Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Damn, ziet er vet uit. Wel erg chaotisch :puh:

Comment op YT:

"They're going to release it as an Xbox 360 exclusive DLC I believe to make a bit more cash, bit of a rip off if they're charging us to get it since it's already on the disk."

:{

Bewerkt: door Cryde
Geplaatst:

Ik denk dat het zo chaotisch is omdat het ook op Terminal is, en precies op die ene gang. Als je Groundwars doet op Terminal gaat het al best snel, maar hier gaat iedereen op hetzelfde punt, dus op die map is het automatisch ACOG Intervention :puh: Op zich wel vet, maar ik denk eerder dat dat een derde vorm wordt bij Groundwars.

Das dan wel een hele verneukte DLC, aangezien de bestanden gewoon in elke game zitten :7

Dat gebeurt wel vaker hoor.. en dan bedoel ik echt VEEL vaker.

Ik denk dat het zo chaotisch is omdat het ook op Terminal is, en precies op die ene gang. Als je Groundwars doet op Terminal gaat het al best snel, maar hier gaat iedereen op hetzelfde punt, dus op die map is het automatisch ACOG Intervention :puh: Op zich wel vet, maar ik denk eerder dat dat een derde vorm wordt bij Groundwars.

Zeker. Waarom plaatsen ze het dan ook precies in die gang? Dat is in normale TDM al een chaos waar iedereen van de ene naar de andere kant schiet, dit zal nog veel erger zijn.. ze kunnen het beter onder het vliegtuig zetten ofzo, of in dat gebouwtje naast die gang waar het nu ligt (dat losse gebouwtjes dus)

Bewerkt: door Cryde
Geplaatst:

Ik had vandaag bijna een nuke maar toen werd ik weer kapot geschoten. :duh:

Haha daarom heb ik nooit een NUKE ingesteld. Je kunt beter Preditor-Harrier-Chopper Gunner doen, dan heb je een hogere score, ratio en killstreak aan het einde van het potje.

Geplaatst:

Ik had vandaag bijna een nuke maar toen werd ik weer kapot geschoten. :duh:

Haha daarom heb ik nooit een NUKE ingesteld. Je kunt beter Preditor-Harrier-Chopper Gunner doen, dan heb je een hogere score, ratio en killstreak aan het einde van het potje.

Zo doe ik het ook. En wil ik de Nuke Emblem, dan boost ik het wel met vrienden. Irriteer ik ook meteen wat mensen, is leuk :)

Die gamemodes zijn snel ondekt, ik had paar dagen naar de realease een video met die gamemodes gepost. Als ze het als een DLC willen verkopen dan koop ik die DLC niet.

En natuurlijk is die video op de 360 gemaakt... :7

Bewerkt: door Vercetti24
Geplaatst:

Lastig voor de Pc, Xbox gebruikers.

Het meest relaxed speel je modern warfare 2 dus echt wel op de ps3.

De ps3 is tot nu toe nog niet gekraakt en de xbox wel en op de pc zijn heel makkelijk mods te maken.

Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb nog geen enkele mod gezien op de pc. Maar het meest "relaxed" speel je dus niet op een PS3. Dan heb je zo'n gare controller in je hand wat totaal niet realistisch aan voelt (voor mij) waar ook nog eens auto-aim op zit.

Nee dank je, ik speel het liever "ouderwets" met fatsoenlijke toetsenbord en muis die niet snel kapot gaan (wat dus wel het geval is met de Dualshock 3. Dat ding had ik nog geen week en de veer van de R2 knop was ongeveer gebroken) waar je ook nog iets moet doen om een kill te maken.

@Gijsso, natuurlijk, die mensen die hacken hebben er totaal geen plezier aan, die doen het alleen om....?

Precies, omdat ze het leuk vinden.

De controller van de PS3 is juist 200 keer beter dan die van de xdoos, welke ze gewoon gekopieerd hebben van PS en een wat andere vorm gegeven hebben die op niks trekt :7

En wat steek jij met je controller uit kerol als je een veer kan breken :cab:

En waneer gaan ze eigelijk eens iets doen aan die hacks, ze kunnen die toch patchen? of niet? Het is gewoon schandalig, eerst de mensen laten geloven dat het "zo" een game gaat worden en dan verkopen ze zo een brol :{

Geplaatst:

De controller van de PS3 is juist 200 keer beter dan die van de xdoos, welke ze gewoon gekopieerd hebben van PS en een wat andere vorm gegeven hebben die op niks trekt :7

En waneer gaan ze eigelijk eens iets doen aan die hacks, ze kunnen die toch patchen? of niet? Het is gewoon schandalig, eerst de mensen laten geloven dat het "zo" een game gaat worden en dan verkopen ze zo een brol :{

Ik vind de xbox 360 controller geen kopie van de ps3 controller.

Alles zit anders en de controller is veel groter.

Lastig voor de Pc, Xbox gebruikers.

Het meest relaxed speel je modern warfare 2 dus echt wel op de ps3.

De ps3 is tot nu toe nog niet gekraakt en de xbox wel en op de pc zijn heel makkelijk mods te maken.

Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb nog geen enkele mod gezien op de pc. Maar het meest "relaxed" speel je dus niet op een PS3. Dan heb je zo'n gare controller in je hand wat totaal niet realistisch aan voelt (voor mij) waar ook nog eens auto-aim op zit.

Nee dank je, ik speel het liever "ouderwets" met fatsoenlijke toetsenbord en muis die niet snel kapot gaan (wat dus wel het geval is met de Dualshock 3. Dat ding had ik nog geen week en de veer van de R2 knop was ongeveer gebroken) waar je ook nog iets moet doen om een kill te maken.

@Gijsso, natuurlijk, die mensen die hacken hebben er totaal geen plezier aan, die doen het alleen om....?

Precies, omdat ze het leuk vinden.

haha dat is de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord maargoed :7 van de PS gekopied zegt tie dan :7

xbox360controller.jpg

ps3-controller-picture.jpg

waar zie je overeenkomsten? :7

maar goed ieder zijn mening maar ik vind de xbox controller dus echt 200x beter in de handen liggen en kan er ook beter en lekkerder op spelen.

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:

En de Playstation was natuurlijk orgineel en jatte die totaal niet van een andere console ofzo.

Het enige wat ik weet, is dat m'n R2 knop nou niet meer helemaal naar achter gaat als hij los hangt, dus denk ik dat het plasticje waar de veer tegen moet zitten kapot is gegaan.

En als het makkelijk gepatched kon worden, hadden ze het wel gedaan. Is toch zo logisch als wat? Als ze het niet hebben gepatched, lijkt het mij zeer waarschijnlijk dat ze het gewoon niet kunnen. En al zouden ze het wel gepatched hebben, vijf minuten daarna zal wel één of andere no-lifer waarschijnlijk weer een andere hack gemaakt.

Ik ben op de PC nog steeds geen enkele hack meegemaakt. All hail VAC. Wel een paar noobs die clan mensjes hackers noemden, maar die noobs hadden nog nooit van de term "perks" gehoord O.o

Ligt gewoon aan wat je gewend bent zeikerds :puh:

*INGG* Nee, ik was eerst PS fanboy, maar toen ik zo af en toe bij vrienden op de 360 speelde vond ik die zeker chiller (alhoewel ik de D-pad op de PS3 wel lekkerder vind). Natuurlijk, er zijn overeenkomsten bij de controllers, maar wil je anders een WII-controller in je klauwen?

Over die mods, er komen wel updates dus zo erg is het niet. Je kunt het ook zien als wat extra's :) No-friction en Slow Motion mods zijn best grappig...

Verder denk ik dat ik maar ontopic ga lullen:

Global Thermonuclear War is ook een Title. GlobalThermonuclearWar.jpg

Bewerkt: door lexus123

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...