Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand mij uitleggen hoe de game-mode Headquarters werkt? Ik speelde net een potje maar ik snap er nog steeds geen hol van. Kan iemand het mij uitleggen? :)

Je moet Headquarters kapen.

Als het spel begint hoor je al gauw 'HQ located', er komt ook een 'Target' in beeld te staan. Ga daar heen en vecht ff met de tegenstander ofzo. 30 seconden na die 'HQ located' (zie ook de timer bovenaan) zal je horen 'HQ online', waarna je hem kan veroveren. Gewoon in de buurt zijn, zelfde als een A/B/C in Domination.

Stel;

Jouw team kaapt de HQ. Nu moet je hem verdedigen voor één minuut (dan gaat ie weer offline). Als de tegenstander te lang in de buurt van jullie HQ is maken ze hem kapot, zelfde als een punt kapen in Domination. Maarr.. als jouw team het HQ heeft respawn je niet meer, pas als de minuut voorbij is / het HQ is kapot.

Of natuurlijk;

Het andere team kaapt de HQ. Gewoon het HQ slopen, zelfde manier als een punt overnemen in Domination (:7). Je respawnt nog wel enzo, het andere team niet meer.

Als de minuut voorbij is of het HQ is gesloopt komt er weer een nieuw HQ (Headquarters located..) die na een halve minuut weer offline gaat, enz. Je krijgt punten voor het overnemen en verdedigen van het HQ, wie het eerst bij de 200 zit.

Timeline, misschien dat het dan duidelijker is :7

• HQ located, je kan er nog niets mee
  • HQ online, je kan ze veroveren
  • Doet het andere team dit dan moet je het 'kapot maken', doet jij team dit dan moet je verdedigen (maar dan respawn je niet meer als je dood bent)
  • HQ kapot / offline (na één minuut): Nieuw HQ
  • etc.

Ik ga trouwens mijn haatlijstje posten op het IW forum.

Echt een chaos daar btw :7

Geplaatst:

Kan iemand mij uitleggen hoe de game-mode Headquarters werkt? Ik speelde net een potje maar ik snap er nog steeds geen hol van. Kan iemand het mij uitleggen? :)

Je moet Headquarters kapen.

Als het spel begint hoor je al gauw 'HQ located', er komt ook een 'Target' in beeld te staan. Ga daar heen en vecht ff met de tegenstander ofzo. 30 seconden na die 'HQ located' (zie ook de timer bovenaan) zal je horen 'HQ online', waarna je hem kan veroveren. Gewoon in de buurt zijn, zelfde als een A/B/C in Domination.

Stel;

Jouw team kaapt de HQ. Nu moet je hem verdedigen voor één minuut (dan gaat ie weer offline). Als de tegenstander te lang in de buurt van jullie HQ is maken ze hem kapot, zelfde als een punt kapen in Domination. Maarr.. als jouw team het HQ heeft respawn je niet meer, pas als de minuut voorbij is / het HQ is kapot.

Of natuurlijk;

Het andere team kaapt de HQ. Gewoon het HQ slopen, zelfde manier als een punt overnemen in Domination (:7). Je respawnt nog wel enzo, het andere team niet meer.

Als de minuut voorbij is of het HQ is gesloopt komt er weer een nieuw HQ (Headquarters located..) die na een halve minuut weer offline gaat, enz. Je krijgt punten voor het overnemen en verdedigen van het HQ, wie het eerst bij de 200 zit.

Timeline, misschien dat het dan duidelijker is :7

• HQ located, je kan er nog niets mee
  • HQ online, je kan ze veroveren
  • Doet het andere team dit dan moet je het 'kapot maken', doet jij team dit dan moet je verdedigen (maar dan respawn je niet meer als je dood bent)
  • HQ kapot / offline (na één minuut): Nieuw HQ
  • etc.

Ik ga trouwens mijn haatlijstje posten op het IW forum.

Echt een chaos daar btw :7

bedoel je bij het schuingedrukte niet online inpv offline? :puh:

en effe mierenneuken:ze gaan niet na 1 minuut weer ofline maar na 65 seconden :puh:

Geplaatst:

PS3 is wel gekraakt en ik heb soms ook het idee dat er iets fout is wat dus gewoon echt niet kan, maar in het begin was het alleen maar de leaderbords. Dat hebben ze goed aangepakt. Maar ik zie echt niet de lol ervan in, die hacks. Een game speel je omdat je er plezier in wilt hebben. Gamen is entertainment. En dan met wat hacks verneuk je het voor de andere.

Dat zijn glitches die in het spel zitten

de ps3 code is nog NOOIT gekraakt door hackers daarom kunnen er geen mods in worden geplaatst

Kijk hier eens.

Die hacks verneuken het niet voor anderen (behalve als je zo no-life bent dat je in de leaderbords wilt zitten). En dat zijn de hacks die hier worden bedoelt.

Geplaatst:

Oke, dan is de PS3 (nog) niet gekraakt, maar hier neem ik het ook op voor de Xboxers en PCers. Ik zou er echt gek van worden van al die hacks. Iemand opgevallen dat Knifen als je geen Tactical Knife gebruikt altijd een soort van lag heeft? Ik knife iemand, maar altijd duurt het eventjes voordat het mesje door mijn scherm klieft en dan heeft de tegenstander mij altijd gekilled, al knifde ik echt veel eerder. Dat zijn echt van die kl*te momenten. Verder mag van mij alles (behalve echt constant Noobtuben. Bahbah).

Geplaatst:

Oke, dan is de PS3 (nog) niet gekraakt, maar hier neem ik het ook op voor de Xboxers en PCers. Ik zou er echt gek van worden van al die hacks. Iemand opgevallen dat Knifen als je geen Tactical Knife gebruikt altijd een soort van lag heeft? Ik knife iemand, maar altijd duurt het eventjes voordat het mesje door mijn scherm klieft en dan heeft de tegenstander mij altijd gekilled, al knifde ik echt veel eerder. Dat zijn echt van die kl*te momenten. Verder mag van mij alles (behalve echt constant Noobtuben. Bahbah).

ik heb nooit lagg bij het knifen,bij mij komt het mes direct inbeeld en dood gewoon het mannetje voor me zonder lagg.

Geplaatst:

Ugh, van mij mogen ze de PS3 van iedere noobtuber in het echt met een grenade launcher beschieten ofzo.

Net weer een spelletje HQ Pro in Invasion. Iedere keer kwamen er van die noobs met tubers en die eerste launcher die je unlockt (AT nog iets ofzo) en die schoten in die gebouwtjes waar de HQ's zaten. Gewoon op goed geluk, en iedere keer was ik weer dood :duh:

Geplaatst:

Ugh, van mij mogen ze de PS3 van iedere noobtuber in het echt met een grenade launcher beschieten ofzo.

Net weer een spelletje HQ Pro in Invasion. Iedere keer kwamen er van die noobs met tubers en die eerste launcher die je unlockt (AT nog iets ofzo) en die schoten in die gebouwtjes waar de HQ's zaten. Gewoon op goed geluk, en iedere keer was ik weer dood :duh:

Nou de makers mogen ze ook wel een schop onder de kont geven hoor, het join system is zo slecht. Vandaag de hele tijd 2 of nog meer keer in hetzelfde potje terecht gekomen waar we dus uiteraard dik achterliepen.

Geplaatst:

Ik zat vandaag met 2 vrienden in een party, ik was leader en ik klik dus op Ground Wars, en toen werden we allemaal opgesplitst. En dit 3x achter mekaar. :duh:

Geplaatst:

Net op Highrise, ik rennen met Tar-21. Zitten hun allemaal te Campen. Ik er naartoe ondergronds met Noobtube 6 kills. Hele team in 1 keer. ;D

Geplaatst:

Net een potje TDM met FAMAS + Hardline gespeeld. 6 UAVs, 4 Care Packages (1 AC130, 2 Harriers, 1 Counter-UAV) en 4 Predators :7

Geplaatst:

Net weer 4 lekkere potjes gehad...

1e: 25-2-5...

Had heel veel UAV's & Carepackiges...

2e: 29-9...

Free for All

3e: Score vergeten :(

4e: 25-9-4

Was Team Deathmatch en ik met me net vrijgespeelde M4A1 en Red dot sight... :D

Ben trouwens gister prestige in gegaan en nu al 15 :D

Geplaatst:

Gekkiej, ik dacht dat we samen zouden gaan prestigen :(

Maarehh, ik zit nu level 68, en echt veel challenges zijn er niet meer, en met killstreaks heb ik weinig geluk (steeds wordt ik op 9 kills afgeknalt, één kill voor de chopper gunner)

Geplaatst:

Hoo shit, wat ging ik heerlijk :D

2de potje ging was in favela, ik selecteerde me ACR + silencer en een stinger, want ik wou cold blooded pro halen. Ik beetje rond rennen, en binnen de 1 minuut had ik harrier, die vervolgens verkloot (1 kill) en ik verder rennen, me 2de kill => Harrier, die maakte 3 kills, waardoor ik pavelow had, die werd ongeveer gelijk uit de lucht geschoten, maar daarna verkocht ik die gozer een headshot :D

Uiteindelijke stand was 21-1-0, heerlijk :)

Potje daarna ging ik met me intervention, wooow, heb nog nooit zulke mooie quickscopes gemaakt :7 Uiteindelijke score was 10-6, ik bleef namelijk beetje achter :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...