Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

IW heeft weer iets voor ons verborgen, nu kom ik achter dat er meer camo's zijn dan die camo's die we kennen. Gold camo is er zelfs nog steeds. Hier een video van een goude Deagle:

http://www.youtube.com/watch?v=yRhDkARANW8

De rest van de camo's:

Gold

Blue Cheetah

Red Cheetah

Platinum 8)

linkje naar nog een vidoe over hacks (let op dat hij in zijn classes een F2000 met grip had):

Ik heb ook gehoord dat er ook vrborgen maps in MW2 bestanden zitten (Shipment, Overgrown, Crash), maar dat moet ik nog even checken of het waar is.

Geplaatst:

Ik zag gisteren iemand die was echt vet goed in knifen.

Die vent rende de hele map rond (die vliegtuig map, ik speel ook maar sinds gisteren) en knifde iedereen.

Hij ging zelfs niet dood van een noobtube. (ja, daar speel ik mee. Ik heb nix beters)

Geplaatst:

Die vent rende de hele map rond (die vliegtuig map, ik speel ook maar sinds gisteren) en knifde iedereen.

Hij ging zelfs niet dood van een noobtube. (ja, daar speel ik mee. Ik heb nix beters)

Weg die noobtube. Gebruik hem pas als je scavenger pro en danger close hebt. 8)

Nu heb ik de P90 akimbo en de G18 akimbo met stopping power. Damn, da's echt ZIEK. Lekker sprayen. Jammer genoeg heeft de G18 wel wat recoil. :puh: Maar wat vreemd is: Ik heb met de P90 akimbo niet eens 75 kills terwijl ik meer dan 250 kills met de G18 heb. :puh:

Geplaatst:

Ik loop veel met de F2000 (met sinds gister deagle), M21 EBR met M4101 en ACR ook met de m4101 alleen voor de F2000 heb ik nog niet alle unlocks.

Alleen de p90 zou ik niet gebruiken, veel te onaccuraat en stopping power is laag. En je he hebt meer kills met de de G18 omdat het een fking goed wapen is.

Mijn enige probleem is dat ik mijn kpd naar 1.00 wil brengen, het is nu 0.88. Het is wel heel erg hard omhoog gegaan, maar ik denk dat het nog 5-8uur gaat duren voordat het 1.00 is.

Geplaatst:

Weg die noobtube. Gebruik hem pas als je scavenger pro en danger close hebt. 8)

Nu heb ik de P90 akimbo en de G18 akimbo met stopping power. Damn, da's echt ZIEK. Lekker sprayen. Jammer genoeg heeft de G18 wel wat recoil. :puh: Maar wat vreemd is: Ik heb met de P90 akimbo niet eens 75 kills terwijl ik meer dan 250 kills met de G18 heb. :puh:

Ik heb nu die sight na de red dot ding.

Dus geen noobtube meer :puh:

Geplaatst:

Ik loop veel met de F2000 (met sinds gister deagle), M21 EBR met M4101 en ACR ook met de m4101 alleen voor de F2000 heb ik nog niet alle unlocks.

Alleen de p90 zou ik niet gebruiken, veel te onaccuraat en stopping power is laag. En je he hebt meer kills met de de G18 omdat het een fking goed wapen is.

Mijn enige probleem is dat ik mijn kpd naar 1.00 wil brengen, het is nu 0.88. Het is wel heel erg hard omhoog gegaan, maar ik denk dat het nog 5-8uur gaat duren voordat het 1.00 is.

p90 haal ik juist fucking veel kills mee(ook op lange afstand(wel in hardcore he))

oja en ik ben gister in prestige gegaan en ben nu weer level 4 prstige 1 :puh:

Geplaatst:

Ik ben sinds gisteravond level 40 geworden. Ik ben nu ook verslaafd aan S&D, lekker met een groepje van 5 die ik ken via de headset iedereen neerknallen, ik had het laatste potje toen 540 xp, wat uiteindelijk veel hoger bleek te zijn, echt stoer.!

Geplaatst:

Ik ben sinds gisteravond level 40 geworden. Ik ben nu ook verslaafd aan S&D, lekker met een groepje van 5 die ik ken via de headset iedereen neerknallen, ik had het laatste potje toen 540 xp, wat uiteindelijk veel hoger bleek te zijn, echt stoer.!

ja je score en matc bonus worden altijd nog een beetje verhoogd als je kijkt naar die pagina die je na het potje te zien krijgt.

Geplaatst:

MEer bullet damage, staat er wel bij d8 ik.

Dus je hebt meer schade per kogel.

Is handig met langzame wapens.

Geplaatst:

Wat vinden julie van de nieuwe hack in MW2 (xbox 360 only natuurlijk :duh: )? Ik heb het over de omgekeerde van de rank 70 in een kill, nu is het rank 1 met een kill. :duh:

Ik vraag me af waarom de Gold camo ongebruikt bleef. De goude Deagle ziet er cool uit in MW2 (hij zit in MW2, zie video die ik eerder had gepost voor bewijs). 8)

Geplaatst:

Kan iemand mij uitleggen wanneer je een extra custom class krijgt? Ik ben nu 2e Prestige maar wanneer krijg ik de volgende? Ik wil dit namelijk weten want dan kan ik beslissen of ik nog een keer ga prestigen

Geplaatst:

Kan iemand mij uitleggen wanneer je een extra custom class krijgt? Ik ben nu 2e Prestige maar wanneer krijg ik de volgende? Ik wil dit namelijk weten want dan kan ik beslissen of ik nog een keer ga prestigen

Als je gaat Prestigen krijg je er een, dus jij krijgt jou volgende class als je rank 1 3rd prestige bent.

Geplaatst:

Als je gaat Prestigen krijg je er een, dus jij krijgt jou volgende class als je rank 1 3rd prestige bent.

De classen worden wel meer. Maar stomme is dat als je ongeveer op Prestige 3 bent dat je dan begint met 2x een M4A1 class die precies hetzelfde is. :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...