Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Zometeen ga ik denk ik nog een paar potjes Free For All doen met mijn USP 45 Handgun. Ik wil zo graag tactical knife ervoor :) Dat + Silencer ziet er wel goed uit denk ik. Naar welk handwapen gaat jullie voorkeur? Voor mij toch de USP 45. De M9 ziet er met demper zo lomp uit, alsof de demper er niet goed op zit ofzo. Maar welke hebben jullie liever? De USP of de M9? Ik weet dat je ook nog de Desert Eagle en die revolver hebt maar die sluit ik even uit.

USP .45, omdat het minder terugslag heeft. En van de hancannons kies ik toch de Magnum, de Deagle is veel cooler, maar de terugslag is te groot.

Geplaatst:

Zometeen ga ik denk ik nog een paar potjes Free For All doen met mijn USP 45 Handgun. Ik wil zo graag tactical knife ervoor :) Dat + Silencer ziet er wel goed uit denk ik. Naar welk handwapen gaat jullie voorkeur? Voor mij toch de USP 45. De M9 ziet er met demper zo lomp uit, alsof de demper er niet goed op zit ofzo. Maar welke hebben jullie liever? De USP of de M9? Ik weet dat je ook nog de Desert Eagle en die revolver hebt maar die sluit ik even uit.

Dat maakt echt geen ene flikker uit. Allebei even krachtig, even groot magazijn en alles is gelijk, maar je moet wel vrij veel kogels in iemand stoppen voordat ie dood gaat. Ik ben nu bezig om een Desert Eagle + Tac Knife te halen, alleen maar omdat de Desert Eagle er zo machtig uit ziet en lekker powerfull is (daar hou ik eigenlijk meer van :puh:).

De range van de USP 45 is volgens mij wel groter dan de M9 als ik de statistieken ingame moet geloven.

Geplaatst:

Dat maakt echt geen ene flikker uit. Allebei even krachtig, even groot magazijn en alles is gelijk, maar je moet wel vrij veel kogels in iemand stoppen voordat ie dood gaat. Ik ben nu bezig om een Desert Eagle + Tac Knife te halen, alleen maar omdat de Desert Eagle er zo machtig uit ziet en lekker powerfull is (daar hou ik eigenlijk meer van :puh:).

De range van de USP 45 is volgens mij wel groter dan de M9 als ik de statistieken ingame moet geloven.

Moet je niet doen, volgens de statistieken doen je kogels met FMJ beter hun werk maar dat is ook niet zo.

Geplaatst:

Naar welk handwapen gaat jullie voorkeur?

Voor mij ook de USP. Met akimbo is het best sterk.

Net weer 2 van die heerlijke potjes met mijn RS: 18-2-6 en 28-3-14.

Staan die middelste cijfers voor assist?

P90 akimbo

G18 akimbo

semtex

flash

scavenger pro

stopping power pro

commando pro

ultimate rape class

Hier zou ik ook geen Steady Aim gebruiken 0_0

Geplaatst:

Zo vandaag 600 kills gemaakt en dat maakt mijn totaal 21700 kills. Maar wat me opvalt is dat het allemaal veel slomer gaat dan in Call of Duty; World at War. Toen maakte ik nog meestal 40 kils in een potje team deathmatch en dat is nu eerder 30. Maar ik hoop dat ik ooit nog is 100.000 kills haal.

Geplaatst:

Zo vandaag 600 kills gemaakt en dat maakt mijn totaal 21700 kills. Maar wat me opvalt is dat het allemaal veel slomer gaat dan in Call of Duty; World at War. Toen maakte ik nog meestal 40 kils in een potje team deathmatch en dat is nu eerder 30. Maar ik hoop dat ik ooit nog is 100.000 kills haal.

Dus jij hebt vandaag 20 potjes gespeeld? :O

20x 10 (ongeveer) 200 minuten = 3.5 uur ongeveer, damn, ik dacht dat het veel meer was, nevermind :7

Ik heb in totaal nu 9200 kills ofzo, en me deaths bij 8800 ofzo :puh:

Geplaatst:

Dus jij hebt vandaag 20 potjes gespeeld? :O

20x 10 (ongeveer) 200 minuten = 3.5 uur ongeveer, damn, ik dacht dat het veel meer was, nevermind :7

Ik heb in totaal nu 9200 kills ofzo, en me deaths bij 8800 ofzo :puh:

Haha het is eerder 5-8 minuten per potje en ik denk dat ik er wel 50 gespeeld heb. Maar als je iedere keer weer half in een potje terecht komt kun je ook niet veel doen.

Geplaatst:

Welke emblem gebruiken jullie eigenlijk? (a)

Noobtube emblem. Je weet wel. Killsign van dat je iemand hebt geraakt met een noobtube/granaat/flashbang

Geplaatst:

Sinds twee minuten de 'dropping crates' emblem en title. ^_^ Get the game winning cillcam by dropping a crate on an enemy. Wel gedaan met Remi-X in een 3rd Person Cage Match, waar je op de PC gewoon kan joinen met een vriend en dan titles en emblems halen. :clown:

Geplaatst:

Sinds twee minuten de 'dropping crates' emblem en title. ^_^ Get the game winning cillcam by dropping a crate on an enemy. Wel gedaan met Remi-X in een 3rd Person Cage Match, waar je op de PC gewoon kan joinen met een vriend en dan titles en emblems halen. :clown:

Hi :$

Wat vinden jullie trouwens van mijn class? Misschien dat er iets te verbeteren valt op level 43.

Primary: M16A4 + Holosight + Heartbeatsensor

Secondary: M93 Raffica Akimbo + FMJ

Perk 1: Bling Pro

Perk 2: Stopping Power Pro

Perk 3: Steady Aim Pro

Deathstreak: Final Stand

Equipment: Frag Grenade

Special Grenade: Flashbang

Killstreak: Predator Missile (5 Kills) -> Harrier Strike (7 Kills) -> Pave Low (9 Kills)

Geplaatst:

Hi :$

Wat vinden jullie trouwens van mijn class? Misschien dat er iets te verbeteren valt op level 43.

Primary: M16A4 + Holosight + Heartbeatsensor

Secondary: M93 Raffica Akimbo + FMJ

Perk 1: Bling Pro

Perk 2: Stopping Power Pro

Perk 3: Steady Aim Pro

Deathstreak: Final Stand

Equipment: Frag Grenade

Special Grenade: Flashbang

Killstreak: Predator Missile (5 Kills) -> Harrier Strike (7 Kills) -> Pave Low (9 Kills)

Je kunt beter Harrier - Pave Low - Choppa Gunna/AC130 doen.

Geplaatst:

Welke emblem gebruiken jullie eigenlijk? (a)

Tiger face:

Emblem-tiger.jpg

Challenge: The Grim Reaper: Kill 5 enemies with a single predator missile - 5000 XP

Handige lijst met alle Challenges: KLIK

Geplaatst:

Tiger face:

Emblem-tiger.jpg

Challenge: The Grim Reaper: Kill 5 enemies with a single predator missile - 5000 XP

Handige lijst met alle Challenges: KLIK

Haha dan moet je wel heel erg veel geluk hebben dat er vijf bij elkaar lopen. Ik heb er wel eens vier gehad, maar nu ik die emblem heb gezien ga ik ook voor de vijf.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...