Ajaco Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 mijn img tool zegt als ik gta3.img wil openen ''Read beyond end of the file'' Wat betekent dit ? Alvast bedankt ! Reageren
Timske Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Imgtool uitvoeren als Administrator als je Vista hebt. Ik hoef dit niet maar dit kan het geval zijn. Reageren
Ajaco Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Imgtool uitvoeren als Administrator als je Vista hebt. Ik hoef dit niet maar dit kan het geval zijn. Heel erg bedankt Het werkte! Reageren
Ajaco Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Nu wilt hij de textures niet meer laden .. =.= het wapen word wel geladen, maar hij is verder helemaal wit xD Textures nagekeken alles klopt Hulp Alstublieft ..=.= Reageren
K.O. Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 (bewerkt) Ik neem aan dat hieruit af te leiden valt dat je een wapen mod hebt gedownload/gemaakt en deze aan de hand van IMG Tool wilt installeren. Zou je even een link kunnen sturen naar de mod die je probeert te installeren? Edit @ hieronder: Tja, ik zou 't eigenlijk niet gelijk weten. Het enige dat ik me nog kan bedenken is dat je de textures verkeerd (of helemaal niet) installeert. Bijvoorbeeld als je het .bmp bestand - wat je eigenlijk helemaal niet hoeft te gebruiken - erin zou zetten in plaats van het .txd bestand, een stom foutje dat dit mogelijk veroorzaakt. Bewerkt: 14 maart 2009 door K.O. Reageren
Ajaco Geplaatst: 13 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Ik neem aan dat hieruit af te leiden valt dat je een wapen mod hebt gedownload/gemaakt en deze aan de hand van IMG Tool wilt installeren. Zou je even een link kunnen sturen naar de mod die je probeert te installeren? deze desert eagle Maar het gebeurt nog met andere wapens .. ik denk gewoon dat het aan mijn gta ofzo ligt, ik weet niet waarom Reageren
Jelmerguy Geplaatst: 9 april 2009 Rapport Geplaatst: 9 april 2009 (bewerkt) HELP!! ik heb een hoverboard mod gedownload en ik moest faggio dff. en txd. verwijderen. ik heb dat gedaan, maar nu kan ik de nieuwe er niet inzetten en de oude(ik had ze eerst gekopieerd)ook niet! hij zegt: I/O error 32 en dan blijft hij hangen. er staat wel dat hij aan het adden is maar ik had 5 minuten gewacht en er gebeurde niets. kan iemand me helpen? Bewerkt: 9 april 2009 door Jelmerguy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.