lexus123 Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Wat me ook wel cool lijkt is net zoals in Rainbow Six Vegas 2 dat je je pak helemaal kan instellen, en ook je kleren etc. Ook moeten ze er GEEN voertuigen inzetten, want dan gaat het spel gewoon slecht worden, ze moeten gewoon veel KLEINE maps maken, waarin je lekker kan spelen Stanboy96 Of juist hele grote maps net als in BF2, maar dan moeten er ook heli's en boten inkomen. Dat vond ik in BF2 altijd wel grappig om er in rond te varen of te vliegen. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Wat me ook wel cool lijkt is net zoals in Rainbow Six Vegas 2 dat je je pak helemaal kan instellen, en ook je kleren etc. Ook moeten ze er GEEN voertuigen inzetten, want dan gaat het spel gewoon slecht worden, ze moeten gewoon veel KLEINE maps maken, waarin je lekker kan spelen Stanboy96 Of juist hele grote maps net als in BF2, maar dan moeten er ook heli's en boten inkomen. Dat vond ik in BF2 altijd wel grappig om er in rond te varen of te vliegen. Dan ben je aan het zoeken naar je kills, met 16 man in een overgrote map. Dat werkt niet hoor.. En dan krijg je ook weer tanks. En mensen die constant bezig zijn met vliegen.. Reageren
lexus123 Geplaatst: 28 april 2009 Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Wat me ook wel cool lijkt is net zoals in Rainbow Six Vegas 2 dat je je pak helemaal kan instellen, en ook je kleren etc. Ook moeten ze er GEEN voertuigen inzetten, want dan gaat het spel gewoon slecht worden, ze moeten gewoon veel KLEINE maps maken, waarin je lekker kan spelen Stanboy96 Of juist hele grote maps net als in BF2, maar dan moeten er ook heli's en boten inkomen. Dat vond ik in BF2 altijd wel grappig om er in rond te varen of te vliegen. Dan ben je aan het zoeken naar je kills, met 16 man in een overgrote map. Dat werkt niet hoor.. En dan krijg je ook weer tanks. En mensen die constant bezig zijn met vliegen.. Daarom moeten ze er 24-32 man van maken naar mijn zin. Reageren
.Stan Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2009 Kleine maps zijn gewoonweg beter, anders moet je zover rennen voor je kill, of je bent oppeens gepakt door een sniper... Reageren
commando Geplaatst: 1 mei 2009 Rapport Geplaatst: 1 mei 2009 Ik vind dat de mappen iets groter mogen en vooral wat meer variatie, zoals bij de map Broadcast bijvoorbeeld, daar kan je en op longrange binnen vechten en op shortrange, maar je kan ook naar buiten. Ik vind persoonlijk de mappen van Cod 5 leuker, al is het voor als je een war speelt natuurlijk wat minder zo'n grote map Reageren
.Stan Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Ik vind dat de mappen iets groter mogen en vooral wat meer variatie, zoals bij de map Broadcast bijvoorbeeld, daar kan je en op longrange binnen vechten en op shortrange, maar je kan ook naar buiten. Ik vind persoonlijk de mappen van Cod 5 leuker, al is het voor als je een war speelt natuurlijk wat minder zo'n grote map Die 'Broadcast' is denk ik een CoD 4 map, want ik heb alleen CoD 5?? Maarja, net zoals ik hierboven al gezegd heb, gewoon VééL kleine maps, dan is er veel variatie en weinig ergernis aan voertuigen Stanboy96 Reageren
stefan321 Geplaatst: 3 mei 2009 Rapport Geplaatst: 3 mei 2009 Ik vind dat de mappen iets groter mogen en vooral wat meer variatie, zoals bij de map Broadcast bijvoorbeeld, daar kan je en op longrange binnen vechten en op shortrange, maar je kan ook naar buiten. Ik vind persoonlijk de mappen van Cod 5 leuker, al is het voor als je een war speelt natuurlijk wat minder zo'n grote map Die 'Broadcast' is denk ik een CoD 4 map, want ik heb alleen CoD 5?? Maarja, net zoals ik hierboven al gezegd heb, gewoon VééL kleine maps, dan is er veel variatie en weinig ergernis aan voertuigen Stanboy96 kleine maps zijn aan de enekant leuk maar aan de andere kant spawnkills Reageren
.Stan Geplaatst: 4 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Ik vind dat de mappen iets groter mogen en vooral wat meer variatie, zoals bij de map Broadcast bijvoorbeeld, daar kan je en op longrange binnen vechten en op shortrange, maar je kan ook naar buiten. Ik vind persoonlijk de mappen van Cod 5 leuker, al is het voor als je een war speelt natuurlijk wat minder zo'n grote map Die 'Broadcast' is denk ik een CoD 4 map, want ik heb alleen CoD 5?? Maarja, net zoals ik hierboven al gezegd heb, gewoon VééL kleine maps, dan is er veel variatie en weinig ergernis aan voertuigen Stanboy96 kleine maps zijn aan de enekant leuk maar aan de andere kant spawnkills Jah dat is waar, maar ze moeten gewoon goede spawnplekken instellen, of dat de tegenstander niet bij jou stawnplekk kan komen, Reageren
stefan321 Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 Ik vind dat de mappen iets groter mogen en vooral wat meer variatie, zoals bij de map Broadcast bijvoorbeeld, daar kan je en op longrange binnen vechten en op shortrange, maar je kan ook naar buiten. Ik vind persoonlijk de mappen van Cod 5 leuker, al is het voor als je een war speelt natuurlijk wat minder zo'n grote map Die 'Broadcast' is denk ik een CoD 4 map, want ik heb alleen CoD 5?? Maarja, net zoals ik hierboven al gezegd heb, gewoon VééL kleine maps, dan is er veel variatie en weinig ergernis aan voertuigen Stanboy96 kleine maps zijn aan de enekant leuk maar aan de andere kant spawnkills Jah dat is waar, maar ze moeten gewoon goede spawnplekken instellen, of dat de tegenstander niet bij jou stawnplekk kan komen, netzoals in de winkel ofzow deuren die maar naar 1 kant open kunnen:P Reageren
wupie Geplaatst: 4 mei 2009 Rapport Geplaatst: 4 mei 2009 netzoals in de winkel ofzow deuren die maar naar 1 kant open kunnen:P welk level is dat Reageren
commando Geplaatst: 5 mei 2009 Rapport Geplaatst: 5 mei 2009 (bewerkt) Ik vind dat de mappen iets groter mogen en vooral wat meer variatie, zoals bij de map Broadcast bijvoorbeeld, daar kan je en op longrange binnen vechten en op shortrange, maar je kan ook naar buiten. Ik vind persoonlijk de mappen van Cod 5 leuker, al is het voor als je een war speelt natuurlijk wat minder zo'n grote map Die 'Broadcast' is denk ik een CoD 4 map, want ik heb alleen CoD 5?? Maarja, net zoals ik hierboven al gezegd heb, gewoon VééL kleine maps, dan is er veel variatie en weinig ergernis aan voertuigen Stanboy96 broadcast is idd een cod4 map. Die tanks vind ik zelf niet echt in het cod genre passen, ik vind cod is lekker 1st person schieten (zonder tanks in mp). overigens om op stefan321 in te gaan, mij lijkt het wel leuk als je ( meer ) gebouwen in kan en deuren kan openen. Grtz, Commando Bewerkt: 5 mei 2009 door commando Reageren
.Stan Geplaatst: 6 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 (bewerkt) Nog even een maandje wachten op de E3, en het nieuws en de trailer zal binnenstomen Stanboy96 EDIT: Modern Warfare 2 voor de WII?? KlikMaarEensHierLOL Stanboy96 "cya Bewerkt: 6 mei 2009 door stanboy96 Reageren
commando Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Geplaatst: 6 mei 2009 rofl XD... op de Wii hoe verzinnen ze dat XD ipv de normale controler loop je met zon gun net zoals bij die oude nintendo nes XD Reageren
stefan321 Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 rofl XD... op de Wii hoe verzinnen ze dat XDipv de normale controler loop je met zon gun net zoals bij die oude nintendo nes XD wow hou bedoel je oud Reageren
FerryN Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 Die drie spellen die ervoor liggen zullen een stuk hogere replaywaarde hebben dan de huidige spellen, ook al zijn die spellen oud en hebben ze niet zo'n hele geweldige graphics, ze blijven toch wel goed, als het aan mij lag had ik nu nog een SNES Binnenkort maar eens voor kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.