thuron Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 hallo, ik heb een tijdje geleden een manier gehad om enkel met new (checkpointnaam) , (checkpointnaam = (playerid,x,y,z en Public OnPlayerEnterCheckpoint een checkpoint een naam te geven. weet iemand hoe dat ook al weer ging? Reageren
Crusher!! Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 volgens mij kan dat niet hij maakt de new maar playerid,x,y,z is geen func Reageren
thuron Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 (bewerkt) ja, maar ik heb gwoon ff globaal uitgetikt wat ik er nog van wist. het zal dus nie allemaal kloppen. edit: ik heb em nu gevonden. alleen nog weten hoe ik de naam invoer bij OnPlayerEnterCheckpoint. dit is em: http://forum.sa-mp.co.uk/index.php/topic,1592.0.html Tis gwoon een include. maar ik ga er vanmiddag weer mee verder, dan hoop ik ook de OnPlayerEnterCheckpoint te vinden. Bewerkt: 12 maart 2009 door thuron Reageren
thuron Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 hmm, kep gezocht, maar ik zou nie weten hoe dat me onplayerentercheckpoint werkt.... er staat er wel een bij in die include: [b]OnPlayerEnterCheckpointEx(playerid, cpid, name[]) OnPlayerLeaveCheckpointEx(playerid, cpid, name[])[/b] maar ik zou niet weten hoe ik dat dat checkpoint moet ingeven. ik heb dit al geprobeerd: if(checkpointid == CP1_truckerjob); maar dat werkt niet. weet een van jullie hoe ik dit kan doen? Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Vervang checkpointid eens met cpid. Reageren
thuron Geplaatst: 12 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 (bewerkt) ik heb het bijna voor elkaar! die namen werken nu, maar op een of andere manier gaat de checkpoint meteen nadat hij neergezet word, weer weg. dit is het script: if(!strcmp("/buyprod", cmdtext, true,9)) for(new i; i<sizeof(truck); i++) { if(GetPlayerMoney(playerid)<=499) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"You don't have $500"); if(!PlayerToPoint(10.0,playerid,-1834.4691, 129.1151, 15.1171)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You have to be at the truck station"); if(!IsPlayerInVehicle(playerid, truck[i])) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You have to be in a truck!"); GivePlayerMoney(playerid,-500); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "You have bought products for $500."); SetPlayerCheckpoint(playerid, -1866.2645, 1409.7406, 7.7822, 5); return AttachTrailerToVehicle(trailer[i],truck[i]); } return 0; } enig idee hoe dit kan? edit: ja, had het net door , maar iig bedankt! Bewerkt: 12 maart 2009 door thuron Reageren
thuron Geplaatst: 13 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 ik heb zojuist even gekeken naar een ander script van mij, waar ik ook checkpoints in heb staan, en ik heb eens exact hetzelfde checkpoint uit dat script waar die het deed, in mijn script gedaan, en dan verdwijnt ie weer meteen dat ie gespawnd is....het word steeds vreemder.... is er misschien een inc. die je nodig heb voor checkpoints?? of iriteren deze dingen ( EnableStuntBonusForAll(0); DisableInteriorEnterExits(); ) de checkpoints???? ik hoop het z.s.m. te horen zodat ik weer verder kan !! alvast bedankt Reageren
Sandra Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Sa:mp kan maar 1 checkpoint tegelijk weergeven. Als je er 1 maakt, verdwijnt de oude weer. Je kan een checkpoint-streamer gebruiken. Deze vind je wel op het samp-forum. Reageren
thuron Geplaatst: 13 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 ik weet nu waar het zit. de fout zit hier ergens, als ik dit toevoeg, gaat dat checkpoint steeds weer weg, als ik dit // dan doet hij het: new CP1truckerjob; CP1truckerjob = CreateCheckpoint(-1478.9224,-208.6589,13.8755, 3.0, 5, "CP1truckerjob",true); kan een van jullie een fout hier in vinden? Reageren
thuron Geplaatst: 17 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2009 hm, nu doet alles het, behalve de trucks. alleen truck 2 werkt, maar dan komt er een trailer bij truck 1. ik denk dat de fout hier in zit: for(new i; i<sizeof(truck); i++) iemand enig idee hoe ik dit er uit kan halen??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.