Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

De controller van de PS3 is juist 200 keer beter dan die van de xdoos, welke ze gewoon gekopieerd hebben van PS en een wat andere vorm gegeven hebben die op niks trekt :7

En wat steek jij met je controller uit kerol als je een veer kan breken :cab:

En waneer gaan ze eigelijk eens iets doen aan die hacks, ze kunnen die toch patchen? of niet? Het is gewoon schandalig, eerst de mensen laten geloven dat het "zo" een game gaat worden en dan verkopen ze zo een brol :{

En de Playstation was natuurlijk orgineel en jatte die totaal niet van een andere console ofzo.

Het enige wat ik weet, is dat m'n R2 knop nou niet meer helemaal naar achter gaat als hij los hangt, dus denk ik dat het plasticje waar de veer tegen moet zitten kapot is gegaan.

En als het makkelijk gepatched kon worden, hadden ze het wel gedaan. Is toch zo logisch als wat? Als ze het niet hebben gepatched, lijkt het mij zeer waarschijnlijk dat ze het gewoon niet kunnen. En al zouden ze het wel gepatched hebben, vijf minuten daarna zal wel één of andere no-lifer waarschijnlijk weer een andere hack gemaakt.

Ik ben op de PC nog steeds geen enkele hack meegemaakt. All hail VAC. Wel een paar noobs die clan mensjes hackers noemden, maar die noobs hadden nog nooit van de term "perks" gehoord O.o

Nee hoor, Sony is totaal origineel geweest.

10323355-wii-remote-controller.jpg

Ze zijn echt origineel geweest met de sixaxis, niemand anders was er eerder mee. Nintendo is gewoon gaan tijdrijzen en het idee gaan stelen voor hun console die eerder uit moet komen.

Trouwens, SMG's = prima sniper

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Capture the flag class:

Marathon pro

Lightweigt pro

Commando pro

Vector silenced

Spaz silenced

En rennen maar, vroem!

De controller van de PS3 is juist 200 keer beter dan die van de xdoos, welke ze gewoon gekopieerd hebben van PS en een wat andere vorm gegeven hebben die op niks trekt :7

En wat steek jij met je controller uit kerol als je een veer kan breken :cab:

En waneer gaan ze eigelijk eens iets doen aan die hacks, ze kunnen die toch patchen? of niet? Het is gewoon schandalig, eerst de mensen laten geloven dat het "zo" een game gaat worden en dan verkopen ze zo een brol :{

En de Playstation was natuurlijk orgineel en jatte die totaal niet van een andere console ofzo.

Het enige wat ik weet, is dat m'n R2 knop nou niet meer helemaal naar achter gaat als hij los hangt, dus denk ik dat het plasticje waar de veer tegen moet zitten kapot is gegaan.

En als het makkelijk gepatched kon worden, hadden ze het wel gedaan. Is toch zo logisch als wat? Als ze het niet hebben gepatched, lijkt het mij zeer waarschijnlijk dat ze het gewoon niet kunnen. En al zouden ze het wel gepatched hebben, vijf minuten daarna zal wel één of andere no-lifer waarschijnlijk weer een andere hack gemaakt.

Ik ben op de PC nog steeds geen enkele hack meegemaakt. All hail VAC. Wel een paar noobs die clan mensjes hackers noemden, maar die noobs hadden nog nooit van de term "perks" gehoord O.o

Ze zijn echt origineel geweest met de sixaxis, niemand anders was er eerder mee. Nintendo is gewoon gaan tijdrijzen en het idee gaan stelen voor hun console die eerder uit moet komen.

Is dat sarcasme? :engel:

Ik kan niet wachten tot ik weer 48 ben, dan zet ik een thermal op de ACR en heb ik geen snipers meer nodig. :sigaar: Ik ben nu rank 40 en natuurlijk gebruik ik de M16.

PS: Is iemand eigenlijk al een match tegengekomen waar je 3.000.000 XP per kill krijgt (rank 70 met een kill)? want die bestaan op de XBOX nog steeds en dat weet ik zeker.

Bewerkt: door Vercetti24
Geplaatst:

Ik heb weer is een heerlijke class ontdekt:

ACR + Silencer

M1014 + Grip

Scavanger Pro

...

Ninja Pro

Iemand enig idee wat ik als 2e perk het best kan kiezen? Ikzelf zit te twijfelen tussen Stopping Power en Hardline, iemand suggesties? :)

Doet me aan een leuk idee denken.

CoD+Wii=P0wnaduuhs. Dat zou echt te vet zijn, zit je te richten op je scherm. Nog realistischer dan dat het nu al is _O_ Dan is het alleen wel zo dat de crosshair weg moet tenzij je aimed, anders word het wel makkelijk op de Wii.

@ Onder Cryde: Ohh noes, nee :$

Bewerkt: door Remi-X
Geplaatst:

CoD+Wii=P0wnaduuhs. Dat zou echt te vet zijn, zit je te richten op je scherm. Nog realistischer dan dat het nu al is _O_ Dan is het alleen wel zo dat de crosshair weg moet tenzij je aimed, anders word het wel makkelijk op de Wii.

Er zijn al Wii Cod's uit bijv. CoD4:MW Reflex, daar kan je pistool gangsta stijl (schuin) dragen (de port is gemaakt door Treyach btw). :7

Geplaatst:

Jij hebt zeker nog niet van Call Of Duty Reflex gehoort?

Geplaatst:

ACR + Silencer

M1014 + Grip

Scavanger Pro

...

Ninja Pro

Iemand enig idee wat ik als 2e perk het best kan kiezen? Ikzelf zit te twijfelen tussen Stopping Power en Hardline, iemand suggesties? :)

stopping power ik heb geen perk nodig die zorgt dat ik mijn killstreaks 1 kill eerder heb

ACR + Silencer

M1014 + Grip

Scavanger Pro

...

Ninja Pro

stopping power ik heb geen perk nodig die zorgt dat ik mijn killstreaks 1 kill eerder heb

en als je geen Harrier, predator, helicopter op je dak wil/ of niet gezien wil worden op een UAV, zou ik voor coldblooded kiezen ;)

Dan ben je helemaal stealth, als je schiet ben je niet te zien, en met UAV/heartbeat sensor ook niet :)

Bewerkt: door flippie13
Geplaatst:

Ik heb die tip van Flippie over die headset gevolgd. Het helpt wel iets maar ik hoor het nog steeds, is het ook mogelijk om het geluid van mijn headset zachter te zetten? (PS3)

En ik gebruik nu een shotgun in HQ Pro, vooral voor het verdedigen/aanvallen van een kamer/gebouw. Welke shotgun raden jullie me aan? Geen Ranger of 1887 0_0

Geplaatst:

[...]

[...]

Is dat sarcasme? :engel:

Ik kan niet wachten tot ik weer 48 ben, dan zet ik een thermal op de ACR en heb ik geen snipers meer nodig. :sigaar: Ik ben nu rank 40 en natuurlijk gebruik ik de M16.

PS: Is iemand eigenlijk al een match tegengekomen waar je 3.000.000 XP per kill krijgt (rank 70 met een kill)? want die bestaan op de XBOX nog steeds en dat weet ik zeker.

Serieus, de SMG's hebben echt bijna helemaal geen gezwaai. Nu heb ik een 1080p scherm nodig, want op deze klere-tv zie ik geen hol.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...