GunsNroses61 Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Urgh door een foutje van Onsnet kan ik alleen maar in het weekend op de PS3 MW doen. Ik ben nou eindelijk Prestige 3 level 28. Ik vond het wel grappig dat toen ik een Emergency Airdrop inriep een vijand een Care Package inriep. Maar al mijn teammaten zaten op mijn Emergency Airdrop te wachten en hun schoten ook die vijand met die Care Package dood. Ik ging dus ff kijken wat hij had in zijn Care Package en dat was een EMP ^^ Dat was wel lullig voor die persoon Reageren
paul007 Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Roit shield G18 akimbo throwing knife smoke scavenger pro lightweight commando pro Nog beter. Ikzelf zou toch throwing knife vervangen door Blast Shield, wanneer een vijand een semtex op je schild gooit ben je in ieder geval niet meteen dood. Reageren
Cryde Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 (bewerkt) Roit shield G18 akimbo throwing knife smoke scavenger pro lightweight commando pro Nog beter. Ikzelf zou toch throwing knife vervangen door Blast Shield, wanneer een vijand een semtex op je schild gooit ben je in ieder geval niet meteen dood. Ben er zelf nog niet helemaal uit wat ik wil. Sowieso is een RS vrij waardeloos want tegen de tijd dat je hem 2 keer hebt geslagen ben je al drie keer dood. Daarom is een Thr. Knife wel handig.. Bewerkt: 17 januari 2010 door Cryde Reageren
paul007 Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Roit shield G18 akimbo throwing knife smoke scavenger pro lightweight commando pro Nog beter. Ikzelf zou toch throwing knife vervangen door Blast Shield, wanneer een vijand een semtex op je schild gooit ben je in ieder geval niet meteen dood. Ben er zelf nog niet helemaal uit wat ik wil. Sowieso is een RS vrij waardeloos want tegen de tijd dat je hem 2 keer hebt geslagen ben je al drie keer dood. Daarom is een Thr. Knife wel handig.. Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Je moet in ieder geval niet gehurkt naar je vijand toe lopen want dan heeft hij genoeg tijd om een plan te bedenken om je uit te schakelen. Je moet gewoon rushen, keihard naar je vijand toe rennen en tijdens het rennen snel hurken en dan weer door rennen. Een soort bunnyhoppen maar dan anders. Door de Perks Marathon, Lightweight en Commando ben je de vijand altijd te snel af. Vooral door Commando omdat je dan van een grotere afstand kunt slaan. Met demolition speel ik vaak defensive en dan komt zo'n schild goed van pas. Vooral in het vliegtuiglevel. Gewoon voor de deur van het vliegtuig met die slurf staan en niemand kan binnen komen. Echt geweldig om gasten om de hoek naar je toe zien rennen. Als ze bij je zijn een keiharde knal verkopen, dan rennen ze meestal weg. Even een klein sprinten trekken de tweede knal is fataal. Je moet er gewoon goed mee omgaan, oefenen dus. Reageren
Cryde Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Begin het nu eindelijk een beetje onder te knie te krijgen (op jouw manier, Paul007). Net bovenaan + game winning kill met RS Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 (bewerkt) Het ging wel lekker vandaag, ik heb bijna rank 48 bereikt, maar dan kreeg ik RROD en kan ik dus geen MW2 of andere 360 spellen spelen. >>> Door Visser23: Beetje fatsoen houden mag wel hoor.<<< Sorry, ik was boos wanneer ik het typte. :$ 1 Plus punt. Je kunt nadat je 'em naar Ms opstuurt geen ROD meer krijgen. Never ever 2 plus punt. Ik krijg een Elite met Forza III, Pure en Lago Batman en ik had de oude 20GB Xbox met Viva piniata en Forza 2, dus ik vind het niet erg dat ik de RROD heb gekregen. Alleen ik wou rank 48 bereiken dit weekend, maar dat lukt dus niet meer. Cryde: Ik had dat Ramirez ding op een andere site gezien, maar daar waren er niet zo veel. Het is eigenlijk waar, Foley zegt altijd dat je alles moet doen en het begint natuurlijk met Ramirez!. Bewerkt: 17 januari 2010 door Vercetti24 Reageren
Cryde Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 101 (C-)UAVs Zodra ik er 1000 heb word mijn volgende doel een Nuke Reageren
paul007 Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Begin het nu eindelijk een beetje onder te knie te krijgen (op jouw manier, Paul007). Net bovenaan + game winning kill met RS Nice! Dan krijg je toch ook die titel waarop staat: owned.? Of is dat voor een andere challenge? Anyway, die titel is vet. Reageren
ikt Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Riot shield is hemels als je doorhebt hoe dat ding werkt. Inderdaad, gewoon rushen. Maar ik zou nog steeds throwing knife gebruiken. Is grappig. Reageren
Cryde Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Begin het nu eindelijk een beetje onder te knie te krijgen (op jouw manier, Paul007). Net bovenaan + game winning kill met RS Nice! Dan krijg je toch ook die titel waarop staat: owned.? Of is dat voor een andere challenge? Anyway, die titel is vet. Blijkbaar, al kan ik me niet herrineren dat ik hem heb gekregen Maar dat zal dan wel. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Ik had gisteravond op de ps3 megaveel lagg hadden meer mensen hier last van normaal heb ik dit nooit? Reageren
paul007 Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Zometeen ga ik denk ik nog een paar potjes Free For All doen met mijn USP 45 Handgun. Ik wil zo graag tactical knife ervoor Dat + Silencer ziet er wel goed uit denk ik. Naar welk handwapen gaat jullie voorkeur? Voor mij toch de USP 45. De M9 ziet er met demper zo lomp uit, alsof de demper er niet goed op zit ofzo. Maar welke hebben jullie liever? De USP of de M9? Ik weet dat je ook nog de Desert Eagle en die revolver hebt maar die sluit ik even uit. Reageren
Cryde Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Net weer 2 van die heerlijke potjes met mijn RS: 18-2-6 en 28-3-14. Reageren
dannyrobijnfifa Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 heb een goed sniper plekje gevind in dat ene sneeuw level dta niet subbase is bij dat huisje met sneeuw op het dak waar van die n00bs gaan snipen spring van het dak af richting het andere dak. als je geluk hebt land je op die metale afvoer neimand die je ziet en jij ziet iedereen oh nog een bij estate, klik op de greenhouses en dan kan je op zon boom springen (zelf gevonden ) Reageren
Gijsso Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Zometeen ga ik denk ik nog een paar potjes Free For All doen met mijn USP 45 Handgun. Ik wil zo graag tactical knife ervoor Dat + Silencer ziet er wel goed uit denk ik. Naar welk handwapen gaat jullie voorkeur? Voor mij toch de USP 45. De M9 ziet er met demper zo lomp uit, alsof de demper er niet goed op zit ofzo. Maar welke hebben jullie liever? De USP of de M9? Ik weet dat je ook nog de Desert Eagle en die revolver hebt maar die sluit ik even uit. Dat maakt echt geen ene flikker uit. Allebei even krachtig, even groot magazijn en alles is gelijk, maar je moet wel vrij veel kogels in iemand stoppen voordat ie dood gaat. Ik ben nu bezig om een Desert Eagle + Tac Knife te halen, alleen maar omdat de Desert Eagle er zo machtig uit ziet en lekker powerfull is (daar hou ik eigenlijk meer van ). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.