lexus123 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Daarnet in prestige gegaan, en ben nu alweer level 11. Hiernet ook mooie match met 26 kills 6 deaths. Ik wou met m'n predator missile even de hind neerhalen, begint het zo hard te laggen dat ik buiten de map beland. Ik nu ook vanmiddag, en die Famas owned zwaar ben ik achter gekomen.. Bij mij gaat het vaak laggen als ik iemand wil knifen, en dan wordt ik zelf geknifed. Das een bekende ja! Knife ik iemand die voor me is, sta ik opeens stil, niemand meer voor me, word ik opeens geknifed door diezelfde persoon Maar ik hou van mijn runners class, eerst omlopen, dan sta je achter iedereen, en dan met een silenced wapen iedereen neermaaien! Zullen we mischien een clubje voor lag knifers oprichten? Er is weer een nieuwe mod voor de 360, nu is het een speedhack. Ben vandaag die No-Friction (geen frictie bij het lopen, dus je glijdt over ijs ) mod ook meerdere malen tegengekomen. Het meest in HC:S&D, waar iedereen dan massaal zit te knifen of Riot Shield attacks. In FFA is het wel leuker. Dan zit je non-stop om je heen te knifen als een male baardaap, maar de kans dat je iemand raakt is nihil. Het heeft wel een hoge fun-factor moet ik zeggen Ook leuk is deze class die ik mensen best wel aanraad: Intervention - FMJ USP.45 - Akimbo Claylessmore Stun x 34 Sleight Of Hand PRO Stopping Power Steady Aim En de sensitiviteit van je rechterstick op 7 of hoger, voor leuke quick scopes en no-scopes. Bewerkt: 9 januari 2010 door lexus123 Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Daarnet in prestige gegaan, en ben nu alweer level 11. Hiernet ook mooie match met 26 kills 6 deaths. Ik wou met m'n predator missile even de hind neerhalen, begint het zo hard te laggen dat ik buiten de map beland. Ik nu ook vanmiddag, en die Famas owned zwaar ben ik achter gekomen.. Bij mij gaat het vaak laggen als ik iemand wil knifen, en dan wordt ik zelf geknifed. Das een bekende ja! Knife ik iemand die voor me is, sta ik opeens stil, niemand meer voor me, word ik opeens geknifed door diezelfde persoon Maar ik hou van mijn runners class, eerst omlopen, dan sta je achter iedereen, en dan met een silenced wapen iedereen neermaaien! Zullen we mischien een clubje voor lag knifers oprichten? Er is weer een nieuwe mod voor de 360, nu is het een speedhack. Ben vandaag die No-Friction (geen frictie bij het lopen, dus je glijdt over ijs ) mod ook meerdere malen tegengekomen. Het meest in HC:S&D, waar iedereen dan massaal zit te knifen of Riot Shield attacks. In FFA is het wel leuker. Dan zit je non-stop om je heen te knifen als een male baardaap, maar de kans dat je iemand raakt is nihil. Het heeft wel een hoge fun-factor moet ik zeggen De no-friction mod is het einige mod dat ik leuk vind, maar ik ben hem jammergenoeg maar een keer tegengekomen. Reageren
lexus123 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 De no-friction mod is het einige mod dat ik leuk vind, maar ik ben hem jammergenoeg maar een keer tegengekomen. Ik zal je de volgende keer een invite sturen. Ik en vrienden zoeken min of meer alleen maar dat soort potje zolang het nog kan. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 De no-friction mod is het einige mod dat ik leuk vind, maar ik ben hem jammergenoeg maar een keer tegengekomen. Ik zal je de volgende keer een invite sturen. Ik en vrienden zoeken min of meer alleen maar dat soort potje zolang het nog kan. Bedankt, als ik zelf in z'on match belandt stuur ik jou een invite. Reageren
paul007 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Kan iemand mij uitleggen hoe de game-mode Headquarters werkt? Ik speelde net een potje maar ik snap er nog steeds geen hol van. Kan iemand het mij uitleggen? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Zojuist weer eens lekker geirriteerd door dit spel. Ik ga n server game in, en daar zit een aimbotter in het andere team. Dus na 6x doodgaan en 0 kills ben ik weggegaan. Ik probeer weer een game te joinen en ik land weer in hetzelfde potje met de aimbotter. Ik dus weer weggaan en ik probeer weer een nieuwe game te joinen en kwam ik weer bij dit potje uit. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Zojuist weer eens lekker geirriteerd door dit spel. Ik ga n server game in, en daar zit een aimbotter in het andere team. Dus na 6x doodgaan en 0 kills ben ik weggegaan. Ik probeer weer een game te joinen en ik land weer in hetzelfde potje met de aimbotter. Ik dus weer weggaan en ik probeer weer een nieuwe game te joinen en kwam ik weer bij dit potje uit. Ik wou mijn disk zo'n beetje 20 keer breken (om andere redenen, we hebben geen aimbots), dus ik kan je irritatie wel begrijpen. Je moet gewoon een andere gametype even spelen en dan weer de gametype selecteren die je wou spelen (het werkte altijd in CoD 4), maar ik heb geen last van die probleem meer in MW2, ik join altijd een nieuwe match, dus ik weet niet of het nog steeds werkt. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Lastig voor de Pc, Xbox gebruikers. Het meest relaxed speel je modern warfare 2 dus echt wel op de ps3. De ps3 is tot nu toe nog niet gekraakt en de xbox wel en op de pc zijn heel makkelijk mods te maken. Reageren
Gijsso Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 PS3 is wel gekraakt en ik heb soms ook het idee dat er iets fout is wat dus gewoon echt niet kan, maar in het begin was het alleen maar de leaderbords. Dat hebben ze goed aangepakt. Maar ik zie echt niet de lol ervan in, die hacks. Een game speel je omdat je er plezier in wilt hebben. Gamen is entertainment. En dan met wat hacks verneuk je het voor de andere. Reageren
Hayte Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) Lastig voor de Pc, Xbox gebruikers. Het meest relaxed speel je modern warfare 2 dus echt wel op de ps3. De ps3 is tot nu toe nog niet gekraakt en de xbox wel en op de pc zijn heel makkelijk mods te maken. Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb nog geen enkele mod gezien op de pc. Maar het meest "relaxed" speel je dus niet op een PS3. Dan heb je zo'n gare controller in je hand wat totaal niet realistisch aan voelt (voor mij) waar ook nog eens auto-aim op zit. Nee dank je, ik speel het liever "ouderwets" met fatsoenlijke toetsenbord en muis die niet snel kapot gaan (wat dus wel het geval is met de Dualshock 3. Dat ding had ik nog geen week en de veer van de R2 knop was ongeveer gebroken) waar je ook nog iets moet doen om een kill te maken. @Gijsso, natuurlijk, die mensen die hacken hebben er totaal geen plezier aan, die doen het alleen om....? Precies, omdat ze het leuk vinden. Bewerkt: 9 januari 2010 door Hayte Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Lastig voor de Pc, Xbox gebruikers. Het meest relaxed speel je modern warfare 2 dus echt wel op de ps3. De ps3 is tot nu toe nog niet gekraakt en de xbox wel en op de pc zijn heel makkelijk mods te maken. ik vind de controller van de Ps3 echt heel erg suigen dus ik speel relaxter op de pc dan de Ps3 hoor. >>> Door Visser23: :7 Het gaat om het spel, niet de controller <<< Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 (bewerkt) PS3 is wel gekraakt en ik heb soms ook het idee dat er iets fout is wat dus gewoon echt niet kan, maar in het begin was het alleen maar de leaderbords. Dat hebben ze goed aangepakt. Maar ik zie echt niet de lol ervan in, die hacks. Een game speel je omdat je er plezier in wilt hebben. Gamen is entertainment. En dan met wat hacks verneuk je het voor de andere. Ze zijn zoals noobs, ze vergeten dat die digitale mannetje die ze afknallen bestuurd wordt door een mens. Ik geef liever mijn tegenstander een kans om terug te vechten (in geval als we elkaar zien, als ik hem besluip en hij ligt op de grond, dan teabag ik hem en dood hem erna), want dat heeft mij een beter gevoel dan iemand kansloos met een noobtube afknallen. Die game is eigenlijk te noob friendly en die taaloze dingen die IW verneukt heeft, het verbaast me hoe het nou een GOTY kon worden. Heeft IW eigenlijk iets van PS3 gebruikers afgepakt, want ze hebben de dingen die de PC en de 360 bijzonder maken afgepakt (dedicated severs en party chat)? hierboven: Ik vind de PS3 controller en muis+toetsenboord zuigen, dus ik speel veel relaxter op de Xbox 360. Bewerkt: 9 januari 2010 door Vercetti24 Reageren
Hayte Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 PS3 is wel gekraakt en ik heb soms ook het idee dat er iets fout is wat dus gewoon echt niet kan, maar in het begin was het alleen maar de leaderbords. Dat hebben ze goed aangepakt. Maar ik zie echt niet de lol ervan in, die hacks. Een game speel je omdat je er plezier in wilt hebben. Gamen is entertainment. En dan met wat hacks verneuk je het voor de andere. Heeft IW eigenlijk iets van PS3 gebruikers afgepakt, want ze hebben de dingen die de PC en de 360 bijzonder maken afgepakt (dedicated severs en party chat)? Een goed spel? Ik vind MW2 zo irritant. Je kan niet fatsoenlijk rond lopen zonder geknifed te worden, of een noobtube, of een predator missile, dan weer die irritante Model Akimbo's, dan weer een poppeke wat verborgen ligt waarvan z'n halve lichaam achter een muurtje is, waarvan je net de bovenkant van de Stinger kan zien, maar hij kan alles zien (niet door hacks, maar gewoon door het blikveld-systeem van MW2) Je krijgt amper de kans om iemand gewoon eerlijk dood te knallen O.o Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 PS3 is wel gekraakt en ik heb soms ook het idee dat er iets fout is wat dus gewoon echt niet kan, maar in het begin was het alleen maar de leaderbords. Dat hebben ze goed aangepakt. Maar ik zie echt niet de lol ervan in, die hacks. Een game speel je omdat je er plezier in wilt hebben. Gamen is entertainment. En dan met wat hacks verneuk je het voor de andere. Dat zijn glitches die in het spel zitten de ps3 code is nog NOOIT gekraakt door hackers daarom kunnen er geen mods in worden geplaatst Reageren
Forumrunner Geplaatst: 10 januari 2010 Rapport Geplaatst: 10 januari 2010 (bewerkt) PS3 is wel gekraakt en ik heb soms ook het idee dat er iets fout is wat dus gewoon echt niet kan, maar in het begin was het alleen maar de leaderbords. Dat hebben ze goed aangepakt. Maar ik zie echt niet de lol ervan in, die hacks. Een game speel je omdat je er plezier in wilt hebben. Gamen is entertainment. En dan met wat hacks verneuk je het voor de andere. Dat zijn glitches die in het spel zitten de ps3 code is nog NOOIT gekraakt door hackers daarom kunnen er geen mods in worden geplaatst Kijk hier eens. Bewerkt: 10 januari 2010 door Visser23 Link aangepast. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.