Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Had nog 1 uur geleden nog even MW2 gespeeld. En de AK-47 vind ik eigenlijk maar niet echt zo goed. Soms ben ik er goed op en soms stinkt dat wapen heel erg in schieten. :@ Terwijl ik op M4A1 altijd goed ben. Ik denk dat het ligt aan de class.

Geplaatst: (bewerkt)

Heb gisteren G18 akimbo unlocked. Heerlijk om daarmee te sprayen zeg, om dan nog te zien dat je een headshot hebt. :puh:

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

UK = United Kingdom = Verenigd Koninkrijk (Engeland, weet je wel?)

Lijkt me dus de Britse versie van het spel.

maar je speelt wel gewoon tegen alle spelers van de wereld en niet alleen tegen

united kingdom?

Geplaatst:

Ik heb me er al bij neergelegd dat IW geen van de vele dingen die niet kloppen aan dit spel gaan fixen. Eikels.

Anyway, ben weer Prestige gegaan. Heb bijna alles voor mijn SCAR class alweer geunlocked (alleen nog een Stinger nodig). Denk dat ik nu maar ff een korte MW2 break ga nemen ofzo.

Geplaatst:

Ey koop m beter in nederland hij is maar 40euro bij freerecordshop geloof ik

nee want ik heb nog geen antwoord op mijn vraag

kan dat dan?

Geplaatst:

united kingdom?

Lijkt me wel dat je gewoon tegen spelers over de hele wereld kan spelen, ik heb alleen geen idee of een UK spel wel op een NL/EU PSN account werkt :$

Geplaatst:

@lexus123: Extended Mags is erg handig hoor op een assault wapen. Hoe vaak ga je wel niet dood of zie je net iemand lopen als jij aan het reloaden bent? Nou ik had dat heel vaak en met Extended Mags kun je het reloaden nog net even langer uitstellen.

Ik heb het eigenlijk over de Intervention, maar ja, hier kan ik ook op reageren :)

Als je dan wil reloaden ga je natuurlijk niet op het midden van het slagveld je wapentje met kogels hervullen. Zoek een rustig plekje (campen ja) en reload daar.

Maar op de Intervention maken Extended Mags echt geen drop uit, omdat je toch Sleight Of Hand PRO aan hebt staan.

@ Nick: En jij verwacht dat je in 10 minuten kunt Quick/No-Scopen. Dat vergt tijd. USP Akimbo is idd geweldig :)

Barrett + sol + ext mags = :)

En snipers zijn idd nutteloos met silencers, op de M21EBR na.

Een sniper met silencer is enke handig bij hardcore games.

Het is trouwens al moeilijk om met 1 kogel een kill te maken zonder silencer in een gewoone game, wat me wel nogal onrealistisch lijkt dan :7

Geplaatst:

united kingdom?

Lijkt me wel dat je gewoon tegen spelers over de hele wereld kan spelen, ik heb alleen geen idee of een UK spel wel op een NL/EU PSN account werkt :$

Een engels pc spel werkt inderdaad niet op een PS3.

Ik weet niet of een Engels spel problemen heeft met een Nederlands Steam account, maar ik verwacht zelf van niet. Dit weet ik zelf niet zeker, en een snelle google search hielp ook niks.

Maar als het werkt, zal je natuurlijk tegen de hele wereld kunnen spelen. Ik heb net met een Nederlands spel tegen (en met, was Demolition) een stelletje polen lopen spelen. Die waren trouwens ook irritant, ze liepen meer te praten dan echt te spelen. En toen ik zei dat ze niet zo moesten praten maar meer moesten gamen (we stonden achter) gingen ze tegen me praten in het Pools. Zelfs toen ik ze duidelijk maakte dat Pools geen wereldtaal was zeiden ze 2 woorden in het Engels. Daarna gingen ze me (denk ik) uitschelden in het Pools voor "kurwa".

Ik heb ook de UK editie. Wel gekocht in België, maar alles werkt perfect op Steam. UK edition is gewoon de engelse versie, voor de rest niets anders aan.

Ik ga vanaf morgen mijn killstreaks wijzigen naar predator missile>harrier>chopper gunner en het care package ding weghalen, aangezien ik tegenwoordig perfect aan 5-6 kills geraak met enkel knife en shotgun, en daardoor vaak genoeg aan een 11 killstreak. En als het nog wat beter lukt, veranderen naar harrier strike > pave low > chopper gunner. Al kan AC130 ook wel, maar ik ben daar iets minder handig mee. :clown:

Bewerkt: door .Senne

Mijn TDM strategie op Wasteland, had ik toch even een mooie 6-kill met een simpele granaat.

-Ik gebruikte een M16A4 met Heartbeat sensor, handig om te zien of er niemand meer achter je staat. Silencer kan ook handig zijn, maar die heb ik niet gebruikt.

-Ga gewoon rustig naar het midden toe waar je dat kleine stukje onder de grond hebt. Net ervoor spring uit uit dat kuilendinges waar je doorheen loopt, loop je om het bosje heen naar de andere kant. Blijf gewoon rustig lopen. Klein beetje tijd nemen tot het hele team naar dat deel onder de grond is gegaan. Nog even kijken of er niemand anders is die je kan zien en blijf naast de ingang staan waar de tegenpartij naartoe is gegaan. En met een beetje geluk staan ze daar met zn ALLEN :puh: Tenminste, dat had ik. Hup, granaat naar binnen. Boem, gelijk 6 personen minder :schater:

@Flip: Zomfg!

Bewerkt: door Remi-X

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...