ASPHALT Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 - Er word over nagedacht om mensen die de game te vroeg leaven te bestraffen.'' Beetje een anti climax.. Ik doe dit best vaak, en niet omdat 't slecht gaat. Door verkeerde NAT types konden ik en iemand nooit bij elkaar in een party komen, waardoor we dus in een lobby of in een spel zelf moesten zitten om de ander uit te nodigen. Vaak kom je in een potje dat al bezig is, of een volle lobby. Wanneer beide teams vol zitten kun je dus niemand meer uitnodigen, dus dan moet je weer leaven in de hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt. Zelfde in World at War, daar heb ik dit probleem gehad met Elias hier van 't forum. Verder geef ik ook toe dat ik het soms nog wel vaker doe, als m'n team gewoonweg zuigt. Je speelt met een team, maar als je team gewoonweg niets uitvoert, en het wordt echt erg; dan ben ik weg. Ik heb in 3, 4 en 5 maar al te vaak gehad dat de sniper niet kan snipen, de camper niet kan campen, de rusher niet kan rushen en de tacticus zonder tactiek speelt. Waarom speel je dan op die manier?? Vooral in S&D is dit gewoon fataal, daar moet iedereen z'n taak kennen en goed mee doen. Wanneer dat gewoonweg niet het geval is, en ik dus alles mag gaan doen, ben ik weg. @ de Scans; Deze zijn hier op het forum niet gewenst aangezien het auteursrechtelijk beschermd materiaal is, dus laat die ook maar zitten. Reageren
wupie Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 de site is eindelijk online http://modernwarfare2.infinityward.com/index.php?loc=nl_NL met filmpje. Reageren
.Stan Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 (bewerkt) de site is eindelijk onlinehttp://modernwarfare2.infinityward.com/index.php?loc=nl_NL met filmpje. Ik heb hem vanmorgen al gezien , had alleen geen tijd om te posten..GOED FILMPJE!! Ik heb wel al heel wat screens, die je misschien nog niet hebt gezien: KLIK Bewerkt: 25 mei 2009 door stanboy96 Reageren
stefan321 Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">reveal trailer !! Reageren
TomHagen Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Verder geef ik ook toe dat ik het soms nog wel vaker doe, als m'n team gewoonweg zuigt. Je speelt met een team, maar als je team gewoonweg niets uitvoert, en het wordt echt erg; dan ben ik weg. Ik heb in 3, 4 en 5 maar al te vaak gehad dat de sniper niet kan snipen, de camper niet kan campen, de rusher niet kan rushen en de tacticus zonder tactiek speelt. Waarom speel je dan op die manier?? Vooral in S&D is dit gewoon fataal, daar moet iedereen z'n taak kennen en goed mee doen. Wanneer dat gewoonweg niet het geval is, en ik dus alles mag gaan doen, ben ik weg. Je hebt het over CoD 4: MW, neem ik aan? Doe jij het volgens een hele tactiek? Ik doe gewoon waar ik zin in heb, en let niet al te veel op de rest, behalve bij S&D. Want daar is het wel gewoon belangrijk dat er samen verdedigd en aangevallen wordt. Overigens vind ik het zelf ook behoorlijk irritant als je in een team zit wat niks kan. Het wordt dan meer Free for all, omdat je constant in je rug geschoten wordt (waar dus eigenlijk dat team moet zitten). Dan heb ik het ook wel gezien. Het gebeurt mij echt heel vaak dat ik op het laatst meer kills dan deaths heb, maar de rest van het team juist niet. Ik hoop dus dat er beter gekeken wordt naar de stats en speeluren van elke speler, bij het indelen van de teams. Punt twee, de spawnpointen. Soms spawn ik drie keer achter elkaar op een plek waar meteen om de hoek een tegenstander zit die me meteen kan neerschieten. Soms spawnt er ook een tegenstander achter mij, die ik daardoor niet zie en niet verwacht. Dat mag van mij wel beter geregeld worden in deze game. Ik heb het dan over de MP hè. SP wordt toch wel vet. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Je ziet daar een moter waar je op zit, wel voertuigen dus . Reageren
.Stan Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Je ziet daar een moter waar je op zit, wel voertuigen dus . Dat met die voertuigen, dit zal waarschijnlijk om de singleplayer gaan, en in de multiplayer zullen waarschijnlijk geen voertuigen zitten. Stanboy96 Reageren
.Stan Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 ik kan niet wachten :eten: wie wel? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="853" height="505"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">reveal trailer !! e eindelijk een filmpje met gameplay. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Die stem op het begin van het filmpje is denk ik de stem van Soap , wat denken julie? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Die stem op het begin van het filmpje is denk ik de stem van Soap , wat denken julie? Soap was toch een brit en das een russische stem. Reageren
stefan321 Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 reveal trailer !! e eindelijk een filmpje met gameplay. jha maar een heel klein beetj gameplay ik hoop dat ze een filmpje geven met bijna alleen maar gameplay Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 (bewerkt) Ik heb al paar wapens op de screens in de PU gezien. Ik heb de Steyr AUG en de FAMAS assault rifles zeker gezien, er zat ook een SMG op paar screens, alleen ik heb geen idee wat voor een wapen het is . Ze schrijven ook iets over ene Generaal MacTavish die in jou team zit . EDIT: Omdat het me sterk leek dat MacTavish een genaraal was heb ik het opgezocht en het blijkt dat zijn rank Captain is. Bewerkt: 26 mei 2009 door Vercetti24 Reageren
wupie Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Ik heb al paar wapens op de screens in de PU gezien. Ik heb de Steyr AUG en de FAMAS assault rifles gezien. Ze schrijven ook iets over ene Generaal MacTavish die in jou team zit . generaal MacTavish is het hoofd personage uit de vorige modern warfere. het lijkt me echt een hele vette game te worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.