lexus123 Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Tiger face: Challenge: The Grim Reaper: Kill 5 enemies with a single predator missile - 5000 XP Handige lijst met alle Challenges: KLIK Haha dan moet je wel heel erg veel geluk hebben dat er vijf bij elkaar lopen. Ik heb er wel eens vier gehad, maar nu ik die emblem heb gezien ga ik ook voor de vijf. Was een keer op Terminal. Aan het einde (of begin) van die lange gang op Ground War. Reageren
.Senne Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Ik ga denk ik ook weer beginnen met ground war voor die challenges als "5 kills with single airstrike" en "6 kills with single stealth bomber". En natuurlijk met predator. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 (bewerkt) Ik gebruik die van Infinity Ward. Bewerkt: 17 januari 2010 door End Of The Riot Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Killstreak: Predator Missile (5 Kills) -> Harrier Strike (7 Kills) -> Pave Low (9 Kills) Je kunt beter Harrier - Pave Low - Choppa Gunna/AC130 doen. Oke, dan word dan word de AC130 mn volgende unlock, aangezien die volgend mij net even wat meer vuurkracht heeft dan de chopper. Is er verder heel veel verschiul tussen de Chopper Gunner en de AC130? Reageren
Cryde Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 (bewerkt) Chopper Gunner is beter. Tegen de tijd dat je wat met je AC afvuurt is je target al weg, met een Chopper is vrijwel gelijk dood. Verder heeft een Chopper meer health dan een AC en kan je in gebouwen schieten (als dat ding er goed voor hangt). @Je class: Primary: M16A4 + Holosight + Heartbeatsensor Niks mis mee Secondary: M93 Raffica Akimbo + FMJ Same Perk 1: Bling Pro Als je die Holographic echt nodig hebt dan sure, neem bling Perk 2: Stopping Power Pro ^^ Perk 3: Steady Aim Pro Ninja Pro is een stuk beter, vind ik zelf (geen geluid van je voetstappen). Sprayen (dus schieten zonder in te zoomen) zou je eigenlijk alleen moeten doen als je tegenstander ongeveer naast je staat, dus het lijkt me niet dat je dan hulp nodig hebt. Deathstreak: Final Stand Is nogal noob.. Equipment: Frag Grenade Heb zelf liever Semtex Special Grenade: Flashbang Heb zelf liever Smoke.. Killstreak: Predator Missile (5 Kills) -> Harrier Strike (7 Kills) -> Pave Low (9 Kills) Denk dat je beter Harirer > PL > Chopper of Predator > Harrier > Chopper kan doen, zoals ikt al zei. @Predator challenge: Die challenge bugt, ik kreeg hem toen het potje net begon en ik één iemand doodde met een Predator. Op het IW forum stond al iemand met precies hetzelfde verhaal.. Bewerkt: 17 januari 2010 door Cryde Reageren
Remi-X Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Perk 3: Steady Aim Pro Ninja Pro is een stuk beter, vind ik zelf (geen geluid van je voetstappen). Sprayen (dus schieten zonder in te zoomen) zou je eigenlijk alleen moeten doen als je tegenstander ongeveer naast je staat, dus het lijkt me niet dat je dan hulp nodig hebt. Terwijl, als je vanuit de losse pols schiet (Dus niet met een sight) ben je toch wat preciezer. Net als dat je loopt. Ben je preciezer als je Steady Aim Pro gebruikt. Daarom gebruik ik deze perk. Deathstreak: Final Stand Is nogal noob.. Tis eigenlijk de enige die een beetje werkt. Copycat gebruik ik niet, aangezien ik mijn eigen wapens goed genoeg vind. Painkiller heeft me nog nooit geholpen en met Martyrdom heb ik nog nooit iemand vermoord. Equipment: Frag Grenade Heb zelf liever Semtex Ook goed, maar blijft zo kleven. Als ik bijvoorbeeld in Wasteland die grot vanaf bovenaf een granaat wil gooien, komt een frag verder dan een semtex. Maar als er iemand vlak bij me staat is een semtex natuurlijk wel weer handig. Hmm, lastig.. Special Grenade: Flashbang Heb zelf liever Smoke.. Maar dan zie ik zelf ook niks Chopper Gunner is beter. Tegen de tijd dat je wat met je AC afvuurt is je target al weg, met een Chopper is vrijwel gelijk dood. Verder heeft een Chopper meer health dan een AC en kan je in gebouwen schieten (als dat ding er goed voor hangt). Owekeje, dat word dus de Chopper Gunner. Ik denk eigenlijk dat ik dus wel goed zit met mn favo class Reageren
Gijsso Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Welke emblem gebruiken jullie eigenlijk? (a) Tiger face: Challenge: The Grim Reaper: Kill 5 enemies with a single predator missile - 5000 XP Handige lijst met alle Challenges: KLIK Ik heb 'm vandaag ook gehaald en gebruik 'm nu ook. Was op Subbase met Groundwars. Ik zou zweren dat ik er maar 4 had geraakt, maar ik kreeg 'm toch. Echt blij. En die teamgenoten van mij echt WTF!? Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 (bewerkt) Sinds twee minuten de 'dropping crates' emblem en title. Get the game winning cillcam by dropping a crate on an enemy. Wel gedaan met Remi-X in een 3rd Person Cage Match, waar je op de PC gewoon kan joinen met een vriend en dan titles en emblems halen. Hi :$ Wat vinden jullie trouwens van mijn class? Misschien dat er iets te verbeteren valt op level 43. Primary: M16A4 + Holosight + Heartbeatsensor Ik haat de motion tracker ik bedoel heartbeatsensor (verkeerde game ) zelf, ze leiden me teveel af, maar dat is mijn mening. Holo verlaagt de terugslag bij de M16, dus ik zeg: hou hem. Secondary: M93 Raffica Akimbo + FMJ Ik zou toch liever een SPAS gebruiken. Je hebt al een burst fire geweer en de SPAS heeft veel bereikt voor een shotgun. Ik gebruik zelf de SPAS bij mijn meeste classen en hij heeft mijn leven vaak gered. Perk 1: Bling Pro Als je per se twee attachements, hou het dan. Onthoud wel dat als je meer ammo voor je wapen wilt je een M16 met Holo+Heartbeat en hetzelfde camo als op de jouwe moet vinden. Ik gebruik zelf alleen Scavanger Pro, mijn munitie is nog nooit opgeraakt en dat ik mijn equipment hervul is ook heel handig. Perk 2: Stopping Power Pro Zeker onmisbaar bij de M16 in core matches (vaker een burst kills). Perk 3: Steady Aim Pro Ik zou het of door Cammando Pro (no falling damage is heel erg handig, zeker op Quarry) of door Ninja Pro vervangen, de normale versie is een perkslot verspilling (vind ik), maar de Pro versie is best wel handig. Ik gebruikte Dead silence in elke class in MW1, maar no falling damage vind ik toch wel handiger. En steady aim heeft niet veel nut bij burst fire gweren. Deathstreak: Final Stand De enige deathstreak die ook echt helpt. Equipment: Frag Grenade Ik heb zelf liever semtex, de riot shield wordt dan een grote dartboard. Special Grenade: Flashbang Ik zou liever voor smoke gaan, het is heel handig als je iets moet capturen en als je uit een hoekje weg moet komen en je weet dat de tegenstander weet dat je daar bent. Killstreak: Predator Missile (5 Kills) -> Harrier Strike (7 Kills) -> Pave Low (9 Kills) CG is handiger, als je op een open map speelt en de andere team niet weet wat een stinger is haalt de Harrier 11 killstreak voor jou. En dan kan je lekker spawnkillen! Ik gebruik de My Lil' Pwny titel en die emblem die je krijgt als je de game winning kill met de AC-130 krijgt. Bewerkt: 18 januari 2010 door Vercetti24 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 Ik zag laatst een focking leuke clantage op de PS3 genaamd U=XP ( jij bent XP ), moest wel effe lachen natuurlijk maar die gozer was die clantag niet waard, hij had maar 3 kills en 16 deaths Reageren
Cryde Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 Begin echt een stronthekel te krijgen aan alles wat Akimbo is. Van dichtbij ben je altijd de lul, een AR met Stopping Power hééft gewoon minder vuurkracht dan 2 shotguns of Raffica's :/ Reageren
flippie13 Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 (bewerkt) Ik heb gister best wel een vette Title geunlocked vind ik Deze: waar deze emblem bij staat: Ziet er zeker vet uit als first blood, lijkt het net ofzo ik hem in de mond schoot Bewerkt: 18 januari 2010 door flippie13 Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 (bewerkt) ik heb Call of Duty - Modern Warfare 2 voor de PC bestelt op vrijdag 15 Januari 2010 en toen zei die dat het spel dinsdag aan komt. maar nu zie ik dat de leverdatum 2-5 werkdagen is komt mijn bestelling nu later aan? PS: ik heb deze gekocht Bewerkt: 18 januari 2010 door lennart1995 Reageren
lexus123 Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 Ik heb morgen of overmorgen mijn Dazzle binnen. Dan nog de kabels daarvoor aanschaffen en opnemen maar Komen hopelijk wel wat leuke filmpjes uit. Reageren
Cryde Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 ik heb Call of Duty - Modern Warfare 2 voor de PC bestelt op vrijdag 15 Januari 2010 en toen zei die dat het spel dinsdag aan komt. maar nu zie ik dat de leverdatum 2-5 werkdagen is komt mijn bestelling nu later aan? PS: ik heb deze gekocht Waar zei die dan dat het dinsdag zou worden? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 18 januari 2010 Rapport Geplaatst: 18 januari 2010 Welke emblem gebruiken jullie eigenlijk? (a) Tiger face: Challenge: The Grim Reaper: Kill 5 enemies with a single predator missile - 5000 XP Handige lijst met alle Challenges: KLIK Ik heb 'm vandaag ook gehaald en gebruik 'm nu ook. Was op Subbase met Groundwars. Ik zou zweren dat ik er maar 4 had geraakt, maar ik kreeg 'm toch. Echt blij. En die teamgenoten van mij echt WTF!? heb hem gister gehaald en gebruik hem nu ook ik heb steeds met riot schield dat enemys (nutteloos)tegen me schield aan gaan schieten maar dan zie ik geen flikker en word ik uiteindelijk gekilt als ik hem nog aan doe,gaan die kogel sporen vanzelf weg of niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.