopbouw van de garage. Het pand is je eerste safe house in San Fierro en heeft de beschikking over een garage waar je vier voertuigen kunt opslaan. Deze garage is eigenlijk al vanaf het begin van het spel beschikbaar om voertuigen in op te slaan en goed bereikbaar na de missie The Green Sabre. Het gebouw zelf is niet toegankelijk in de "normale" speelwereld, maar wel bereikbaar via het hidden interiors universe en ook zul je veel cutscenes in het spel zien die de garage als decor hebben. Loop door het -icoontje om het spel op te slaan (buiten, tussen de buiten gebruik zijnde benzinepompen). Zodra je alle snapshots gedaan hebt krijg je de beschikking over een viertal wapens bij je garage: een micro SMG, shotgun, sniper rifle en grenades.

dus... ik heb die missie al gedan maar ik kan daar nog steeds niet saven.

Geplaatst:

Je wint de garage tijdens Farewell My Love. Het savepunt verschijnt pas 1 missie later, na Are You Going to San Fierro?. De informatie was misschien niet volledig, het één en ander is aangepast op WikiGTA.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...