paul007 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Haha, ikhad gister echt een LEUK potje. M'n score was niet echt boeiend maar ik heb me heel erg vermaakt. Ik had als mijn class ingesteld met UMP 45 met silencer, M1014 met grip. Perks waren Marathon Pro, Lightweight Pro en Commando Pro. Ik speelde dus een potje TDM op Favela, echt leuk gewoon lekker hard sprinten over die daken. Sommigen konden me gewoon niet bijhouden. Dankzij Lightweight Pro richt je sneller nadat je aan het sprinten bent, dus ik was gewoon de hele tijd aan het sprinten door de map. Lekker rennen, ohw een vijand: knallen en weer verder rennen. BRILJANT! Reageren
ikt Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Haha, ikhad gister echt een LEUK potje. M'n score was niet echt boeiend maar ik heb me heel erg vermaakt. Ik had als mijn class ingesteld met UMP 45 met silencer, M1014 met grip. Perks waren Marathon Pro, Lightweight Pro en Commando Pro. Ik speelde dus een potje TDM op Favela, echt leuk gewoon lekker hard sprinten over die daken. Sommigen konden me gewoon niet bijhouden. Dankzij Lightweight Pro richt je sneller nadat je aan het sprinten bent, dus ik was gewoon de hele tijd aan het sprinten door de map. Lekker rennen, ohw een vijand: knallen en weer verder rennen. BRILJANT! Weet je wat ook verkrachting is? Silenced Spas-12 + Heartbeat @ M4 silenced met de perks Ninja Pro en Cold Blooded pro. Je kunt gewoon rondlopen tussen vijanden en ze merken je niet erg vaak op Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Haha, ikhad gister echt een LEUK potje. M'n score was niet echt boeiend maar ik heb me heel erg vermaakt. Ik had als mijn class ingesteld met UMP 45 met silencer, M1014 met grip. Perks waren Marathon Pro, Lightweight Pro en Commando Pro. Ik speelde dus een potje TDM op Favela, echt leuk gewoon lekker hard sprinten over die daken. Sommigen konden me gewoon niet bijhouden. Dankzij Lightweight Pro richt je sneller nadat je aan het sprinten bent, dus ik was gewoon de hele tijd aan het sprinten door de map. Lekker rennen, ohw een vijand: knallen en weer verder rennen. BRILJANT! Weet je wat ook verkrachting is? Silenced Spas-12 + Heartbeat @ M4 silenced met de perks Ninja Pro en Cold Blooded pro. Je kunt gewoon rondlopen tussen vijanden en ze merken je niet erg vaak op Wel handig! Reageren
paul007 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Nice, ik heb wel een 'ninja' class maar dan met ACR + Silencer, UPS 45. met silencer (M9 met silencer ziet er zo lomp uit). Scavanger Pro, Cold-blooded Pro en Ninja Pro. Heerlijk om vijandige teams te flanken op grote maps. Lekker snipers knifen zonder dat iemand het door heeft. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 GVD. Net een Demolition potje verloren omdat een of andere kutnoob genaamd RamasTheBest telkens noobtubete richting de bombsite. Is toch gewoon niet leuk meer, je speelt normaal een spel, valt aan, bent dik in de meerderheid.. en gaat dood omdat een kneus op goed geluk een noobtube gebruikt? oorlog is niet eerlijk Reageren
Hayte Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 GVD. Net een Demolition potje verloren omdat een of andere kutnoob genaamd RamasTheBest telkens noobtubete richting de bombsite. Is toch gewoon niet leuk meer, je speelt normaal een spel, valt aan, bent dik in de meerderheid.. en gaat dood omdat een kneus op goed geluk een noobtube gebruikt? oorlog is niet eerlijk Dit is ook geen oorlog, niet eens een simulatie. Dit is een spel. Bij een spel hoor je plezier te beleven. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 GVD. Net een Demolition potje verloren omdat een of andere kutnoob genaamd RamasTheBest telkens noobtubete richting de bombsite. Is toch gewoon niet leuk meer, je speelt normaal een spel, valt aan, bent dik in de meerderheid.. en gaat dood omdat een kneus op goed geluk een noobtube gebruikt? oorlog is niet eerlijk Dit is ook geen oorlog, niet eens een simulatie. Dit is een spel. Bij een spel hoor je plezier te beleven. Leuk spel. Met Noobtubende kinderen. Heb ik ook altijd bij die gasten die aan 1 kant van de map staan met een snipe en dan van 500 meter je doodschieten. Je kijkt in Killcam en je ziet dat ze 10 meter naast schieten. Dat is noob. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 waar kan ik Call of Duty modern warfare 2 goedkoop kopen voor de PC want ik heb geen zin om er 60 euries aan uit te geven Reageren
Hayte Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Bij Free Record Shop waar ik hem heb gekocht was hij maar 50 euro, maar het kan nog goedkoper (als je geduld hebt en niet erg vind om via internet te doen) Maar goedkoper in een "normale" winkel kan je het denk ik niet krijgen. Vooral omdat Modern Warfare 1 na een jaar of 2 na z'n release nog steeds 30 euro was. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 (bewerkt) is dit een betrouwbare site?: http://www.gcshop.nl/ want daar is het heel goedkoop anders ga ik hem daar gelijk kopen Bewerkt: 14 januari 2010 door lennart1995 Reageren
gta master 1 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Dat is wel een betrouwbare site ja, maar ik denk dat je hem op het engelse Play.com nog goedkoper kan krijgen, met gratis bezorging. Zelf heb ik de PS3 versie via samen met een 1 jarig PU abbonement voor maar €55,- gekregen (Alleen de game zelf al kost voor de PS3 in de meeste winkels €65,- ) Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 (bewerkt) Dat is wel een betrouwbare site ja, maar ik denk dat je hem op het engelse Play.com nog goedkoper kan krijgen, met gratis bezorging. Zelf heb ik de PS3 versie via samen met een 1 jarig PU abbonement voor maar €55,- gekregen (Alleen de game zelf al kost voor de PS3 in de meeste winkels €65,- ) bij play.com is die 45 euro:P ik koop hem gwn bij http://www.gcshop.nl/ Bewerkt: 14 januari 2010 door lennart1995 Reageren
flippie13 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 GVD. Net een Demolition potje verloren omdat een of andere kutnoob genaamd RamasTheBest telkens noobtubete richting de bombsite. Is toch gewoon niet leuk meer, je speelt normaal een spel, valt aan, bent dik in de meerderheid.. en gaat dood omdat een kneus op goed geluk een noobtube gebruikt? oorlog is niet eerlijk Dit is ook geen oorlog, niet eens een simulatie. Dit is een spel. Bij een spel hoor je plezier te beleven. Leuk spel. Met Noobtubende kinderen. Heb ik ook altijd bij die gasten die aan 1 kant van de map staan met een snipe en dan van 500 meter je doodschieten. Je kijkt in Killcam en je ziet dat ze 10 meter naast schieten. Dat is noob. Welke noob blijft dan ook staan als er een kogel 10m langs je gaat? Reageren
ikt Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 GVD. Net een Demolition potje verloren omdat een of andere kutnoob genaamd RamasTheBest telkens noobtubete richting de bombsite. Is toch gewoon niet leuk meer, je speelt normaal een spel, valt aan, bent dik in de meerderheid.. en gaat dood omdat een kneus op goed geluk een noobtube gebruikt? oorlog is niet eerlijk Dit is ook geen oorlog, niet eens een simulatie. Dit is een spel. Bij een spel hoor je plezier te beleven. Leuk spel. Met Noobtubende kinderen. Heb ik ook altijd bij die gasten die aan 1 kant van de map staan met een snipe en dan van 500 meter je doodschieten. Je kijkt in Killcam en je ziet dat ze 10 meter naast schieten. Dat is noob. Welke noob blijft dan ook staan als er een kogel 10m langs je gaat? Sinds wanneer ben je een noob als je niet de kogel kunt horen aankomen? Reageren
lexus123 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 (bewerkt) Lol, net een potje Demolition. 95-44. Mn K/D ratio schoot gelijk 0.03 omhoog Jammer dat de bom niet net op het laatst nog geplaatst werd, anders had ik dik in de 100 kills gehad. Jij bent zeker zo'n geval die niet begrijpt dat ze DEMOLITION spelen, en niet TDM? Maar dat is toch het doel? Ga in hun camp staan, overal claymores neerzetten en killen. Veel punten en nog meer irritatie voor het andere team Ben even overgestapt op Rainbow 6: Vegas 2 Had er zin in. @ Nick: It's called the Drag-shot. Bewerkt: 14 januari 2010 door lexus123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.