stefan321 Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Er zijn nooit demo's geweest, alleen Multiplayer Beta's.. En die zijn inderdaad niet naar de PlayStation gekomen. owkee? maar mordern warfare 2 komt ook voor de pc toch?? wat voor een systeem eisen heb je dan wel niet nodig Reageren
wupie Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 maar mordern warfare 2 komt ook voor de pc toch??wat voor een systeem eisen heb je dan wel niet nodig ja hij komt naar de PC, maar over de systeemeisen is nog niks bekend. Reageren
.Stan Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Volgensmij is het dezelfde Engine als CoD 4 en CoD 5, dus ik denk dat je een beetje boven dat kunt verwachten. STanboy96 Reageren
stefan321 Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Volgensmij is het dezelfde Engine als CoD 4 en CoD 5, dus ik denk dat je een beetje boven dat kunt verwachten.STanboy96 tjha mordern warfare 1 deed het al niet op mijn pc dus deel 2 kan ik wel vergeten maarjha daar heb ik oowk een xbox360 voor hea Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 De review in PU is moddervet, gewoon monsterlijk. Ook die foto's, alleen dat de red dot scoop niet rood wordt als je op iemand aimt vind ik wat minder. Voor de rest kan ik niet wachten! Reageren
stefan321 Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 in de pu stond ook dat je zelfs je vingerafdruk kan zien als je inzoemt en dat je kranten ziet wegwaaien door de wind als het echt zo realistisch is word het spel echt heel mooi Reageren
wupie Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 in de pu stond ook dat je zelfs je vingerafdruk kan zien als je inzoemt en dat je kranten ziet wegwaaien door de wind als het echt zo realistisch is word het spel echt heel mooi het zal mij benieuwen ik kan bijna niet wachten tot 10 november. Reageren
HA5H Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Ik heb snapshots van de gehele nieuwe trailer gemaakt en mij viel vooral 1 heel erg goed detail op, check dit eens: Zoals je op deze screen kunt zien is dit een heel goed voorbeeld voor dat de Graphics zeker vooruit zijn gegaan.De mensen ingame zien er tegenwoordig veel en veel realistischer uit! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Ik heb snapshots van de gehele nieuwe trailer gemaakt en mij viel vooral 1 heel erg goed detail op, check dit eens: *plaatje*Zoals je op deze screen kunt zien is dit een heel goed voorbeeld voor dat de Graphics zeker vooruit zijn gegaan.De mensen ingame zien er tegenwoordig veel en veel realistischer uit! Mooie screen. Reageren
wupie Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Ik heb snapshots van de gehele nieuwe trailer gemaakt en mij viel vooral 1 heel erg goed detail op, check dit eens: Zoals je op deze screen kunt zien is dit een heel goed voorbeeld voor dat de Graphics zeker vooruit zijn gegaan.De mensen ingame zien er tegenwoordig veel en veel realistischer uit! wat een mooie foto's Reageren
HA5H Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Hahahah danke Ik ben nu die trailer aan het afspeuren naar nieuwe dingetjes Reageren
Forumrunner Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Dit zou de Soap Mactavish zijn, alleen het lijkt me sterk. Want dit is geen ''Muppet'' zoals Price in MW1 zei. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Dit zou de Soap Mactavish zijn, alleen het lijkt me sterk. Want dit is geen ''Muppet'' zoals Price in MW1 zei.*Plaatje* Ik zie niks staat die in een zwarte kamer ofzo. Reageren
HA5H Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Dit zou de Soap Mactavish zijn, alleen het lijkt me sterk. Want dit is geen ''Muppet'' zoals Price in MW1 zei.*Plaatje* Ik zie niks staat die in een zwarte kamer ofzo. :schater: Ik zie ook niks Reageren
.Stan Geplaatst: 29 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Kan je hem misschien opnieuw oploaden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.