ikt Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Wat vinden jullie een betere sniper: De Barret of de Intervention? Achtergrondverhaaltje: Ik heb even een PP2000 class gemaakt. Damn dat ding is sterk zeg :O Barrett is statistisch gezien de beste: Beide snipers zijn even sterk op alle afstanden, ook met attachments. Barret is wel automatisch met groter magazijn. Dus het ligt aan jou wat je doet. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Wat vinden jullie een betere sniper: De Barret of de Intervention? Achtergrondverhaaltje: Ik heb even een PP2000 class gemaakt. Damn dat ding is sterk zeg :O Barrett is statistisch gezien de beste: Beide snipers zijn even sterk op alle afstanden, ook met attachments. Barret is wel automatisch met groter magazijn. Dus het ligt aan jou wat je doet. De barret is wel een chille sniper ja. Ik gebruik nu die sniper die je ook gebruikt met die missie om bom te plaatsen op de legerbasis Reageren
lexus123 Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Geplaatst: 11 januari 2010 Wat vinden jullie een betere sniper: De Barret of de Intervention? Intervention. Nadat ik M40A3Predator op Youtube zag doe ik niets anders dan rondlopen met een Intervention. http://www.youtube.com/watch?v=xMm13BDAKRg Bij Ultimate Weapons (Discovery Channal) werd de Intervention 1e en de Barret 2e in de top 10 beste snipers. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 ik speel nu sinds een paar dagen FFA en daar heb ik een goede class voor: ninja pro sleight of hand pro en stopping power(pro?) M240 met grip spas-12 silencer ik dacht eerst dat m240 een on acuraat kut ding(door bf2 want daar zijn light machine guns onacuraat als hel) maar het knalt erg goed in FFA en de spas komt goed vanpas in gebouwen met veel hoeken en zonder lange hallen/gangen. Reageren
ikt Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Wat vinden jullie een betere sniper: De Barret of de Intervention? Intervention. Nadat ik M40A3Predator op Youtube zag doe ik niets anders dan rondlopen met een Intervention. http://www.youtube.com/watch?v=xMm13BDAKRg Bij Ultimate Weapons (Discovery Channal) werd de Intervention 1e en de Barret 2e in de top 10 beste snipers. Intervention coelt beter aan, maar Barrett is iets handiger. MW2 != Real life Reageren
Hayte Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 (bewerkt) Intervention coelt beter aan, maar Barrett is iets handiger. MW2 != Real life Ja joh, in real life kan je ook knifen van vijftien meter afstand. Het lukt me nog steeds niet een positieve k/d te halen xD. Hij is nou 0.5 :| Nu ik de Scar gebruik gaat het wel wat beter (gebruikte eerst de FAL, maar het is onmogelijk om sneller te klikken dan een automatic kan schieten), maar het gaat nog steeds moeizaam O.o Bij demolition merk ik trouwens dat mensen meer TDM gaan spelen dan echt Demolition. Sommigen gaan echt lopen campen als ze vijf centimeter van de bomb verwijdert zijn O.o Bewerkt: 12 januari 2010 door Hayte Reageren
paul007 Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Intervention coelt beter aan, maar Barrett is iets handiger. MW2 != Real life Ja joh, in real life kan je ook knifen van vijftien meter afstand. Het lukt me nog steeds niet een positieve k/d te halen xD. Hij is nou 0.5 :| Nu ik de Scar gebruik gaat het wel wat beter (gebruikte eerst de FAL, maar het is onmogelijk om sneller te klikken dan een automatic kan schieten), maar het gaat nog steeds moeizaam O.o Bij demolition merk ik trouwens dat mensen meer TDM gaan spelen dan echt Demolition. Sommigen gaan echt lopen campen als ze vijf centimeter van de bomb verwijdert zijn O.o Dat viel mij ook op bij Demolition, gelukkig ben ik het nog nooit tegen gekomen bij Capture The Flag. Laatst echt wat leuks meegemaakt, ik maakte een vijandige sniper op Wasteland helemaal gek, ik ging naar hem toe rennen met mijn riot shield. Dus hij zo wegrennen, zette die een claymore, die ik natuurlijk al lang zag. Na een lange achtervolging besloot ik er een eind aan te maken, dikke throwing knife in z'n bakkes Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 jezus ik ga steeds meer die xx haten op MW2(battlefield 2 heeft veel aardigere mensen )nu weer een potje search en destroy gedaan waar je 2 teams hebt en 1 bom,dus ze zaten allemaal voor elkaar te spelen mijn team en we hadden nooit de bom,verloren paar ronden achter elkaar enzo en totaal geen teamplay dus ik zeg toen ik de bom had dat ze me moesten coveren ofzo maar nee inplaats daarvan krijg ik van een of andere clan de leden over me heen en gaan weer lopen schelden enzo dat is iets van 3 keer per dag dat ik zo een xx tegenkom jammer dat er geen report of kick voor zit als iemand iets grof zegt Reageren
paul007 Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 jezus ik ga steeds meer die xx haten op MW2(battlefield 2 heeft veel aardigere mensen )nu weer een potje search en destroy gedaan waar je 2 teams hebt en 1 bom,dus ze zaten allemaal voor elkaar te spelen mijn team en we hadden nooit de bom,verloren paar ronden achter elkaar enzo en totaal geen teamplay dus ik zeg toen ik de bom had dat ze me moesten coveren ofzo maar nee inplaats daarvan krijg ik van een of andere clan de leden over me heen en gaan weer lopen schelden enzo dat is iets van 3 keer per dag dat ik zo een xx tegenkom jammer dat er geen report of kick voor zit als iemand iets grof zegt Als iemands iets grof zet zet je hem toch gewoon op mute? Maar ik begrijp het probleem wel, soms is Teamwork erg moeilijk te vinden in MW2. Reageren
Cryde Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Wat is die [FR**] clan op PS3? (** = 2 nummerig getal, verschild pp) Zie ze echt in bijna ieder potje tegenwoordig Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Wat is die [FR**] clan op PS3? (** = 2 nummerig getal, verschild pp) Zie ze echt in bijna ieder potje tegenwoordig Idd en ik zag laatst ook iets van de Infinity wars clantags ( IW volgens mij en nog een paar nummer enzovoort ), wat doen ze en welke zijn dat allemaal? Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 jammer dat er geen report of kick voor zit als iemand iets grof zegt nogal een geluk of anders was jij al lang gebanned haha. Reageren
flippie13 Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Wat is die [FR**] clan op PS3? (** = 2 nummerig getal, verschild pp) Zie ze echt in bijna ieder potje tegenwoordig Idd en ik zag laatst ook iets van de Infinity wars clantags ( IW volgens mij en nog een paar nummer enzovoort ), wat doen ze en welke zijn dat allemaal? Gewoon wannabe's En je komt ook gigantisch veel R!OT tegen, heel leuk, want die kan je makkelijk doden (gewoon bij bijv highrise onderdoor lopen, zodat je ze anaal kan nemen ^.^) Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Wat vinden jullie een betere sniper: De Barret of de Intervention? Intervention. Nadat ik M40A3Predator op Youtube zag doe ik niets anders dan rondlopen met een Intervention. http://www.youtube.com/watch?v=xMm13BDAKRg Bij Ultimate Weapons (Discovery Channal) werd de Intervention 1e en de Barret 2e in de top 10 beste snipers. Hij kan goed snipen. Reageren
lexus123 Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 jezus ik ga steeds meer die xx haten op MW2(battlefield 2 heeft veel aardigere mensen )nu weer een potje search en destroy gedaan waar je 2 teams hebt en 1 bom,dus ze zaten allemaal voor elkaar te spelen mijn team en we hadden nooit de bom,verloren paar ronden achter elkaar enzo en totaal geen teamplay dus ik zeg toen ik de bom had dat ze me moesten coveren ofzo maar nee inplaats daarvan krijg ik van een of andere clan de leden over me heen en gaan weer lopen schelden enzo dat is iets van 3 keer per dag dat ik zo een xx tegenkom jammer dat er geen report of kick voor zit als iemand iets grof zegt Hup Xbox, hup Xbox Nee, maar dat van het team work komt ook zelden voor in S&D. S&D draait er gewoon om dat je ziek veel punten haalt (enorm veel killt of bommen plaatst/defused). In Demolition zie ik veel meer team work samen met CTF. Maar daar haal je niet oneindig veel spuitende punten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.