Cryde Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Een nieuw dieptepunt: In het potje wat ik net heb gespeeld ben ik 27 keer dood gegaan. 20 keer daarvan was door een grenade launcher Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Spas-12 met silencer en knallen maar. Ik vind de spas- 12 zonder silencer tog fijner maargoed je blijft wel stiller Reageren
lexus123 Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Spas-12 met silencer en knallen maar. Ik vind de spas- 12 zonder silencer tog fijner maargoed je blijft wel stiller Ook heel handig die silencers op shotguns. Gaat de range van 0 naar -3. De kogels gaan gewoon achteruit... Sowieso geen shotgun gebruiken maar gewoon een TAR-21 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Special Ops is echt heel erg vervelend. :S Vooral als het niet lukt. Reageren
lexus123 Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Special Ops is echt heel erg vervelend. :S Vooral als het niet lukt. Bij welke ben je? Reageren
.Senne Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Spas-12 met silencer en knallen maar. Ik vind de spas- 12 zonder silencer tog fijner maargoed je blijft wel stiller Ook heel handig die silencers op shotguns. Gaat de range van 0 naar -3. De kogels gaan gewoon achteruit... Sowieso geen shotgun gebruiken maar gewoon een TAR-21 Net 29-3 met enkel silenced shotgun en knife. Reageren
lexus123 Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Spas-12 met silencer en knallen maar. Ik vind de spas- 12 zonder silencer tog fijner maargoed je blijft wel stiller Ook heel handig die silencers op shotguns. Gaat de range van 0 naar -3. De kogels gaan gewoon achteruit... Sowieso geen shotgun gebruiken maar gewoon een TAR-21 Net 29-3 met enkel silenced shotgun en knife. Het verschilt ook weer per map. Wasteland was het zeker niet Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Spas-12 met silencer en knallen maar. Ik vind de spas- 12 zonder silencer tog fijner maargoed je blijft wel stiller Ook heel handig die silencers op shotguns. Gaat de range van 0 naar -3. De kogels gaan gewoon achteruit... Sowieso geen shotgun gebruiken maar gewoon een TAR-21 Net 29-3 met enkel silenced shotgun en knife. Het verschilt ook weer per map. Wasteland was het zeker niet Op Wasteland heb ik wel 'ns 33-4 gespeeld met M1014 en knife only, hoor. Reageren
.Senne Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Was op Rundown, maar wel 17-4 gehad op wasteland met zelfde setup. Die map is alleen te groot en de vijand draait teveel mee in rondjes. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 (bewerkt) [...] [...] Nee hoor, Sony is totaal origineel geweest. Ze zijn echt origineel geweest met de sixaxis, niemand anders was er eerder mee. Nintendo is gewoon gaan tijdrijzen en het idee gaan stelen voor hun console die eerder uit moet komen. Trouwens, SMG's = prima sniper Is dat sarcasme? Ik kan niet wachten tot ik weer 48 ben, dan zet ik een thermal op de ACR en heb ik geen snipers meer nodig. Ik ben nu rank 40 en natuurlijk gebruik ik de M16. PS: Is iemand eigenlijk al een match tegengekomen waar je 3.000.000 XP per kill krijgt (rank 70 met een kill)? want die bestaan op de XBOX nog steeds en dat weet ik zeker. Serieus, de SMG's hebben echt bijna helemaal geen gezwaai. Nu heb ik een 1080p scherm nodig, want op deze klere-tv zie ik geen hol. Maar de meeste AR's hebben helemaal geen sway, zeker de ACR. Ik ga denk ik beginnen om op nuke boosters te jagen, wordt FFA toch eens leuk voor mij. Bewerkt: 11 januari 2010 door Vercetti24 Reageren
Cryde Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Wat vinden jullie een betere sniper: De Barret of de Intervention? Achtergrondverhaaltje: Ik heb even een PP2000 class gemaakt. Damn dat ding is sterk zeg :O Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Wat vinden jullie een betere sniper: De Barret of de Intervention? Ik vind beide een grote hoop poep maar de Barrett is wel een grotere hoop poep dan de Intervention. Ik mis echt de M40A3 uit CoD4 omdat die echt veel lekkerder snipede en ook meer damage deed. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Wat vinden jullie een betere sniper: De Barret of de Intervention? Ik vind beide een grote hoop poep maar de Barrett is wel een grotere hoop poep dan de Intervention. Ik mis echt de M40A3 uit CoD4 omdat die echt veel lekkerder snipede en ook meer damage deed. Wat niet echt klopte, want de Barret is een .50cal geweer. Maar je hebt gelijk, ik mis de M40A3, dat ding was geweldig. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 (bewerkt) Ik ben wat aan het oefenen met de F2000 schiet wel lekker alleen spijtig dat die niet recht blijft schieten en dat die zo naar boven springt. Btw: Ik heb vandaag ook nog Wargasm gehaaldt tijdens Ground War het was een complete chaos. Bewerkt: 11 januari 2010 door End Of The Riot Reageren
Cryde Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Ik ben wat aan het oefenen met de F2000 schiet wel lekker alleen spijtig dat die niet recht blijft schieten en dat die zo naar boven springt. Btw: Ik heb vandaag ook nog Wargasm gehaaldt tijdens Ground War het was een complete chaos. Dat is het altijd in Ground War, daarom speel ik dat eigenlijk ook niet meer. Nu vooral HQ Pro en soms TDM of FFA. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.