sander0008 Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 heej heeft iemand een mod om met politie samen te werken ik heb hier een cool filmpje http://www.youtube.com/watch?v=93ji5ESFNFc...feature=related zou iemand dat willen uitleggen hoe dat moet en ook het geluid graag want bij mij doet hij dat niet alvast bedankt sander Reageren
graafschap.b Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 heej heeft iemand een mod om met politie samen te werken ik heb hier een cool filmpje http://www.youtube.com/watch?v=93ji5ESFNFc...feature=related zou iemand dat willen uitleggen hoe dat moet en ook het geluid graag want bij mij doet hij dat niet alvast bedankt sander ja ik heb er 1tje de politie helpt je dan maar ff kijken of ik het nog kan vinden. ow en je filmpje doet het niet. Reageren
graafschap.b Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 (bewerkt) sorry ik kan niet uploaden. ik zou ff zoeken want op gta garage stond hij ''geloof ik'' EDIT: deze lijkt er wel een beetje op is alleen geen politie______cleo 3 weer nodig!_______ JAJA ik heb hem gevonden! http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=5160 downlaod de link leesmij.txt Bewerkt: 11 maart 2009 door graafschap.b Reageren
sander0008 Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 (bewerkt) hee mischien doet deze link het wel ?? doe het dan zo type bij youtube dit in GTASA: Bus Chase en dan de eerste en wat had je mij voor link gestuurd ?? hij doet het bij mij niet kan hem niet installeren hij zegt dat ik dff in txd moet veranderen ofzo iets helppppp pleas word er zo kwaad van zo veel werk en dan doet ie het niet sander Bewerkt: 11 maart 2009 door sander0008 Reageren
graafschap.b Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 (bewerkt) heemischien doet deze link het wel ?? doe het dan zo type bij youtube dit in GTASA: Bus Chase en dan de eerste en wat had je mij voor link gestuurd ?? hij doet het bij mij niet kan hem niet installeren hij zegt dat ik dff in txd moet veranderen ofzo iets helppppp pleas word er zo kwaad van zo veel werk en dan doet ie het niet sander het is niet zo moeilijk. link moet het doen___http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=5160____ stop gewoon de .cs in je cleo map die in de sanandreas game derectori staat. en dat was het. en trouwens maak je zelf niet kwaad om dat iets niet lukt jij bent tog net nieuw in deze wereldvan het modden? je leert het van zelf zodra je het meer gaat doen. ik doe het nu ook net 2jaar en kan al aardig goed scripten en modellen. jij leert het ook van zelf jonge het is niet moeilijk naarmate je meer ervaring krijgt. Bewerkt: 11 maart 2009 door graafschap.b Reageren
sander0008 Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 stop gewoon de .cs in je cleo map die in de Griendtsveenweg 11 staat. en dat was het. en trouwens maak je zelf niet kwaad om dat iets niet lukt jij bent tog net nieuw in deze wereldvan het modden? je leert het van zelf zodra je het meer gaat doen. ik doe het nu ook net 2jaar en kan al aardig goed scripten en modellen. jij leert het ook van zelf jonge het is niet moeilijk naarmate je meer ervaring krijgt. bedankt voor je mooie woorden maar wat is cs in je cleo map die in de Griendtsveenweg 11 en dat anderen ?? sander Reageren
graafschap.b Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 je moet alle bestanden die op '' .cs '' eindiggen in je cleo map zetten. en dan doet hij het Reageren
sander0008 Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 (bewerkt) je moet alle bestanden die op '' .cs '' eindiggen in je cleo map zetten.en dan doet hij het maare 1 ding ze eindigen allemaal op [1] dus hoe doe jedat?? en is het gelukt met het fimpje ?? je moet bij youtube wel GTASA: Bus Chase ingetikt he ??? sander Bewerkt: 12 maart 2009 door sander0008 Reageren
graafschap.b Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 je moet alle bestanden die op '' .cs '' eindiggen in je cleo map zetten.en dan doet hij het maare 1 ding ze eindigen allemaal op [1] dus hoe doe jedat?? en is het gelukt met het fimpje ?? je moet bij youtube wel GTASA: Bus Chase ingetikt he ??? sander ja filmpje lukte maar ik DACHT dat je bedoelde politie jou helpen in plaats van jij hun. dus het is de verkeerde mod maar als je die tog wil zet dan gewoon alle bestanden in de cleo map en je ziet van zelf wel of hij het doet Reageren
sander0008 Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 hoe werkt het want volgens mij doet hij het niet?? sander Reageren
graafschap.b Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 hoe werkt het want volgens mij doet hij het niet??sander als je alles in de cleo map hebt gezet druk je ingame op------ 1.tab+linke muis knop 2.tab+scroll omhoog 3.tab+scroll omlaag 4.tab+scroll indrukken 1 is politie 2 is fbi 3 is swat 4 is vriend met snelle auto om hou dat want is wel handig Reageren
sander0008 Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 1.tab+linke muis knop 2.tab+scroll omhoog 3.tab+scroll omlaag 4.tab+scroll indrukken 1 is politie 2 is fbi 3 is swat 4 is vriend met snelle auto om hou dat want is wel handig maar hij doet het niet er gebeurt niets de politie volgt me niet eens en hoe doe je de achter bak open en hoe praat je door de walkitolki?? en hoe kan je iemand aan houden ?? Reageren
graafschap.b Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 ik had tog gezegt het is een andere mod... ow en ik reageer niet zo veel meer want ik ga nu gta iv modden Reageren
sander0008 Geplaatst: 15 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 ik had tog gezegt het is een andere mod...ow en ik reageer niet zo veel meer want ik ga nu gta iv modden ja maar kun je die regelen ??? pleas Reageren
Beagle Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Modden is veel werk, reken er niet op dat iemand zo'n mod even maakt. Misschien zelf leren modden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.