Shotyoudie Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Wat vinden jullie een betere sniper: De Barret of de Intervention? Intervention. Nadat ik M40A3Predator op Youtube zag doe ik niets anders dan rondlopen met een Intervention. http://www.youtube.com/watch?v=xMm13BDAKRg Bij Ultimate Weapons (Discovery Channal) werd de Intervention 1e en de Barret 2e in de top 10 beste snipers. Hij kan goed snipen. Lol ik kan ook zo snipen maar ga alleen wat vaker dood :S maar om dat zo te kunnen gebruik perks: slight of a hand PRO (pro= 2x zo snel inzoomen als normaal) stopping power steady aim +FMJ op je Intervention dan own je echt xD Reageren
ikt Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 (bewerkt) Wat heeft iedereen toch met FMJ. Behalve als je dynamisch fotografisch geheugen hebt, heb je niets aan FMJ. FMJ zorgt er alleen voor dat de penetratiekracht groter wordt, dus dat je kogel meer schade doet achter een muur dan zonder FMJ. Ik ben echt nog nooit door een FMJ gedood door een muur. FMJ heeft alleen nut als je sprayed door muren heen waar je het laatst iemand hebt gezien. Oké, die vonken zien er vet uit, maar nut? Nee. Bewerkt: 12 januari 2010 door ikt Reageren
lexus123 Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Lol ik kan ook zo snipen maar ga alleen wat vaker dood :S maar om dat zo te kunnen gebruik perks: slight of a hand PRO (pro= 2x zo snel inzoomen als normaal) stopping power steady aim +FMJ op je Intervention dan own je echt xD Had niemand hier eerder gepost zeg... Wat heeft iedereen toch met FMJ. Behalve als je dynamisch fotografisch geheugen hebt, heb je niets aan FMJ. FMJ zorgt er alleen voor dat de penetratiekracht groter wordt, dus dat je kogel meer schade doet achter een muur dan zonder FMJ. Ik ben echt nog nooit door een FMJ gedood door een muur. FMJ heeft alleen nut als je sprayed door muren heen waar je het laatst iemand hebt gezien. Oké, die vonken zien er vet uit, maar nut? Nee. Wil je anders een Heartbeat op je Inter? Slimme mensen gebruiken Ninja, dus dan valt er weinig te zien. Met de Acock vind ik snipen sowieso al een hell, en Extended Mags is niet nodig. Silencer, bot gezegd, verneukt de damage en Thermal heeft alleen nut als ze geen Cold-Blooded hebben. Dan blijft FMJ over, en ja, dan kies je dat maar. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Wat vinden jullie een betere sniper: De Barret of de Intervention? Intervention. Nadat ik M40A3Predator op Youtube zag doe ik niets anders dan rondlopen met een Intervention. http://www.youtube.com/watch?v=xMm13BDAKRg Bij Ultimate Weapons (Discovery Channal) werd de Intervention 1e en de Barret 2e in de top 10 beste snipers. Hij kan goed snipen. Lol ik kan ook zo snipen maar ga alleen wat vaker dood :S maar om dat zo te kunnen gebruik perks: slight of a hand PRO (pro= 2x zo snel inzoomen als normaal) stopping power steady aim +FMJ op je Intervention dan own je echt xD Ik ga nu ook ff MW2 doen. ff proberen. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 @lexus123: Extended Mags is erg handig hoor op een assault wapen. Hoe vaak ga je wel niet dood of zie je net iemand lopen als jij aan het reloaden bent? Nou ik had dat heel vaak en met Extended Mags kun je het reloaden nog net even langer uitstellen. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 jezus ik ga steeds meer die xx haten op MW2(battlefield 2 heeft veel aardigere mensen )nu weer een potje search en destroy gedaan waar je 2 teams hebt en 1 bom,dus ze zaten allemaal voor elkaar te spelen mijn team en we hadden nooit de bom,verloren paar ronden achter elkaar enzo en totaal geen teamplay dus ik zeg toen ik de bom had dat ze me moesten coveren ofzo maar nee inplaats daarvan krijg ik van een of andere clan de leden over me heen en gaan weer lopen schelden enzo dat is iets van 3 keer per dag dat ik zo een xx tegenkom jammer dat er geen report of kick voor zit als iemand iets grof zegt Als iemands iets grof zet zet je hem toch gewoon op mute? Maar ik begrijp het probleem wel, soms is Teamwork erg moeilijk te vinden in MW2. niet als ze het via chat doen inplaats van mic(toch?) en al kan dat wel ik weet neit hoe je ingame iemand moet muten en dat wil ik trouwens niet want als zei schelden wil ik toch nog wat beledegens terug zeggen :$ Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Jammer, mij niet zo goed verlopen. Ik heb net geprobeerd met USP .45 Akimbo FMJ ging veel beter. Reageren
.Senne Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Hi ende hihi, net een knife monkey zwaar geowned. Nou ja, eigenlijk twee dudes met dezelfde naam (Ink) en dezelfde "tactics": gewoon rennen met een tactical knife en commando. Telkens als ze bij mij kwamen kregen ze ofwel UMP, ofwel shotgun ofwel mijn knife in hun gezicht, en ze hebben me op het einde een mooie killstreak van 11 gegeven door enkel hen te killen. Ze kwamen beiden steeds terug in die grote loods in Quarry om mij terug te pakken, waar ik steeds van plaats verwisselde en hen kon neerknallen. Reageren
lexus123 Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 (bewerkt) @lexus123: Extended Mags is erg handig hoor op een assault wapen. Hoe vaak ga je wel niet dood of zie je net iemand lopen als jij aan het reloaden bent? Nou ik had dat heel vaak en met Extended Mags kun je het reloaden nog net even langer uitstellen. Ik heb het eigenlijk over de Intervention, maar ja, hier kan ik ook op reageren Als je dan wil reloaden ga je natuurlijk niet op het midden van het slagveld je wapentje met kogels hervullen. Zoek een rustig plekje (campen ja) en reload daar. Maar op de Intervention maken Extended Mags echt geen drop uit, omdat je toch Sleight Of Hand PRO aan hebt staan. @ Nick: En jij verwacht dat je in 10 minuten kunt Quick/No-Scopen. Dat vergt tijd. USP Akimbo is idd geweldig Bewerkt: 12 januari 2010 door lexus123 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Ik kon het al. Maar helpt bij mij niet. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 @lexus123: Extended Mags is erg handig hoor op een assault wapen. Hoe vaak ga je wel niet dood of zie je net iemand lopen als jij aan het reloaden bent? Nou ik had dat heel vaak en met Extended Mags kun je het reloaden nog net even langer uitstellen. Ik heb het eigenlijk over de Intervention, maar ja, hier kan ik ook op reageren Als je dan wil reloaden ga je natuurlijk niet op het midden van het slagveld je wapentje met kogels hervullen. Zoek een rustig plekje (campen ja) en reload daar. Maar op de Intervention maken Extended Mags echt geen drop uit, omdat je toch Sleight Of Hand PRO aan hebt staan. @ Nick: En jij verwacht dat je in 10 minuten kunt Quick/No-Scopen. Dat vergt tijd. USP Akimbo is idd geweldig op een plaats blijven zitten om te reloaden is niet echt campen hoor,want reloaden duurt maar een paar seconden en dat noem ik nou niet echt campen Reageren
Forumrunner Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 @lexus123: Extended Mags is erg handig hoor op een assault wapen. Hoe vaak ga je wel niet dood of zie je net iemand lopen als jij aan het reloaden bent? Nou ik had dat heel vaak en met Extended Mags kun je het reloaden nog net even langer uitstellen. Ik heb het eigenlijk over de Intervention, maar ja, hier kan ik ook op reageren Als je dan wil reloaden ga je natuurlijk niet op het midden van het slagveld je wapentje met kogels hervullen. Zoek een rustig plekje (campen ja) en reload daar. Maar op de Intervention maken Extended Mags echt geen drop uit, omdat je toch Sleight Of Hand PRO aan hebt staan. @ Nick: En jij verwacht dat je in 10 minuten kunt Quick/No-Scopen. Dat vergt tijd. USP Akimbo is idd geweldig Je leert het wel erg snel. Ik ben nu ook aan het oefenen, maar voordat ik ga no-scopen ga ik eerst Quick-scopen en mijzelf de 7 sensivity een beetje eigen maken. Ik ben stieken wel af en toe op de tegenstander aan het schieten zonder te richten, maar dat ziet er een beetje noob uit, 4x misschieten. Met de Intervention dus. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 Ze zijn servers aan het hermaken ofzo je kan geen 1 server joinen :S al van meerdere mensen gehoort Reageren
ikt Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 @lexus123: Extended Mags is erg handig hoor op een assault wapen. Hoe vaak ga je wel niet dood of zie je net iemand lopen als jij aan het reloaden bent? Nou ik had dat heel vaak en met Extended Mags kun je het reloaden nog net even langer uitstellen. Ik heb het eigenlijk over de Intervention, maar ja, hier kan ik ook op reageren Als je dan wil reloaden ga je natuurlijk niet op het midden van het slagveld je wapentje met kogels hervullen. Zoek een rustig plekje (campen ja) en reload daar. Maar op de Intervention maken Extended Mags echt geen drop uit, omdat je toch Sleight Of Hand PRO aan hebt staan. @ Nick: En jij verwacht dat je in 10 minuten kunt Quick/No-Scopen. Dat vergt tijd. USP Akimbo is idd geweldig Barrett + sol + ext mags = En snipers zijn idd nutteloos met silencers, op de M21EBR na. Reageren
flippie13 Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Geplaatst: 12 januari 2010 (bewerkt) Om nog even terug te gaan op de vraag van barret of intervention, ik zelf kies voor intervention, want die heeft toch net iets meer power (scheelt 1 mm ofzo ^.^) WOOOEEEEEEEEEE 3000 post, damn, wat zat wij addicts :$ Bewerkt: 12 januari 2010 door flippie13 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.