wupie Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 (bewerkt) Op de E3 was een stuk van de demo weggeknip, dus KLIK hier voor de hele gameplay in combinatie met een interview met Robert Bowling.Stanboy96 vet ik hoop wel dat er meer dan 18 man online kunnen. Bewerkt: 6 juni 2009 door wupie Reageren
.Stan Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Op de E3 was een stuk van de demo weggeknip, dus KLIK hier voor de hele gameplay in combinatie met een interview met Robert Bowling.Stanboy96 vet ik hoop wel dat er meer dan 18 man online kunnen. Ja, maar als het bijv. 64 gaat worden, heb je grote maps nodig, en dan hoop ik zóóóó dat ze er GEEN voertuigen instoppen. Reageren
wupie Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Ja, maar als het bijv. 64 gaat worden, heb je grote maps nodig, en dan hoop ik zóóóó dat ze er GEEN voertuigen instoppen. Licht er aan hoe groot de mappen worden. Worden ze klein dan heb je wel genoeg aan 12, maar als ze van die grote hebben dan mogen er best wel een paar jeeps in ofzo. Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Ja, maar als het bijv. 64 gaat worden, heb je grote maps nodig, en dan hoop ik zóóóó dat ze er GEEN voertuigen instoppen. Licht er aan hoe groot de mappen worden. Worden ze klein dan heb je wel genoeg aan 12, maar als ze van die grote hebben dan mogen er best wel een paar jeeps in ofzo. precies, want die grote tanks in COD:WAW waren ook niks die lui hadden meestal scores van 60 kills en dan tussen de 0 en 5 deads Reageren
wupie Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Ja, maar als het bijv. 64 gaat worden, heb je grote maps nodig, en dan hoop ik zóóóó dat ze er GEEN voertuigen instoppen. Licht er aan hoe groot de mappen worden. Worden ze klein dan heb je wel genoeg aan 12, maar als ze van die grote hebben dan mogen er best wel een paar jeeps in ofzo. precies, want die grote tanks in COD:WAW waren ook niks die lui hadden meestal scores van 60 kills en dan tussen de 0 en 5 deads Licht er aan hoe goed je bent met anti tank wapens. Ik heb altijd wel een sticky grenade bij me of een rocket launcher en meestal weet ik dan een wel een tank uit te schakelen. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Dus er komen nu zeker voertuigen in de MP? Niet echt iets waar ik nou zo vrolijk van wordt. Ik hoop dat ze zich even dik gaan bedenken en die voertuigen maar even weglaten.. Reageren
wupie Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Dus er komen nu zeker voertuigen in de MP? Niet echt iets waar ik nou zo vrolijk van wordt. Ik hoop dat ze zich even dik gaan bedenken en die voertuigen maar even weglaten.. Dat was volgend mij nog niet bekend. Er is nu bekent waarom Modern Warfare 2 geen Call of duty heet. http://www.pu.nl/nachtwacht/Burnout_voor_P...tal.aspx?id=239 Het staat ergens onderaan. Reageren
.Stan Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 Ja, maar als het bijv. 64 gaat worden, heb je grote maps nodig, en dan hoop ik zóóóó dat ze er GEEN voertuigen instoppen. Licht er aan hoe groot de mappen worden. Worden ze klein dan heb je wel genoeg aan 12, maar als ze van die grote hebben dan mogen er best wel een paar jeeps in ofzo. precies, want die grote tanks in COD:WAW waren ook niks die lui hadden meestal scores van 60 kills en dan tussen de 0 en 5 deads Licht er aan hoe goed je bent met anti tank wapens. Ik heb altijd wel een sticky grenade bij me of een rocket launcher en meestal weet ik dan een wel een tank uit te schakelen. En toch speel ik liever maps ZONDER voertuigen. Reageren
wupie Geplaatst: 7 juni 2009 Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 En toch speel ik liever maps ZONDER voertuigen. als de mappen klein zijn dan hoeft het niet, maar als de mappen heel groot zijn dan moet je heel ver lopen en dan ineens pang en ben je dood mag je dat weer opnieuw gaan lopen. Doe mij dan maar een paar jeeps dat je snel ergens kan zijn. Reageren
.Stan Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2009 En toch speel ik liever maps ZONDER voertuigen. als de mappen klein zijn dan hoeft het niet, maar als de mappen heel groot zijn dan moet je heel ver lopen en dan ineens pang en ben je dood mag je dat weer opnieuw gaan lopen. Doe mij dan maar een paar jeeps dat je snel ergens kan zijn. Jeeps zijn wel Oké, maar dan Zonder zoon vast machinegeweer erop. En de Jeeps moeten niet Té krachtig zijn zodat je snel dood bent, maar ik denk eerder aan Sneeuwscooters in de nieuwe MW2! Stanboy96 Reageren
.Stan Geplaatst: 10 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2009 De 6 pagina's uit de PU staan ONLINE op de Pu Website ! KLIK HIER!! Stanboy96 Reageren
.Stan Geplaatst: 13 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 (bumb) Niemand meer wat te zeggen over deze supergoede game die over 150 dagen uitkomt?? Reageren
wupie Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 (bumb) Niemand meer wat te zeggen over deze supergoede game die over 150 dagen uitkomt?? Er is nu niet meer zo veel over te zeggen, want er is al heel veel bekent. Reageren
.Stan Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 (bewerkt) Zeer slecht nieuws over Modern Warfare 2 (hopelijk is het een onwaar gerucht) Uit een recent marketingonderzoek van Activision blijkt dat het bedrijf nadenkt om van speciale onlinefunctionaliteiten in de Call of Duty-serie een betaalde dienst te maken. Een deel van de online-ervaring zou dan tegen betaling speelbaar zijn, zoals speciale skins, geavanceerde stat-tracking, spelmodi, eerdere toegang tot beta's en ondersteuning van het competitief spelen. Het is niet geheel duidelijk of het onderzoek hint naar het volledig wegnemen van het gratis online element, of dat het slechts om delen gaat. Vervolgen op hit-franchises Eerder al gaf Activision aan dat het zich niet al te veel gaat richten op nieuwe games, maar vooral op bestaande franchises. Het bedrijf heeft een strategie ontwikkeld waarin het in rap tempo vervolgen op succesvolle series uitbrengt, zoals bij Guitar Hero en Call of Duty, en binnen deze franchises naar nieuwe manieren zoekt om de inkomsten te vergroten. Het filosoferen over betaalbare onlinefunctionaliteiten in een bestaande franchise past dan ook binnen deze strategie. BRON: KLIK Mijn mening: Dit is de grootste onzin dat ik ooit heb gehoord. Jouw mening? Bewerkt: 16 juni 2009 door stanboy96 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Dit moeten ze echt niet doen. Ze moeten niet na het online succes van Call of Duty 4 : Modern Warfare niet het online van Modern Warfare 2 betaald maken. Want dan hoeft het van mij niet meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.