Dr.Oppai Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 de desert eagle is echt geweldig Reageren
flippie13 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 GVD. Net een Demolition potje verloren omdat een of andere kutnoob genaamd RamasTheBest telkens noobtubete richting de bombsite. Is toch gewoon niet leuk meer, je speelt normaal een spel, valt aan, bent dik in de meerderheid.. en gaat dood omdat een kneus op goed geluk een noobtube gebruikt? oorlog is niet eerlijk Dit is ook geen oorlog, niet eens een simulatie. Dit is een spel. Bij een spel hoor je plezier te beleven. Leuk spel. Met Noobtubende kinderen. Heb ik ook altijd bij die gasten die aan 1 kant van de map staan met een snipe en dan van 500 meter je doodschieten. Je kijkt in Killcam en je ziet dat ze 10 meter naast schieten. Dat is noob. Welke noob blijft dan ook staan als er een kogel 10m langs je gaat? Sinds wanneer ben je een noob als je niet de kogel kunt horen aankomen? Als iemand schiet zonder silencer kan je de kogel horen, en anders zie je nog altijd een lichtflits (met klein spoor) erachter vliegen. Reageren
ikt Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 GVD. Net een Demolition potje verloren omdat een of andere kutnoob genaamd RamasTheBest telkens noobtubete richting de bombsite. Is toch gewoon niet leuk meer, je speelt normaal een spel, valt aan, bent dik in de meerderheid.. en gaat dood omdat een kneus op goed geluk een noobtube gebruikt? oorlog is niet eerlijk Dit is ook geen oorlog, niet eens een simulatie. Dit is een spel. Bij een spel hoor je plezier te beleven. Leuk spel. Met Noobtubende kinderen. Heb ik ook altijd bij die gasten die aan 1 kant van de map staan met een snipe en dan van 500 meter je doodschieten. Je kijkt in Killcam en je ziet dat ze 10 meter naast schieten. Dat is noob. Welke noob blijft dan ook staan als er een kogel 10m langs je gaat? Sinds wanneer ben je een noob als je niet de kogel kunt horen aankomen? Als iemand schiet zonder silencer kan je de kogel horen, en anders zie je nog altijd een lichtflits (met klein spoor) erachter vliegen. Sure, en dan moet je kunnen ontwijken? Dit gebeurt bij slachtoffer: Je ziet/hoort iets. Signaal gaat van ogen/oren naar hersenen. Hersenen verwerken dit, je neemt beslissing. Signaal gaat van hersens naar handen. Dit gebeurt bij sniper: Sniper schiet 1e keer mis. Bij het overhalen van de trekker ziet die al dat die moet corrigeren, dus net nadat de sniper de trekker heeft overgehaald zwaait die al naar goede kant en haalt nog eens de trekker over. Kill. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 L: O: L: 3rde prestige rank 30. =P Reageren
Cryde Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Lol, net een potje Demolition. 95-44. Mn K/D ratio schoot gelijk 0.03 omhoog Jammer dat de bom niet net op het laatst nog geplaatst werd, anders had ik dik in de 100 kills gehad. Jij bent zeker zo'n geval die niet begrijpt dat ze DEMOLITION spelen, en niet TDM? Soms zijn er gewoon mensen in Estate die gaan campen in dat huis terwijl ze vijf centimeter van de bomb afliggen. Ehm nee? Alle 3 de rondes duurden nogal lang omdat er vrijwel de hele tijd een bom stond te tikken en tja, dan maak ik veel kills. Reageren
.Senne Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Ik heb een mooie tactic gevonden voor TDM op Afghan. Hiernet twee potjes gespeeld, en met dezelfde tactiek één keer 24-3 en één keer 35-6 geëindigd. Het enige wat je nodig hebt is een running class. Bij het spawnen rush je naar de cave, wacht je twee secondjes tot je enemies naar C ziet lopen (meestal 2-3) en kill je die, dan loop je richting B (de papaverplantage) door de bunkers en heb je zo een 5 killstreak. Dan verstop je je even en gebruik je je predator, meestal 2+ kills en harrier. Die harrier geeft je dan met geluk een chopper gunner als ie niet neergeknald wordt, en gegarandeerd mooie killstreak. Mijn scores waren overigens zonder chopper, heb die nog niet unlocked. =( Maar nuke halen is daarmee dus perfect mogelijk als je tot de harrier geraakt. Reageren
lexus123 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Ik heb een mooie tactic gevonden voor TDM op Afghan. Hiernet twee potjes gespeeld, en met dezelfde tactiek één keer 24-3 en één keer 35-6 geëindigd. Het enige wat je nodig hebt is een running class. Bij het spawnen rush je naar de cave, wacht je twee secondjes tot je enemies naar C ziet lopen (meestal 2-3) en kill je die, dan loop je richting B (de papaverplantage) door de bunkers en heb je zo een 5 killstreak. Dan verstop je je even en gebruik je je predator, meestal 2+ kills en harrier. Die harrier geeft je dan met geluk een chopper gunner als ie niet neergeknald wordt, en gegarandeerd mooie killstreak. Mijn scores waren overigens zonder chopper, heb die nog niet unlocked. =( Maar nuke halen is daarmee dus perfect mogelijk als je tot de harrier geraakt. Wouw, ga ik zeker eens uitproberen. Ben al aardig goed met m'n knife-class, dus dat gaat zeker lukken. Moet de map wel op Afghan komen... Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Dat spawnen wordt steeds leuker en leuker. Nu respawnde ik op een f*cking semtex.... Even erg als op een claymore spawnen. Zo vaak gebeurd. Echt niet leuk. Of midden in het hol op Wasteland, je spawnt en 1 sec later knalt er een noobtube in Reageren
Forumrunner Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 En met Demolition kun je zo vaak de bom planten als je wil, maar je teamgenoten zien schijnbaar niet dat er 2 bombsites zijn, en dus de ene gewoon vergeten. En de attackers respawnen kilometers ver van de bom, maar de defenders spawnen er allemaal naast. En als je de bomb eindelijk succesvol hebt laten afgaan, gaat de host weg, en kun je overnieuw beginnen. IW moet echt wat aan dit spawnsysteem doen, want dit slaat nergens op. Reageren
dannyrobijnfifa Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 En met Demolition kun je zo vaak de bom planten als je wil, maar je teamgenoten zien schijnbaar niet dat er 2 bombsites zijn, en dus de ene gewoon vergeten. En de attackers respawnen kilometers ver van de bom, maar de defenders spawnen er allemaal naast. En als je de bomb eindelijk succesvol hebt laten afgaan, gaat de host weg, en kun je overnieuw beginnen. IW moet echt wat aan dit spawnsysteem doen, want dit slaat nergens op. vind ik ook net zoals het join systeem kom je in een potje s&d staat het 1-3 en dan kan je niks meer doen en dan verlies je het potje zonder wat te kunnen doen echt zo zuur Reageren
flippie13 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 GVD. Net een Demolition potje verloren omdat een of andere kutnoob genaamd RamasTheBest telkens noobtubete richting de bombsite. Is toch gewoon niet leuk meer, je speelt normaal een spel, valt aan, bent dik in de meerderheid.. en gaat dood omdat een kneus op goed geluk een noobtube gebruikt? oorlog is niet eerlijk Dit is ook geen oorlog, niet eens een simulatie. Dit is een spel. Bij een spel hoor je plezier te beleven. Leuk spel. Met Noobtubende kinderen. Heb ik ook altijd bij die gasten die aan 1 kant van de map staan met een snipe en dan van 500 meter je doodschieten. Je kijkt in Killcam en je ziet dat ze 10 meter naast schieten. Dat is noob. Welke noob blijft dan ook staan als er een kogel 10m langs je gaat? Sinds wanneer ben je een noob als je niet de kogel kunt horen aankomen? Als iemand schiet zonder silencer kan je de kogel horen, en anders zie je nog altijd een lichtflits (met klein spoor) erachter vliegen. Sure, en dan moet je kunnen ontwijken? Dit gebeurt bij slachtoffer: Je ziet/hoort iets. Signaal gaat van ogen/oren naar hersenen. Hersenen verwerken dit, je neemt beslissing. Signaal gaat van hersens naar handen. Dit gebeurt bij sniper: Sniper schiet 1e keer mis. Bij het overhalen van de trekker ziet die al dat die moet corrigeren, dus net nadat de sniper de trekker heeft overgehaald zwaait die al naar goede kant en haalt nog eens de trekker over. Kill. Tenzij die gozer een WA2000 of M21 EBR hebt, kun je makkelijk na het 1ste schot dekking zoeken, of je bent wel heel traag van begrip. Heb ik zovaak gehad, gewoon bunnyhoppend, liggen, en dan vol sprinten naar dekking, met een intervention/barret duurt het namelijk even voordat die weer terug is gekomen (door die recoil) en dan ben jij al lang en breed 10m verder, als je zat te sprinten. Reageren
ikt Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 GVD. Net een Demolition potje verloren omdat een of andere kutnoob genaamd RamasTheBest telkens noobtubete richting de bombsite. Is toch gewoon niet leuk meer, je speelt normaal een spel, valt aan, bent dik in de meerderheid.. en gaat dood omdat een kneus op goed geluk een noobtube gebruikt? oorlog is niet eerlijk Dit is ook geen oorlog, niet eens een simulatie. Dit is een spel. Bij een spel hoor je plezier te beleven. Leuk spel. Met Noobtubende kinderen. Heb ik ook altijd bij die gasten die aan 1 kant van de map staan met een snipe en dan van 500 meter je doodschieten. Je kijkt in Killcam en je ziet dat ze 10 meter naast schieten. Dat is noob. Welke noob blijft dan ook staan als er een kogel 10m langs je gaat? Sinds wanneer ben je een noob als je niet de kogel kunt horen aankomen? Als iemand schiet zonder silencer kan je de kogel horen, en anders zie je nog altijd een lichtflits (met klein spoor) erachter vliegen. Sure, en dan moet je kunnen ontwijken? Dit gebeurt bij slachtoffer: Je ziet/hoort iets. Signaal gaat van ogen/oren naar hersenen. Hersenen verwerken dit, je neemt beslissing. Signaal gaat van hersens naar handen. Dit gebeurt bij sniper: Sniper schiet 1e keer mis. Bij het overhalen van de trekker ziet die al dat die moet corrigeren, dus net nadat de sniper de trekker heeft overgehaald zwaait die al naar goede kant en haalt nog eens de trekker over. Kill. Tenzij die gozer een WA2000 of M21 EBR hebt, kun je makkelijk na het 1ste schot dekking zoeken, of je bent wel heel traag van begrip. Heb ik zovaak gehad, gewoon bunnyhoppend, liggen, en dan vol sprinten naar dekking, met een intervention/barret duurt het namelijk even voordat die weer terug is gekomen (door die recoil) en dan ben jij al lang en breed 10m verder, als je zat te sprinten. Ik weet niet hoe lang jij wacht tot de recoil is verdwenen, maar de Barrett reset zichzelf redelijk snel terug, snel genoeg om de volgende kogel in zijn harsens te knallen. Ik heb zo vaak gehad dat mijn eerste schot met een unsilenced Barrett mis gaat, en de tweede wel raakt. Reageren
flippie13 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Ik weet niet hoe lang jij wacht tot de recoil is verdwenen, maar de Barrett reset zichzelf redelijk snel terug, snel genoeg om de volgende kogel in zijn harsens te knallen. Ik heb zo vaak gehad dat mijn eerste schot met een unsilenced Barrett mis gaat, en de tweede wel raakt. 2 aparte ervaringen, meestal ontsnap ik wel, dus ik sprak uit mijn eigen oogpunt. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 Nog weer ff een tijdje MW2 gedaan. Ik denk probeer L86 LSW. Potjes van 50 kills en 10 deaths. En 40 kills en 5 deaths. En dat ongeveer 10 potjes lang. Dat is lekker. Of niet dan? Reageren
stefan321 Geplaatst: 14 januari 2010 Rapport Geplaatst: 14 januari 2010 was net een paar potjes FFA aan het doen en er zijn echt waar niet normaal hoeveel nukeboosters heel irritand maar geweldig om het voor hun te verpesten en dan zelf een nuke halen 32-1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.