Reinier93 Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 (bewerkt) Zijn er nog Mensen die de 2 player special ops nogmoeten doen van Bravo? Voeg me PSN dan toe: PSKratos Ik wil natuurlijk voor veteran gaan Bewerkt: 18 december 2009 door Reinier93 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Ik heb nu 66 sterren bij spec ops. Moet alleen bij Wardriving nog 1 ster erbij en bij Wet Work 2 sterren erbij. ^^ Reageren
lexus123 Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Wienish heeft nieuwe liefde ontdekt. Na zijn SCAR-H AGOC (en extra gunpower) zorgvuldig gebruikt te hebben, stapt ie over op de TAR-21, die inmiddels is uitgerust met Holographic.. Level 34 nu Ik heb alleen een vraagje: Wat is het verschil tussen Holographic en Red Dot? Mijn Kill Streaks btw: UAV (3), Missile (5), Pave Low (9). Ik ben toch nog niet verder gekomen dan 10 @ Lexus: Dat werkt ook in Private? Ja, zie je toch. Wienish heeft nieuwe liefde ontdekt. Na zijn SCAR-H AGOC (en extra gunpower) zorgvuldig gebruikt te hebben, stapt ie over op de TAR-21, die inmiddels is uitgerust met Holographic.. Level 34 nu Ik heb alleen een vraagje: Wat is het verschil tussen Holographic en Red Dot? Mijn Kill Streaks btw: UAV (3), Missile (5), Pave Low (9). Ik ben toch nog niet verder gekomen dan 10 @ Lexus: Dat werkt ook in Private? Het verschil tussen red dot en holographic is dat een hologaphic meer inzoomt en dus beter voor langere afstanden is, wat fijner is vind ik De tar-21 heb ik al helemaal vrijgespeeld, op extended magazines na. Nog +/- 75 headshots en ik heb Fall erop (Heb nu dus red tiger) En me ACR gaat ook al richting de red tiger, heerlijk wapen is dat :D Klein vraagje trouwens, maar als je in de prestige gaat, moet je dan al die headshots weer opnieuw halen? Ja, alle challenges moeten opnieuw. Ook alle wapen challenges dus... Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Maar toch zie je vaak mensen met een Fall kleur wapen terwijl ze nog maar lv.20 zijn. En aangezien je daarvoor 250 headshots moet hebben lijkt me dat onmogelijk op de eerlijke manier, ofniet? Reageren
HA5H Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Vandaag mn 6e of 7e nuke evah gehaald De teller staat op 2, aangezien ik nu in prestige zit, nog ff snel 8 hale is toch niet moeilijk en dan habe ich das emblem Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 ik had 24 killstreak en toen kreeg ik headshot Reageren
flippie13 Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 Mijn killstreak was 22, gelukkig voor die gozer dat die niet naast me zat, anders had die nu echt op 5 verschillende plaatsen iets gebroken Noob camper Reageren
ikt Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Geplaatst: 18 december 2009 (bewerkt) Gedowload = illegaal = geen hulp. Zo simpel is het, ook al heb je hem op een andere console wel legaal. Wie zegt dat ik hulp nodig heb. :/, je hoeft niet zo bot te reageren. Ik weet ook wel dat hier helemaal niets wordt geaccepteerd wat tot het aanleiden van illigaliteit leidt. Ik vraag me gewoon af waarom iedereen zo druk doet over het hebben van een illegale versie van een game die je in andere vorm legaal hebt, terwijl het gewoon uitbuiting is. @ikt geld teveel? Nee. Ohja, trouwens 31-3 gehaald in die Afghanistan map. Het ging gewoon keilekker. M16 + Holographic sight M9 + FMJ 1X Frag (heerlijk, eerst cooken en daarna gooien zodat die net boven het hoofd van de vijand ontploft. Leuke reacties.) 2X Flash Sleight of Hand Pro Stopping Power Pro Commando Pro Bewerkt: 18 december 2009 door ikt Reageren
PowerPats Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 waarom gebruikt echt iedereen commando ? Zijn jullie allemaal mensen die van grote hoogte graag op de grond willen neerpleuren. Reageren
ikt Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 waarom gebruikt echt iedereen commando ? Zijn jullie allemaal mensen die van grote hoogte graag op de grond willen neerpleuren. Ja. En knife is ook handig. Ik gebruik commando pro vaak, omdat ik vaak met mijn knife werk, en als er gebouwen in het spel zijn ben ik vaak geneigd vijanden van boven te benaderen en ze van boven terwijl ik spring te knifen, om daarna rond te sprayen met mijn M9, wat een kill oplevert, soms meer, en dan meteen te switchen naar mijn M16 om nog het laatste restje verzet te neutraliseren. En het werkt verdomd goed, moet ik zeggen. Reageren
jordib12 Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Wat irriterend is, dat je een bom plaatst in S&D, en je probeert hem dan te verdidigen door op een goeie plaatsen de bom in de gaten te houden, daardoor krijg ik berichten van camper, stupid camper... Het is toch heel normaal dat je je bom verdedigd? @ perks: sneller herladen en aimen 2 sneller lopen 3 ninja pro met acr hearbeat of red dot en van sniper gebruik ik waa2000! Reageren
TomHagen Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Wat irriterend is, dat je een bom plaatst in S&D, en je probeert hem dan te verdidigen door op een goeie plaatsen de bom in de gaten te houden, daardoor krijg ik berichten van camper, stupid camper... Het is toch heel normaal dat je je bom verdedigd? Je kan ook rondlopen ofzo. Maar bij S&D mag je af en toe wel campen vind ik, als het maar niet het hele spel constant is. Bij TD, F-f-A of zo vind ik campers echt verschrikkelijk. Reageren
ikt Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Wat irriterend is, dat je een bom plaatst in S&D, en je probeert hem dan te verdidigen door op een goeie plaatsen de bom in de gaten te houden, daardoor krijg ik berichten van camper, stupid camper... Het is toch heel normaal dat je je bom verdedigd? Je kan ook rondlopen ofzo. Maar bij S&D mag je af en toe wel campen vind ik, als het maar niet het hele spel constant is. Bij TD, F-f-A of zo vind ik campers echt verschrikkelijk. Weet je wie IK verschrikkelijk vind? Mensen die rond lopen met de noobtube altijd op aan. En als ze dan UAV hebben en jij bent in de buurt, ben je fucked. BAM. Ik heb een HEKEL aan noobtubers die de hele tijd met dat ding aan rondlopen. ARGH. Als er zo'n noobje in het spel zit switch in gewoon naar mijn überclass waarmee ik altijd de meeste kills krijg ongeacht welke map dan ook: UMP45 + RDS Ranger + Akimbo Marathon Pro Lightweigt Pro Commando Pro. Niets stealth, ik ben gewoon te snel. Dat stipje wat ik ben is altijd in beweging, elke scan ben ik de halve map verder, en dan krijg je een Akimbo Ranger in je kont. Anders ben ik gewoon afwisselend sniper, lompe sprayer (LMG, maak dat je weg komt, en muurtjes boeien me niet, die kogels gaan door alles heen, zonder FMJ) of assault (m16). Heeeeel soms ben ik een riot shield, als ik in een luie bui ben. Gewoon staan en kogels vangen, krijg ik nog punten ook. Wat mij verbaast is dat niemand weet hoe je me een Riot Shield om moet gaan. De meeste staan daar gewoon te wachten tot iemand achter hun komt. Dat werkt niet en je krijgt geen kills. Met een riot shield moet je juist mobiel zijn, aanvallen door te beuken, en als dat niet kan even een hoekje omgaan, switchen naar een ander wapen (ik heb akimbo ranger, dus als de vijand de hoek om komt om mij te semtexen/knifen, krijgt die gewoon hagel) en pwnen. Reageren
Wienish Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 Wienish heeft nieuwe liefde ontdekt. Na zijn SCAR-H AGOC (en extra gunpower) zorgvuldig gebruikt te hebben, stapt ie over op de TAR-21, die inmiddels is uitgerust met Holographic.. Level 34 nu Ik heb alleen een vraagje: Wat is het verschil tussen Holographic en Red Dot? Mijn Kill Streaks btw: UAV (3), Missile (5), Pave Low (9). Ik ben toch nog niet verder gekomen dan 10 @ Lexus: Dat werkt ook in Private? Ja, zie je toch. Ik had 't gister of eergister geprobeert met een maat van me, maar het werkte niet. Kun je het stapsgewijs uitleggen? Reageren
PowerPats Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Geplaatst: 19 december 2009 echt irri ik heb geluk als ik in 1 dag 1 level omhoog ga. belachelijk hoeveel punten je in een later stadium nodig hebt om te levelen. in een spelsessie van 1 uurtje (Na een uurtje begint het te vervelen) heb ik meestal pas de helft van het balkje vol. Gaat nog wel even duren voordat ik bij de 70 ben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.