Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Tiger face:

Emblem-tiger.jpg

Challenge: The Grim Reaper: Kill 5 enemies with a single predator missile - 5000 XP

Handige lijst met alle Challenges: KLIK

Ik kom er nu pas achter dat ik die allang heb, schijnbaar in de eerste dagen al gehaald. Nouja mooi kan ik hem direct gebruiken.

Geplaatst:

Ik heb net ook MW2 voor het eerst online gespeeld.

Kben nu iets van level 6 ofzow. :D

Het is zelfs nog leuker dan ik verw8 had.

alleen lagd het soms wel eens wat irritant is.

Dan zie je iemand pas lopen om de 5 meter...

Geplaatst: (bewerkt)

Nog meer mensen probleem met aanmelden op Psn? Er staat: er is een time out opgetreden voor de verbinding met het Playstation Netwerk. Heb ik nog nooit gehad en op dit moment heb ik perfecte verbinding.

Bewerkt: door jeroen.engeler
Geplaatst:

Hee mensen. Er zijn toch meer challenges dan die je vind in Barracks en dan Challenges? Bijvoorbeeld als je wordt genuked krijg je de titel Toxic en staat er Challengde completed Radiation sickness. Er zijn nog meer van zulke challenges en Deathstreak challenges maar weet iemand een site waar ze allemaal staat?

Geplaatst:

Nog meer mensen probleem met aanmelden op Psn? Er staat: er is een time out opgetreden voor de verbinding met het Playstaion Netwerk. Heb ik nog nooit gehad en op dit moment heb ik perfecte verbinding.

Geen last van bloos.gifbloos.gif

Geplaatst:

Er komt blijkbaar weer een nieuwe patch aan. Care package knifing word gefixt, en ook die bug waardoor je met Bling de ongenerfte 1887's kan gebruiken (dus die nog steeds zo belachelijk ver kunnen schieten).

Geplaatst:

Ik vind het echt belachelijk, van die patch van de models.

Je speelt Mw2 tot level 67, denk eindelijk eens een own wapen te hebben, word die gepatch en is zelfs de Spas-12 nog beter :duh:

en ondanks het feit dat die pump action is, met sleight of hand is die sneller dan models 1887.

Van mij mag die range van models wel ietsjes omhoog, zodat die toch verder dan een Spas-12 kan ^^

Je speelt Mw2 tot level 67, denk eindelijk eens een own wapen te hebben, word die gepatch en is zelfs de Spas-12 nog beter :duh:

en ondanks het feit dat die pump action is, met sleight of hand is die sneller dan models 1887.

Van mij mag die range van models wel ietsjes omhoog, zodat die toch verder dan een Spas-12 kan ^^

Of je gebruikt je shotgun gewoon zoals het hoort: als sidearm, als iets wat je gebruikt in een volle ruimte, als iets wat je gebruikt als je in een hoekje bent gedreven. Niet iets waar je mee rondloopt en waarmee je sterker bent dan mensen met een primary met Stopping Power.

:s

Sowieso zegt het level waarop je je wapen unlockt niks, de SCAR en TAR-21 krijgt je <lvl 20 en de AK op lvl 70, terwijl de SCAR en TAR (imo) betere wapens zijn.

En ja, ik heb met alledrie gespeeld.

Bewerkt: door WillemKever
Geplaatst:

Zijn er misschien nog mensen op de Xbox die deze Titles willen?:

Infected( get knifed by an anemy wearing this Title)

en/of

STD(Knife someone wearing this Title)

Geplaatst:

en/of

Errhh, er moet toch iemand zijn die begint met die titel? :puh:

Geplaatst:

en/of

Errhh, er moet toch iemand zijn die begint met die titel? :puh:

Ja, dat vroeg ik me dus ook af. Waarschijnlijk IW. Net als bij die GTA4 achievement of een achievement in G.R.A.W. (kill someone who already has the achievement).

Btw, ik heb ze allebei (voor het geval mensen het nog niet snapten :puh: )

Geplaatst:

Ik heb vandaag die "All Pro" challenge gehaaldt. (2 headshots with one bullet)

Ik had hem gehaald met een Shotgun. :7

Geplaatst:

Of je gebruikt je shotgun gewoon zoals het hoort: als sidearm, als iets wat je gebruikt in een volle ruimte, als iets wat je gebruikt als je in een hoekje bent gedreven. Niet iets waar je mee rondloopt en waarmee je sterker bent dan mensen met een primary met Stopping Power.

Sowieso zegt het level waarop je je wapen unlockt niks, de SCAR en TAR-21 krijgt je <lvl 20 en de AK op lvl 70, terwijl de SCAR en TAR (imo) betere wapens zijn.

De AK is toch mijn favoriete wapen :puh:

Dat is sowieso belabberd, In MW1 had je gelijk de AK, gelijk de M9(nu moet je lvl 49 of 46 zijn voor die handgun :S) etc.

Persoonlijk moeten ze ook iets doen aan die noobtube, word er langzamerhand echt strontziek van.

Zoals iemand hier al zei, je moet noob gaan spelen wil je goed spelen.

'You want 2 play good? play like a noob!' en vele nemen dit ook nog aan -.-

Bewerkt: door Zakura

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...