Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had in die 4 potjes trouwens Estate Team Deathmatch, ik had een sniper en ging op het dakje met die boot zitten, zie ik opeens 7 mensen lopen dus ik eerst tactical insert doen als het fout gaat. Ik had zo 13 knife kills whaha :puh: en ze bleven maar komen en ik maar die tactical insert doen :O

Geplaatst:

WTH: iemand in een game zegt WATCH THIS EVERYONE: 5 seconden daarna laggt de hele game en komt er na n paar seconden in beeld te staan "Server connection timed out"

Geplaatst:

WTH: iemand in een game zegt WATCH THIS EVERYONE: 5 seconden daarna laggt de hele game en komt er na n paar seconden in beeld te staan "Server connection timed out"

Was het niet gewoon de host die grappig probeerde te zijn door te leaven?

Anyway, zijn de Care Packages gebufft ofzo? Komt opeens allemaal goeie dingen uit, vandaag als 6 AC's gehad..

Geplaatst:

Anyway, zijn de Care Packages gebufft ofzo? Komt opeens allemaal goeie dingen uit, vandaag als 6 AC's gehad..

Vinden je dat erg dan ? :7

Geplaatst:

Als de host leavede zouden ze een nieuwe host zoeken. Dit keer was het gewoon een lading lagg en dan de melding dat de game gestopt was.

Geplaatst:

Hij maakte zijn internet steeds drukker wat de lag deed ontstaan. Vervolgens was er zo weinig ruimte over dat er geen verbinding meer kon worden gemaakt met de host en gaf hij server time out.

Geplaatst:

khad vandaag grootste lol in capture the flag op highrise

steeds vlag pakken vlag pakken

4 mensen verdedigde de vlag 2 mensen pakte de vijandelijke vlag steeds als die werd teruggepakt pakte mn teammaat hem weer

geweldig gewoon

Geplaatst:

Als de host leavede zouden ze een nieuwe host zoeken. Dit keer was het gewoon een lading lagg en dan de melding dat de game gestopt was.

Lag switch?

Wat ik ook zag was iemand genaamd:

PRESSXFORSEX!

De 'X' was de blauwe 'X'-knop op de Xbox :puh:

Geplaatst:

Makkie:

Als enige een goede connectie hebben.

Torrents aanzetten op 100%

Rape

Geplaatst:

Makkie:

Als enige een goede connectie hebben.

Torrents aanzetten op 100%

Rape

Maar dan zou je soms nog wel wat kunnen tiepen tussendoor/ stats zien. Dit was gewoon net alsof je internetkabel eruit getrokken was.

Geplaatst:

Ik heb de laatste tijd ook enorme lagg, zo stond ik eens in highrise te moonwalken, en daarna was ik opeens de laatste van me team :7

Was wel grappig trouwens, naar voren sprinten, iemand knife, en je moonwalkt nog harder terug XD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...