Vercetti24 Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 (bewerkt) Als ze dat gaan doen dan weet ik niet of ik wel MW2 ga kopen (behalve als de campaign 20-30 uur gaat duren wat toch niet gebeurd), want dan ga ik gewoon COD4 spelen. Ik moet al voor Live betalen en dan moet ik nog eens betalen om de vernieuwde multiplayer van COD4 te spelen? Dat slaat nergens op. Bewerkt: 16 juni 2009 door Vercetti24 Reageren
BaasB Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Ik vind dat wel een goed idee! Reageren
.Stan Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 (bewerkt) Dit moeten ze echt niet doen. Ze moeten niet na het online succes van Call of Duty 4 : Modern Warfare niet het online van Modern Warfare 2 betaald maken. Want dan hoeft het van mij niet meer. Ben ik het helemaal mee EENS Ik vind dat wel een goed idee! Zeker gaan COD fan...? Bewerkt: 16 juni 2009 door stanboy96 Reageren
wupie Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Ik vind dat wel een goed idee! Waarom vind jij dat dan een goed idee. Ik zelf ga hem denk ik dan niet meer halen. Ik heb geen zin om 60 euro uit te gaan geven aan 6 uur singleplayer. Reageren
wupie Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Dan maken ze meer winst. Dat denk ik niet want er worden denk ik dan veel minder exemplaren verkocht en dus minder winst. Reageren
BaasB Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Dat compenseren ze dan wel door mensen te laten betalen voor de on-line mode. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Dan maken ze meer winst. Of juist minder. Een simpele rekensom leert ons dat de omzet afhangt van de afzet*prijs. Als de prijs stijgt zou je zeggen dat de omzet dus ook stijgt en bij gelijke TK (totale kosten) is dat ook zo. Helaas houd je hiermee niet alle factoren in de gaten. Ten eerste zullen er controles en een heel nieuw systeem nodig zijn, dus de TK stijgt wel. Verder is ook een afzetdaling goed mogelijk. Doordat de prijs is gestegen neemt het aantal mensen dat denkt: "wat is het achterlijk dat ik extra geld uit moet gaan geven voor online spelen!" toe, en daarmee daalt de afzet. al met al betekend het dat het nogal onzeker is of ze extra winst gaan maken. En ten slotte zit je er natuurlijk ook mee of het wel zo goed is als ze meer winst maken. Reageren
wupie Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Dat compenseren ze dan wel door mensen te laten betalen voor de on-line mode. Het licht er aan hoe duur dat wordt. Als je bijvoorbeeld voor 5 euro 5 nieuwe gamemodes krijgt dan denk ik van ok dat kan nog wel, maar stel je voor dat je elke maand 5 euro moet betalen dan ga ik het denk ik niet kopen. Reageren
TomHagen Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Dan maken ze meer winst. Of juist minder. Een simpele rekensom leert ons dat de omzet afhangt van de afzet*prijs. Als de prijs stijgt zou je zeggen dat de omzet dus ook stijgt en bij gelijke TK (totale kosten) is dat ook zo. Helaas houd je hiermee niet alle factoren in de gaten. Ten eerste zullen er controles en een heel nieuw systeem nodig zijn, dus de TK stijgt wel. Verder is ook een afzetdaling goed mogelijk. Doordat de prijs is gestegen neemt het aantal mensen dat denkt: "wat is het achterlijk dat ik extra geld uit moet gaan geven voor online spelen!" toe, en daarmee daalt de afzet. al met al betekend het dat het nogal onzeker is of ze extra winst gaan maken. En ten slotte zit je er natuurlijk ook mee of het wel zo goed is als ze meer winst maken. Precies, Ik denk dat veel mensen het niet gaan kopen omdat het betaald is, en de inkomsten van de Multiplayer wegen daar waarschijnlijk niet tegenop. Ik denk dat ze dat beter bij een nieuwe game kunnen doen, en dan kijken hoe het loopt. Veel mensen die het leuk vinden om veel CoD4 online te spelen, en uitkijken naar MW2, zullen niet in één keer willen gaan betalen. Ik in ieder geval niet. Reageren
.Stan Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 GOED NIEUWS! Wat ik eerder heb gepost is NIET waar, de game blijft online gewoon gratis, wél zul je moeten betalen voor de Mappacks, maar dat is alijd al zo geweest. Stanboy96 Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 gelukkig maar, vond het anders wel een beetje een domme zet van ze. en van die mappacks dat vind ik onderhand wel normaal. ik baal er nog steeds van dat ik een PS3 heb gekocht, kut[/font] creditcard. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Tegen, ik koop een game van 60 euro. En daarna ook nog eens geld betalen om online te spelen? Nah, dan mis ik deze Cod maar. Er komt er vast wel weer een. Als ze dit gaan doen, zal menig mens het ook niet kopen.. Reageren
.Stan Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 (bewerkt) Tegen, ik koop een game van 60 euro. En daarna ook nog eens geld betalen om online te spelen? Nah, dan mis ik deze Cod maar. Er komt er vast wel weer een. Als ze dit gaan doen, zal menig mens het ook niet kopen.. Tegen? We zeggen toch dat de game online GTATIS wordt?, alleen de mappack die je eventueel kan downloaden, daar moet je voor betalen. Bewerkt: 19 juni 2009 door stanboy96 Reageren
Dvt Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Hier nog wat screens (voor het geval ze nog niet gepost zijn): http://www.gamersyde.com/news_8113_en.html Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.