paul007 Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 (bewerkt) Kan iemand mij uitleggen wanneer je een extra custom class krijgt? Ik ben nu 2e Prestige maar wanneer krijg ik de volgende? Ik wil dit namelijk weten want dan kan ik beslissen of ik nog een keer ga prestigen Als je gaat Prestigen krijg je er een, dus jij krijgt jou volgende class als je rank 1 3rd prestige bent. De classen worden wel meer. Maar stomme is dat als je ongeveer op Prestige 3 bent dat je dan begint met 2x een M4A1 class die precies hetzelfde is. Jep In feite krijg ik dan 3 dezelfde klassen met een M4A1 , maar dat verander ik eventueel later toch wel. Bewerkt: 20 januari 2010 door paul007 Reageren
flippie13 Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Toen ik net ge prestiged was, wist ik geen raad met me extra class Dan heb je nog net 2 van die wapens die je wel gebruikt, en de rest niet Ik ga trouwens bijna naar prestige 2, ik tik alweer de 60 van prestige 1 aan (lvl 57 ofzo) Reageren
jordib12 Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Ik ga zeker door tot prestige 10 Het zal wel heeel lang duren maar, ik gebruik toch classic altijd UMP >45 dus die heb ik altijd! Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Ugh ik haat mijn internetprovider (nog Steeds) omdat ik maar niet op de PS3 online kan. Ik ben nu lvl 37 3de prestige en ik kan nu niet verder door die stomme provider. Ik kan nu alleen nog in het weekend omdat ik dan met PS3 en al naar mijn vader toe ga. Reageren
Rullez Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Ik weet nog niet of ik in prestige ga als het zover is. Misschien dat ik gewoon voor de challenges ga enzo. Reageren
flippie13 Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Ik ga niet tot prestige 10, maar tot 9 Als je tot prestige 10 gaat denken mensen dat je hack/gehackt heb, en dat wil ik niet Reageren
Kryziek Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Ik ben al blij als ik al presitge haal.. Omg.. het duurt al zo facking lang voordat je eindelijk lvl 70 gehaald hebt.. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 (bewerkt) Ik ga niet tot prestige 10, maar tot 9 Als je tot prestige 10 gaat denken mensen dat je hack/gehackt heb, en dat wil ik niet Prestige 9 niet wil je zeggen Reinder? Iedereen verdenkt iedereen dat ie wel es heeft gehacked, ook al ben je prestige level 5, 4, of 3... Ik ken mensen die zijn nu prestige 5 en iedereen vraagt die gasten wat voor hack hun hebben gebruikt terwijl hun gewoon dacht&nacht achter de PS3 zaten :S Ik ga trouwens door met prestigen totdat ik geen tijd/zin meer heb, ik heb niet zo'n doel voor ogen tot wanneer ik wil, nu ben ik Prestige 1 - LVL 40 en ik ben het eigelijk al een beetje zat, elke keer diezelfde wapens, challenges... Mij gaat het nu alleen nog maar om die callsigns/embleempjes.. Bewerkt: 20 januari 2010 door GekkieJ01 Reageren
flippie13 Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Ik ga niet tot prestige 10, maar tot 9 Als je tot prestige 10 gaat denken mensen dat je hack/gehackt heb, en dat wil ik niet Prestige 9 niet wil je zeggen Reinder? Iedereen verdenkt iedereen dat ie wel es heeft gehacked, ook al ben je prestige level 5, 4, of 3... Ik ken mensen die zijn nu prestige 5 en iedereen vraagt die gasten wat voor hack hun hebben gebruikt terwijl hun gewoon dacht&nacht achter de PS3 zaten :S Ik ga trouwens door met prestigen totdat ik geen tijd/zin meer heb, ik heb niet zo'n doel voor ogen tot wanneer ik wil, nu ben ik Prestige 1 - LVL 40 en ik ben het eigelijk al een beetje zat, elke keer diezelfde wapens, challenges... Mij gaat het nu alleen nog maar om die callsigns/embleempjes.. Prestige 9, ja maar welke emblems/titles (op die prestige rank titles na) kan je niet halen dan? In prestige 1 kan je toch gewoon alle titles met die doodshoofden halen (op prestige 10 na)? Reageren
Velaro Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Weg die noobtube. Gebruik hem pas als je scavenger pro en danger close hebt. Nu heb ik de P90 akimbo en de G18 akimbo met stopping power. Damn, da's echt ZIEK. Lekker sprayen. Jammer genoeg heeft de G18 wel wat recoil. Maar wat vreemd is: Ik heb met de P90 akimbo niet eens 75 kills terwijl ik meer dan 250 kills met de G18 heb. G18 akimbo is gewoon meesterlijk! De class die ik nu het vaakst gebruik: Primary Weapon: TAR-21 (Holographic Sight + FMJ) Secondary Weapon: G18 (akimbo + silencer) Perks: Bling Pro (voor S&D) / Scavenger Pro (voor Domination) Cold Blooded Ninja Pro Btw, heeft iemand nog tips om die extended mags te krijgen voor TAR-21? Ik speel nu al een tijdje met FMJ maar zit nog maar aan 4/40 kills voor die challenge. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Weg die noobtube. Gebruik hem pas als je scavenger pro en danger close hebt. Nu heb ik de P90 akimbo en de G18 akimbo met stopping power. Damn, da's echt ZIEK. Lekker sprayen. Jammer genoeg heeft de G18 wel wat recoil. Maar wat vreemd is: Ik heb met de P90 akimbo niet eens 75 kills terwijl ik meer dan 250 kills met de G18 heb. G18 akimbo is gewoon meesterlijk! De class die ik nu het vaakst gebruik: Primary Weapon: TAR-21 (Holographic Sight + FMJ) Secondary Weapon: G18 (akimbo + silencer) Perks: Bling Pro (voor S&D) / Scavenger Pro (voor Domination) Cold Blooded Ninja Pro Btw, heeft iemand nog tips om die extended mags te krijgen voor TAR-21? Ik speel nu al een tijdje met FMJ maar zit nog maar aan 4/40 kills voor die challenge. Speel 3rd person. Ga zo achter een muurtje staan dat je wapen in de muur zit, maar je zelf nog steeds kan zien. Wcht tot iemand langskomt en schiet hem neer door de muur. Werkt het best bij Demolition. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Ik speel tegenwoordig alleen maar S&D en ik gebruik deze class. Primary Weapon: M4A1 ( Holographic Sight + Heartbeat Sensor ) Secondery Weapon: Spass 12 ( Red dot sight + Silencer ) Equipment: Frag Grenade Perks: Bling PRO Stopping Power PRO Ninja @ Valero Je moet FMJ hebben aanstaan en dan moet je eem x aantal enemies door een object heen neerschieten. (door een muur, krat, stalen plaat) Dit duurt wel even, maar dan heb je dus de extended mags Reageren
flippie13 Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Met me intervention heb ik nu 20 bullet peneteration kills, damn, dat duurt dus nog wel ff Ik heb wel bijna red tiger op me intervention En heb er zo'n +/- 700 kills mee Yay Reageren
jordib12 Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 (bewerkt) Ze gaan echt NIET denken dat je hackt e als je prestige 10 bent, tegen dat ik prestige 10 ben, kan wel 6 maanden duren of langer... dus Er zijn er behoorlijk veel die prestige 10 zijn rank 70 dat zijn hackers je mag nog veel spelen maar zo vlug dat kan toch niet? @Gekkie: Ik speel ook altijd S D toffe spelmode! Heb je ps3? voeg me dan eens toe jordib12, maar ik denk dat ik je staan heb weet niet zeker? Bewerkt: 20 januari 2010 door jordib12 Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 januari 2010 Rapport Geplaatst: 20 januari 2010 Met me intervention heb ik nu 20 bullet peneteration kills, damn, dat duurt dus nog wel ff Ik heb wel bijna red tiger op me intervention En heb er zo'n +/- 700 kills mee Yay Je moet eens op Highrise Intervention met Thermal en FMJ doen. Door het glas is ook al een penetration kill en eigenlijk is Highrise ook een hele goede sniper-map. De spelvorm is vooral lineair. Probeer eens, echte ownage is dat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.