r.deroos Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2009 Hallo t Is nu echt dichtbij: ik koop een nieuwe pc. http://www.completer.nl/pages/page.aspx?c=...ail&cnf=109 + de HD 3870 en 2gb. Dus: AMD Phenom X3 8650 (Boxed, 3x2,3Ghz, OPGA) 4GB Kingston 800mhz Ati HD 3870 512MB Weet iemand of ik patch 1 of 2, of allebei moet/ handig is om te installeren? Zodra ik de Pc heb, vertel ik of ie goed loopt. Dit is nl. niet duur. Zoals ik al hoorde: Beetje kloten met de menus, kan ik zelf de kwaliteit vinden. (heeft iemand een iets duidelijker beschrijving?) Vriendelijke Groeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2009 Patch 2 en de speciale ATi drivers. Je moet gewoon een beetje kloten met die schuifjes tot het lekker loopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r.deroos Geplaatst: 18 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 Hallo Is deze pc geen optie? (dan wel met 2gb extra ram en HD 3870 512mb) Link is een 2,2ghz amd P quad geen idee, maar zal gtaiv hier meer dan normaal in kwalitiet zijn? groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2009 tja, je zou het kunnen overwegen. Installeer vooral niet de 2e patch, deze zorgt voor meer problemen dan er al waren, zo komen dingne niet in missies die horen te komen etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.