Daffy Duck Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Ik denk dat Forumrunner dit plaatje (bron) bedoelde van deze kom ik meerdere sites tegen: Reageren
Forumrunner Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Nee, ik bedoelde in dit filmpje de man op 1:10. Reageren
HA5H Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 11 november 2016 door HA5H Reageren
HA5H Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 11 november 2016 door HA5H Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Dat laatste was me ook al opgevallen toen ik de trailer bekeek. Reageren
.Stan Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 @ -Haakon- 1. Goed gezien, alleen het was allang bekend dat het in Rio de Januero afspeeld. 2. Ook Best goed gezien, maar was is er raar aan als er Amsterdam staat...En ik denk dat er Delayed staat omdat ze er aan 't schieten zijn. 3. Dit is iedereen volgens mij wel opgevallen. Reageren
wupie Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 gisteren werd tijdens de persconferentie van microsoft een filmpje getoond over modern warfare 2 met alleen maar gameplay. http://www.gametrailers.com/video/e3-09-modern-warfare/50040 verder werd er gezegd dat er eerst 2 multiplayer packs naar de xbox 360 komen en daarna pas naar de ps3. Reageren
stefan321 Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 gisteren werd tijdens de persconferentie van microsoft een filmpje getoond over modern warfare 2 met alleen maar gameplay.http://www.gametrailers.com/video/e3-09-modern-warfare/50040 verder werd er gezegd dat er eerst 2 multiplayer packs naar de xbox 360 komen en daarna pas naar de ps3. het ziet egt super uit ik hoop dat we meer van dit soort filmpjes krijgen Reageren
wupie Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 (bewerkt) Als je goed kijkt in het filmpje zie je dat er staat captain mactavich. dus is hij geen generaal Bewerkt: 2 juni 2009 door wupie Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 (bewerkt) Als je goed kijkt in het filmpje zie je dat er staat captain mactavich. dus is hij geen generaal Het klopte dus wat ik op COD wiki heb gelezen dat hij geen generaal is, het was wel te verwachten, want een generaal zou niet een klein groepje soldaten leiden, maar een heel leger. Edit: Je kan in het filmpje horen/lezen dat de nieuwe hoofdpersonage van de Britse storyline Roach heet, wat hebben ze toch met die bijnamen voor Engelsen eerst Soap en nu Roach. Weten jullie wat voor wapen het was die Roach gebruikte? Die wapen lijkt wel op de Sig 556 van RE5, maar ik weet het niet zeker. Het is zeker geen M16 of een M4, want die herlaad je anders (die handeltje waar je aan moet trekken om te herladen zit bij alle wapens van de AR-15 systeem achter en bij die geweer zat hij aan de zijkant). Bewerkt: 2 juni 2009 door Vercetti24 Reageren
.Stan Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Vette gameplaybeelden op de E3 !!! KLIK Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Vette gameplaybeelden op de E3 !!! KLIK Ik heb ze geen het valt best wel mee. Het ziet er mooi uit. Maar met dat radar systeem zegt me niks. Alleen dat Jet Ski stuk leek me leuk. Reageren
stefan321 Geplaatst: 5 juni 2009 Rapport Geplaatst: 5 juni 2009 Vette gameplaybeelden op de E3 !!! KLIK Ik heb ze geen het valt best wel mee. Het ziet er mooi uit. Maar met dat radar systeem zegt me niks. Alleen dat Jet Ski stuk leek me leuk. ik vind het wel vet maar het is dus egt wel realistisch vooral met die scheuren in het ijs Reageren
.Stan Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Op de E3 was een stuk van de demo weggeknip, dus KLIK hier voor de hele gameplay in combinatie met een interview met Robert Bowling. Stanboy96 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.