Jump to content

bomb da base II online probleem


killercassiebas

Recommended Posts

Hey,

Ik zit met een probleemje, Als ik bij de missie Bomb da base 2 online op het schip wil landen, dan gooit het spel me automatisch eruit en wordt ik weer terug gebracht naar het single player spel. Zo is het erg lastig om de missie binnen de tijd van de trophy te doen. Weet iemand hoe het komt dat ik er wordt uitgegooid en als dit normaal is hoe ik het handigst kan landen om het binnen de tijd te doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een glitch die er is sinds de laatste update. Een patch ervoor is er nog niet :N

Het beste dat je kan doen is met je helikopter op het schip landen. ;)

Is het eigenlijk al duidelijk wanneer die patch er komt?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een glitch die er is sinds de laatste update. Een patch ervoor is er nog niet :N

Het beste dat je kan doen is met je helikopter op het schip landen. ;)

Is het eigenlijk al duidelijk wanneer die patch er komt?

Nee, ik heb nog niets gehoord over een patch. Ik denk dat het bij R* wel druk is (GTA CW, DLC voor MC:LA die net uit is,...) Ik hoop dat die patch snel komt

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik heb nog niets gehoord over een patch. Ik denk dat het bij R* wel druk is (GTA CW, DLC voor MC:LA die net uit is,...) Ik hoop dat die patch snel komt

Ja daar heb je wel een punt. En ik hoop ook dat ze een oplossing vinden voor het probleem. Laat Bomb Da Base II nou net mijn favoriete co-op game zijn. :duh: By the way... sommige mensen zeggen minder problemen te krijgen als ze de game op 'Hard' spelen, is dit waar of is dit onzinpraat? ^_^

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

By the way... sommige mensen zeggen minder problemen te krijgen als ze de game op 'Hard' spelen, is dit waar of is dit onzinpraat? ^_^

paul007

Ik denk niet dat dit waar is, want ik speel altijd op 'Hard', en ik word er telkens uitgegooid. Ik heb daarnet gelezen op een site dat je minder problemen krijgt als er geen spelers meer joinen of weggaan als de game al bezig is.

Link to comment
Delen op andere websites

By the way... sommige mensen zeggen minder problemen te krijgen als ze de game op 'Hard' spelen, is dit waar of is dit onzinpraat? ^_^

paul007

Ik denk niet dat dit waar is, want ik speel altijd op 'Hard', en ik word er telkens uitgegooid. Ik heb daarnet gelezen op een site dat je minder problemen krijgt als er geen spelers meer joinen of weggaan als de game al bezig is.

Oké, dat moet ik dan ook is proberen. Dan heb ik nog één vraag. Ik heb ergens gelezen (op het forum) dat je ook minder kans hebt om eruit te worden gehaald als je met de helikopter laag vliegt. Nu weer dezelfde vraag,

Is dit waar of is dit onzinpraat? ^_^

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, dat moet ik dan ook is proberen. Dan heb ik nog één vraag. Ik heb ergens gelezen (op het forum) dat je ook minder kans hebt om eruit te worden gehaald als je met de helikopter laag vliegt. Nu weer dezelfde vraag,

Is dit waar of is dit onzinpraat? ^_^

paul007

Dat weet ik niet. Ik heb het nog niet geprobeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

wat is een glitch en wat is een patch?

Een glitch is een fout in het spel dat er bij iedereen in zit, zoals het fout dat je automatisch terug in SP komt. Een patch is een update dat je moet downloaden, zodat de foutjes in het spel weggaan. ;)

Bewerkt: door Platypus
Link to comment
Delen op andere websites

Ok ^_^ dankje, Dus ik moet wachten tot er een patch is en dan kan ik pas de Fly the co-op trophy halen? :-(:cry:

Lukt het ook niet al je op het schip landt?

Ik wil je wel eens helpen met de trophy hoor :Y

Bewerkt: door Platypus
Link to comment
Delen op andere websites

Ook als ik op het schip land wordt ik gekickt, soms heb ik geen eens de tijd om op het schip te landen en wordt ik al gekickt. En kan wel wat hulp gebruiken bij de trophy te halen, ^_^ . Ik heb Hangman NOOSE al binnen de tijd gedaan en moet dus alleen nog Deal breaker en Bomb da base binnen de tijd halen. Allen als het niet lukt om op het schip te landen wordt Bomb da base moeilijk,(behalve als jou het wel lukt ^_^ ). En Deal breakers is heel geschikt met zijn 2 te halen. Ik van beide missies snelle manier gezien op youtube maar misschien weet jij een nog snellere maniet :tu: . Maar als je me wil helpen kan je me toevoegen( mijn id naam is gewoon mijn gtaforum naam). Alsvast bedankt en ik hoop dat het wel lukt om op het schip te landen( maar grote kans dat het mis gaat, want vanaf een bepaalde dag heb ik nooit meer op het schip kunnen landen).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...