Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb ook de UK editie. Wel gekocht in België, maar alles werkt perfect op Steam. UK edition is gewoon de engelse versie, voor de rest niets anders aan.

Ik ga vanaf morgen mijn killstreaks wijzigen naar predator missile>harrier>chopper gunner en het care package ding weghalen, aangezien ik tegenwoordig perfect aan 5-6 kills geraak met enkel knife en shotgun, en daardoor vaak genoeg aan een 11 killstreak. En als het nog wat beter lukt, veranderen naar harrier strike > pave low > chopper gunner. Al kan AC130 ook wel, maar ik ben daar iets minder handig mee. :clown:

ik heb denk ik ook de UK versie,want staat de nederlandse versie in het nederlands?zoja dan heb ik de UK versie.

Geplaatst: (bewerkt)

volgens mij zijn de xbox en ps3 gewoon regiovrij dus dat zou moeten werken

dus de UK (pal) versie zou moeten werken

ps3 is zeker weten regiovrij 360 met sommige spellen...

over het mp vraagje

ja dat kan ik speel ook gewoon tegen japanners en amerikanen

(damn die zijn n00b)

Bewerkt: door dannyrobijnfifa
Geplaatst: (bewerkt)

ik heb Modern warfare 2 toch maar gewoon de nederlandse versie gekocht voor

40 euro schilt maar 2,50

bedankt in ieder geval

PS: beetje dom van mij. ik was vergeten te zeggen dat ie voor de PC was :puh:

Bewerkt: door lennart1995
Geplaatst:

Hij installeert meteen op Steam. Als je de CD ook kwijt raakt en je wilt hem opnieuw installeren (maakt niet uit op welke pc) kan je gewoon via Steam weer installeren.

Geplaatst:

Hij installeert meteen op Steam. Als je de CD ook kwijt raakt en je wilt hem opnieuw installeren (maakt niet uit op welke pc) kan je gewoon via Steam weer installeren.

joehoeee :D

Geplaatst:

Lol, ik kreeg net die "most C4 kills" accolade terwijl ik de hele ronde geen C4 heb gebruikt. Fail.

Geplaatst:

Ik ging net heerlijk, met me intervention heb ik in 2 potjes er 15 headshots bij :O :D

Nog maar 40 kills te gaan voor red tiger <3

Geplaatst:

Lol, ik kreeg net die "most C4 kills" accolade terwijl ik de hele ronde geen C4 heb gebruikt. Fail.

heb ik ook gehad,volgens mij komt dat omdat je dan als enige in de ronde C4 hebt neergegooid ofzo want ik had ook van most last stand kills acolodade terwijl ik niemand in laststand heb gedood :puh:

Geplaatst:

Ik heb dus echt geen C4 in mijn kit gehad, neit vastgehad en zeker niet neergelegd. Een epische faal van MW2 dus.

Geplaatst:

volgens mij zijn de xbox en ps3 gewoon regiovrij dus dat zou moeten werken

dus de UK (pal) versie zou moeten werken

ps3 is zeker weten regiovrij 360 met sommige spellen...

over het mp vraagje

ja dat kan ik speel ook gewoon tegen japanners en amerikanen

(damn die zijn n00b)

Ps3 is regiovrij. De 360 niet en ook niet bij 'sommige spellen'. Waarom de één wel en de ander niet?

In Europa is de regio PAL. In de US is het NTSC.

Dit zijn de landen en hun regio's (oranje = PAL, rood = NTSC, rest = geen idee):

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/92/DVD-Regions_with_key-2.svg <--- IK MAG DE IMG-TAG NIET GEBRUIKEN!?

Je kunt met een Xbox dus alleen uit Japan spellen importeren (aan het plaatje te zien) en niet uit de US.

Geplaatst:

Ik heb dus echt geen C4 in mijn kit gehad, neit vastgehad en zeker niet neergelegd. Een epische faal van MW2 dus.

dan komt het soms random want heb ook wel eens gehad dat ik de meeste knife kills had terwijl ik niemand had gedood Of gewoon in de lucht hebt gestoken,faalt inderdaad wel ja

Geplaatst:

Vandaag welgeteld 11 keer een harrier kunnen inroepen, en slechts één keer chopper gunner. Ik ga steeds dood tussen de 7 en 11 killstreak, of m'n harrier wordt neergeschoten, of hij haalt geen kills. :( En met die ene chopper had ik dan nog maar 5 kills ofzo, want de match was afgelopen.

Geplaatst:

dan komt het soms random want heb ook wel eens gehad dat ik de meeste knife kills had terwijl ik niemand had gedood Of gewoon in de lucht hebt gestoken,faalt inderdaad wel ja

Nog raarder: ik was normaal aan het spelen, ging er een Nuke af. Krijg ik opeens een message van de gozer die de Nuke aanzette die zei:

''You motherf*cker! How did you steal my Nuke!?''

Ik kreeg dus blijkbaar de kills :bonk:

Maar dat van die Accolades komt bij mij ook nog regelmatig voor. IW moet echt even wat gaan doen ofzo. Ze zien toch hopelijk zelf ook wel dat er nog wat schort aan hét spel?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...