Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vraag me eigenlijk wel af wat jullie gebruiken? Semtex of Frag Grenades? Ik zie namelijk meer voordelen bijde Frag Grenades maar ik kan het ook mis hebben. Wat is jullie voorkeur?

Frag grenades kun je 'koken', ze komen op onbereikbare campplekken (via andere objecten). Maar als je van snelle actie houdt is semtex handiger, en semtex kan riotshieldgastjes killen.

Ik houd het liever bij Frag, ik kom zelden Riot shield ventjes tegen, ik ben redelijk goed in cooken dus bij mij kunnen ze toch niet teruggooien. Alleen is bij snelle actie een frag nogal nutteloos, de vijand heeft je al dood voordat je klaar bent met cooken.

Geplaatst:

Weet je hoe heerlijk het is om een semtex op het plafond in een huis te gooien? :D

boom, hele kamer dood ^.^ Vooral handig met HQ o.i.d :)

En dat koken gaat mij ook wel redelijk af, maar meestal is het net iets te lang (granaat voor je neus, boem)

Geplaatst:

Ugh. Nu ik al 3 dagen geen MW2 op de PS3 heb kunnen spelen door die domme Router verveel ik me echt. Ik heb nu een beetje levenloos een account voor Splitscreen naar lvl 63 gehaald >_<

Geplaatst:

Ik vindt de favela's wel een moeilijke map want je hebt over dat kapsalon zo'n gebouw waar je in kan, maar als ze je daar zien wordt je echt kapot gesprayed niet normaal. :{

Geplaatst:

VAC heeft dus gefaald.

Ach ja, altijd beter dan PunkBuster die mensen eruitgooit die niks verkeerd doen :|

Maar bij dit spel lijkt het wel alsof je noobish moet spelen om goeie punten te kunnen halen.

Je moet gewoon de noobtube gebruiken, je moet gewoon irritant gaan knifen, je moet gewoon campen.

Beetje rondlopen en mensen neerknallen zit er niet in bij dit spel, wat ik eigenlijk wel mis.

Ja groot gelijk. Het draait veel minder om goed schieten, veel meer om de wapens en andere zooi die je kiest en vrij speelt. Grenade Launchers moeten ze echt meteen weghalen, Martyrdom al helemaal (ook als deathstreak), LMG's en ander lomp geschut zonder accuracy ook, en die sprint kanonnen met een wonder mesje zijn helemaal niet te teren. Ook stom dat je die al kan gebruiken bij de eerste rank, omdat dat een standaard class is (UMP45, .44 Magnum met dat knife dingetje, Marathon, Lightweight en Commando).

Gewoon net als bij CoD2, wie goed kan schieten maakt de punten, wie niet kan schieten gaat vaak dood. Simpel, maar dan een stuk mooier.

_O_

@Frags/semtex: Ik heb liever Semtex, hoef je niet te cooken, rollen niet weg en ik kill er vrij veel mee.

@End of the Riot: Then don't go there?

Geplaatst:

Ik heb liever een frag, juist omdat hij wegrolt.

Bij een Frag kan je tenminste om of over dingen heen gooien, bijvoorbeeld een muur ofzo. Bij semtex gaat dit veel minder, omdat hij niet stuitert.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga voor Semtex, de reacties van riot shield noobs zijn hilarisch als je ze mee vastplakt (ik wordt nog eens een pro darter :puh: ). Mijn teamleden zijn eidenlijk nuttig, het zijn lopende bomben. Het is me al gelukt om Enemy with benifits te halen, nu wil ik Friends with benefits halen.

Bewerkt: door Vercetti24
Geplaatst: (bewerkt)

Lol, net een potje Demolition. 95-44. :7 Mn K/D ratio schoot gelijk 0.03 omhoog :puh:

Jammer dat de bom niet net op het laatst nog geplaatst werd, anders had ik dik in de 100 kills gehad. :sigaar:

Bewerkt: door Cryde
Geplaatst:

Joa, Prestige level 14 alweer.. Eindelijk beginnen de goeie wapens weer een klein beetje op te rukken :)

Had net 18-1 op 't einde van de ronde :$

Geplaatst:

GVD. Net een Demolition potje verloren omdat een of andere kutnoob genaamd RamasTheBest telkens noobtubete richting de bombsite. Is toch gewoon niet leuk meer, je speelt normaal een spel, valt aan, bent dik in de meerderheid.. en gaat dood omdat een kneus op goed geluk een noobtube gebruikt?

Geplaatst:

Joa, Prestige level 14 alweer.. Eindelijk beginnen de goeie wapens weer een klein beetje op te rukken :)

Had net 18-1 op 't einde van de ronde :$

Ik ben prestige 20, ik loop nu met een M4A1 met thermal scope en heartbeat sensor, speciaal setje voor S&D... Ook heb ik een intervention met thermal en Silencer voor FFA in Afghan of Wasteland en al die andere snipermaps zoals Derail enzovoort.

Geplaatst:

Lol, net een potje Demolition. 95-44. :7 Mn K/D ratio schoot gelijk 0.03 omhoog :puh:

Jammer dat de bom niet net op het laatst nog geplaatst werd, anders had ik dik in de 100 kills gehad. :sigaar:

Jij bent zeker zo'n geval die niet begrijpt dat ze DEMOLITION spelen, en niet TDM?

Soms zijn er gewoon mensen in Estate die gaan campen in dat huis terwijl ze vijf centimeter van de bomb afliggen.

Geplaatst:

Ik denk dat dat spawnkillen komt door de tactical insertion :) Dat als je gedood wordt dat je tegenstander snel zo'n Insertion neerlegt en dat gebeurd van 5x achter mekaar bij mij :O

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...