bvrm Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Hey, ik weet dat de kans zeer klein is op succes, maar is er nog een kans om gta III in multiplayer te spelen? ik wilde mta downloaden van hier: http://www.multitheftauto.com/dl-archive.html , maar blijkbaar werkt geen een van de links meer op het forum. Iemand? Je zou er mij een groot plezier mee doen. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 je kan het nog altijd spelen Reageren
Scarface92 Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 je kan het nog altijd spelen Inderdaad, hoewel ik niet denk dat nog iemand het zal spelen... Je kunt -->Hier<-- gewoon GTA3:MTA downloaden, veel succes! Reageren
JeGe Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 je kan het nog altijd spelen Inderdaad, hoewel ik niet denk dat nog iemand het zal spelen... Je kunt -->Hier<-- gewoon GTA3:MTA downloaden, veel succes! Die werken ook niet meer.. (niet bij mij iniedergeval) Reageren
bvrm Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 je kan het nog altijd spelen Inderdaad, hoewel ik niet denk dat nog iemand het zal spelen... Je kunt -->Hier<-- gewoon GTA3:MTA downloaden, veel succes! Die werken ook niet meer.. (niet bij mij iniedergeval) Ja, idd die links werkten niet meer (zoals ik zei), kon je met die mod ook niet over lan spelen? In elk geval kon je een eigen server opzetten ook denk ik. En spelers vinden is geen probleem Alleen de mod nog ergens kunnen downloaden Reageren
ArticLight Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik weet waar je hem kan downloaden, maar klik eerst hier: Klik Download[/font] Reageren
bvrm Geplaatst: 16 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 (bewerkt) Je manier van aanbrengen is subtiel, maar ik had mij al doodgezocht op google. Telkens kreeg ik een versie die niet werkte. Ook jouw versie!!! Maar nu heb ik de truc gevonden. bij het instaleren plaatst MTA het bestand weapon.mta in je gtaIII map (waar het geinstalleerd is dus). Dan komt het erop aan om weapon.dat te verwijderen en weapon.mta te veranderen van naam in weapon.dat dan start je gewoon je GTAIII run MTA, start zelf een server, of join één online, al zijn die laatste schaars start game en dan kan je MTA kiezen en je kan spelen. Oh ja, toch bedankt voor jullie hulp. Als er iemand zin heeft om eens een mee te doen met een spel, spreken we af, zet ik een server op. Bewerkt: 16 maart 2009 door bvrm Reageren
guib Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Je manier van aanbrengen is subtiel, maar ik had mij al doodgezocht op google.Telkens kreeg ik een versie die niet werkte. Ook jouw versie!!! Maar nu heb ik de truc gevonden. bij het instaleren plaatst MTA het bestand weapon.mta in je gtaIII map (waar het geinstalleerd is dus). Dan komt het erop aan om weapon.dat te verwijderen en weapon.mta te veranderen van naam in weapon.dat dan start je gewoon je GTAIII run MTA, start zelf een server, of join één online, al zijn die laatste schaars start game en dan kan je MTA kiezen en je kan spelen. Oh ja, toch bedankt voor jullie hulp. Als er iemand zin heeft om eens een mee te doen met een spel, spreken we af, zet ik een server op. ik heb het een keer geprobeerd en snapte er niks van, ik had wel een paar mods geinstalleerd, dat mag zkr nie Reageren
bvrm Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2009 Je manier van aanbrengen is subtiel, maar ik had mij al doodgezocht op google.Telkens kreeg ik een versie die niet werkte. Ook jouw versie!!! Maar nu heb ik de truc gevonden. bij het instaleren plaatst MTA het bestand weapon.mta in je gtaIII map (waar het geinstalleerd is dus). Dan komt het erop aan om weapon.dat te verwijderen en weapon.mta te veranderen van naam in weapon.dat dan start je gewoon je GTAIII run MTA, start zelf een server, of join één online, al zijn die laatste schaars start game en dan kan je MTA kiezen en je kan spelen. Oh ja, toch bedankt voor jullie hulp. Als er iemand zin heeft om eens een mee te doen met een spel, spreken we af, zet ik een server op. ik heb het een keer geprobeerd en snapte er niks van, ik had wel een paar mods geinstalleerd, dat mag zkr nie Nee, je moet je originele GTAIII hebben met liefst de patch 1.1 geinstalleerd. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Bij mij zegt hij .exe bestand niet gevonden. Reageren
OobAxxAdoO Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 heeft iemand dan een server die ik kan joinen met naam, pass en port? als ik een eigen wil starten werkt het niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.