NickOwnage Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Zo, straks nog heel even MW2. Reageren
Cryde Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 Ben weer geprestiged Ben nu vooral bezig om die Radar Inbound III te halen, voor dat Price emblem. Zit nu op de 40 (C-)UAVs, in een dagje. Mijn doel is rond de 5-8 per potje, dan zou het rond de 150 potjes duren. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 (bewerkt) Het ging wel lekker vandaag, ik heb bijna rank 48 bereikt, maar dan kreeg ik RROD en kan ik dus geen MW2 of andere 360 spellen spelen. >>> Door Visser23: Beetje fatsoen houden mag wel hoor.<<< Sorry, ik was boos wanneer ik het typte. :$ Bewerkt: 16 januari 2010 door Vercetti24 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 16 januari 2010 Rapport Geplaatst: 16 januari 2010 heb vandaag van 63 naar 69 gespeeld en morgen ga ik naar 70 om direct te prestigen en met een shone lij te beginnen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Je moet ook lvl 70 nog uitspelen. hé? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Je moet ook lvl 70 nog uitspelen. hé? oh naja speel ik ook wel even weg. Reageren
lexus123 Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Het ging wel lekker vandaag, ik heb bijna rank 48 bereikt, maar dan kreeg ik RROD en kan ik dus geen MW2 of andere 360 spellen spelen. >>> Door Visser23: Beetje fatsoen houden mag wel hoor.<<< Sorry, ik was boos wanneer ik het typte. :$ 1 Plus punt. Je kunt nadat je 'em naar Ms opstuurt geen ROD meer krijgen. Never ever Reageren
Wienish Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Gister nog gespeeld met wat maten.. Nee, in 't begin ging 't niet helemaal lekker, we deden Sabotage of Demolition, maar dat heeft mijn kill/death ernstig aangetast. Om mijn kill/death geleidelijk omhoog te laten gaan, probeer ik altijd boven de 1.00 kill/death te zitten, maar gister had ik 11 kills en 46 deaths in zo'n potje, dat was niet leuk meer. Daarna TDM met wat anderen, waar rondes eindigden met 1700-7500, nog geen 2 minuten na de start (ja, wij verloren als eerlijke spelers :$). Van 0.89 naar 0.87, terwijl opbouwen het ergste is. ik hou 't altijd een beetje in de gaten door het verschil van mijn kills en deaths te bekijken, meestal zit ik op zo'n 750 deaths meer dan kills, nu is dat 900 -.- Reageren
flippie13 Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Gister nog gespeeld met wat maten.. Nee, in 't begin ging 't niet helemaal lekker, we deden Sabotage of Demolition, maar dat heeft mijn kill/death ernstig aangetast. Om mijn kill/death geleidelijk omhoog te laten gaan, probeer ik altijd boven de 1.00 kill/death te zitten, maar gister had ik 11 kills en 46 deaths in zo'n potje, dat was niet leuk meer. Daarna TDM met wat anderen, waar rondes eindigden met 1700-7500, nog geen 2 minuten na de start (ja, wij verloren als eerlijke spelers :$). Van 0.89 naar 0.87, terwijl opbouwen het ergste is. ik hou 't altijd een beetje in de gaten door het verschil van mijn kills en deaths te bekijken, meestal zit ik op zo'n 750 deaths meer dan kills, nu is dat 900 -.- Het komt wel goed schatje ^.^ Reageren
Cryde Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 En nu ff heel wat anders. En deze is nog wel het droogste van allemaal: http://memegenerator.net/SGT-FOLEY Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Gister nog gespeeld met wat maten.. Nee, in 't begin ging 't niet helemaal lekker, we deden Sabotage of Demolition, maar dat heeft mijn kill/death ernstig aangetast. Om mijn kill/death geleidelijk omhoog te laten gaan, probeer ik altijd boven de 1.00 kill/death te zitten, maar gister had ik 11 kills en 46 deaths in zo'n potje, dat was niet leuk meer. Daarna TDM met wat anderen, waar rondes eindigden met 1700-7500, nog geen 2 minuten na de start (ja, wij verloren als eerlijke spelers :$). Van 0.89 naar 0.87, terwijl opbouwen het ergste is. ik hou 't altijd een beetje in de gaten door het verschil van mijn kills en deaths te bekijken, meestal zit ik op zo'n 750 deaths meer dan kills, nu is dat 900 -.- Tja er zijn genoeg makkelijke manieren om je ratio omhoog te krijgen. De beste manier is natuurlijk om te zorgen dat beter dan iedereen bent, maar de kans is groot dat je dat niet elke keer lukt. Daarom moet je weten wanneer je moet stoppen met een potje. Ik ga er altijd uit als ik ongeveer 10 kills en 10 deaths heb. Dan weet ik al dat ik in dat potje mijn ratio is goed kan verpesten, maar zover laat ik het dus niet komen. Maar mijn ratio is 2.10 dus jij kunt eerst nog wel in potjes blijven waarbij je die score haalt. En nog iets, ik speel bijna nooit met vrienden. Als je dat wel regelmatig doet moet je gewoon heel goed spelen of tevreden zijn met niet zo`n hoge ratio. 750 deaths meer dan kills heb ik nog nooit gehad met mijn tactiek. Op dit moment heb ik zelfs 12.000 kills meer dan het aantal deaths. Reageren
Cryde Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Weet iemand nog een goeie Riot Shield class? TDM/Ground War Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Riot Shield met Trowing Knife, Marathon, Stopping Power, Commando. En PP2000 of een ander wapen bijvoorbeeld G18. Reageren
ikt Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Roit shield G18 akimbo throwing knife smoke scavenger pro lightweight commando pro Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Roit shield G18 akimbo throwing knife smoke scavenger pro lightweight commando pro Nog beter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.