Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Met me intervention heb ik nu 20 bullet peneteration kills, damn, dat duurt dus nog wel ff :(

Ik heb wel bijna red tiger op me intervention :) En heb er zo'n +/- 700 kills mee Yay

Je moet eens op Highrise Intervention met Thermal en FMJ doen. Door het glas is ook al een penetration kill en eigenlijk is Highrise ook een hele goede sniper-map. De spelvorm is vooral lineair. Probeer eens, echte ownage is dat.

Hoezo, sniper map. Je wordt uit die hijskranen geknald voor je met je ogen kunt knipperen :puh: En als je binnenshuis snipert ben je niet veilig voor erg stealthy tunnelratten, of voor maniakken met marathon pro + lightweight pro. En als je echt veel pech hebt, kom je mij tegen in een 'f*ck mijn accuracy!-bui' en giet ik de overkant helemaal vol met een RPD FMJ SP. lol :)

Geplaatst:

Met me intervention heb ik nu 20 bullet peneteration kills, damn, dat duurt dus nog wel ff :(

Ik heb wel bijna red tiger op me intervention :) En heb er zo'n +/- 700 kills mee Yay

Je moet eens op Highrise Intervention met Thermal en FMJ doen. Door het glas is ook al een penetration kill en eigenlijk is Highrise ook een hele goede sniper-map. De spelvorm is vooral lineair. Probeer eens, echte ownage is dat.

Hoezo, sniper map. Je wordt uit die hijskranen geknald voor je met je ogen kunt knipperen :puh: En als je binnenshuis snipert ben je niet veilig voor erg stealthy tunnelratten, of voor maniakken met marathon pro + lightweight pro. En als je echt veel pech hebt, kom je mij tegen in een 'f*ck mijn accuracy!-bui' en giet ik de overkant helemaal vol met een RPD FMJ SP. lol :)

Dat heb ik dus nooit :puh: Bij mij bijna nooit iemand uit de tunnels, meestal iedereen gewoon op de grond. Altijd binnen zitten, want die hijskranen werken inderdaad niet. Maar doe eens Groundwars/Domination. Dan blijven ze echt wel bij hun eigen vlag en dan kun jij iedereen lekker snipen.

Geplaatst:

Dat heb ik dus nooit :puh: Bij mij bijna nooit iemand uit de tunnels, meestal iedereen gewoon op de grond. Altijd binnen zitten, want die hijskranen werken inderdaad niet. Maar doe eens Groundwars/Domination. Dan blijven ze echt wel bij hun eigen vlag en dan kun jij iedereen lekker snipen.

O, zo bedoel je. Ik blijf eigenlijk nooit bij mijn eigen vlag, ik sprint altijd naar de vijand.

En ik moet nog een class. Damn. Ik moet er eigenlijk 10 hebben :puh:

Geplaatst:

Weg die noobtube. Gebruik hem pas als je scavenger pro en danger close hebt. 8)

Nu heb ik de P90 akimbo en de G18 akimbo met stopping power. Damn, da's echt ZIEK. Lekker sprayen. Jammer genoeg heeft de G18 wel wat recoil. :puh: Maar wat vreemd is: Ik heb met de P90 akimbo niet eens 75 kills terwijl ik meer dan 250 kills met de G18 heb. :puh:

G18 akimbo is gewoon meesterlijk! :tu:

De class die ik nu het vaakst gebruik:

Primary Weapon:

TAR-21 (Holographic Sight + FMJ)

Secondary Weapon:

G18 (akimbo + silencer)

Perks:

Bling Pro (voor S&D) / Scavenger Pro (voor Domination)

Cold Blooded

Ninja Pro

Btw, heeft iemand nog tips om die extended mags te krijgen voor TAR-21? Ik speel nu al een tijdje met FMJ maar zit nog maar aan 4/40 kills voor die challenge. :cry:

Ik heb die challenge vandaag gehaald voor de Scar. :)

Geplaatst:

Ik heb bijna dezelfde stats zoals jij. Ik nu op de 151 headshots en 40 bp-kills kills. Ook ± 700 kills nu mee gemaakt.

Daarnet heb ik de TAR-21 Veteran gehaald (2500 kills maken).

@ Rullez: Boosten met een vriend in Cage Match.

Geplaatst:

Ze gaan echt NIET denken dat je hackt e als je prestige 10 bent, tegen dat ik prestige 10 ben, kan wel 6 maanden duren of langer... dus

Er zijn er behoorlijk veel die prestige 10 zijn rank 70 dat zijn hackers je mag nog veel spelen maar zo vlug dat kan toch niet?

@Gekkie: Ik speel ook altijd S D toffe spelmode!

Heb je ps3? voeg me dan eens toe jordib12, maar ik denk dat ik je staan heb weet niet zeker? :puh:

toen ik prestige inging stond er 60 uur op de teller dus dat betekent dat ik in 600 uur pretige 10 kan zijn en dat zijn 25 dagen,als ik echt levenloos ben dan lukt dat me wel om prestige 10 zonder hacks te berijken.

Geplaatst:

Ik ben vandaag eindelijk rank 70 geworden en nu heb ik de Ak 47! :D

En dit is mijn nieuwe callsign:

11037828.png

Geplaatst:

Doh! IW failt echt te hard. Sinds de laatste patch voor de PC crashed het spel bij het minste wat je kan doen :cab:

Geplaatst:

Doh! IW failt echt te hard. Sinds de laatste patch voor de PC crashed het spel bij het minste wat je kan doen :cab:

Bij mij draait ie even goed als eerst.

Geplaatst: (bewerkt)

Op de Xbox hebben we veel hacks, julie MW2 is verneukt. Goed zo IW! :duh: Wat is er dan mis met de PS3 versie? Eerst wordt er niks van ze weggenomen en ze hebben zo te zien niet echt last van de dingen waar de rest last van heeft (als iemand met een comment aankomt dat PS3 geen last van die dingen heeft, omdat het de beste console op de wereld is stuur ik Cpt. McMillan op die persoon af :puh: ).

Bewerkt: door Vercetti24
Geplaatst:

Één MW2 die het niet doet betekent niet dat IW slecht werk heeft geleverd. Één apple die paars is betekent niet dat alle appels paars zijn...

Overigens zou MW2 vroeg of laat toch wel gehackt zijn. Hadden ze nou een über beveiliging of geen beveiliging, daar kan IW ook vrij weinig aan doen.

En als je het zulk goed werk vind, niemand verplicht je het te spelen :)

Geplaatst:

Op de Xbox hebben we hacks, julie MW is verneukt. Goed zo IW!

PC versie was al verneukt, geen dedicated servers waardoor er lag ontstaat als focking hell, bij de X360 staan de servers op die van M$ en bij de PS3 op die van Sony en de pc op een noobs thuispc'tje, welke gek dacht dat dit goed ging? :schater:

Geplaatst: (bewerkt)

Op de Xbox hebben we hacks, julie MW is verneukt. Goed zo IW!

PC versie was al verneukt, geen dedicated servers waardoor er lag ontstaat als focking hell, bij de X360 staan de servers op die van M$ en bij de PS3 op die van Sony en de pc op een noobs thuispc'tje, welke gek dacht dat dit goed ging? :schater:

Wij hebben ook last van lag hoor en bij ons hebben ze party chat weggenomen.

Bewerkt: door Vercetti24
Geplaatst:

Elke console heeft last van lag, trouwens wij hebben ook die melding van Unable to connect to host ( vriend's party ), of bij Join Session werkt soms ook niet.

Vanmiddag LVL 41 geworden, ben nu een beetje met een taktiek aan het spelen door met UMP 45 ( Red dot sight/Silencer ) en een Magnum tactical knife te spelen :puh:

Geplaatst:

Elke console heeft last van lag, trouwens wij hebben ook die melding van Unable to connect to host ( vriend's party ), of bij Join Session werkt soms ook niet.

Vanmiddag LVL 41 geworden, ben nu een beetje met een taktiek aan het spelen door met UMP 45 ( Red dot sight/Silencer ) en een Magnum tactical knife te spelen :puh:

We hebben die problemen ook, maar ze hebben van julie niks weggenomen (ik zie ook niks wat zou kunnen worden wggenomen), daar gaat het mij meer om. Ik kan nu niet met mijn XBL vrienden praten, omdat IW (ze luisteren ook zo goed naar hun fans) party chat heeft geblokeerd en mijn vrienden spelen dan niet eens MW2! En we kunnen natuurlijk niet over de grootste stunt van IW vergeten: geen dedicated servers. Ik speel zelf amper op de PC (dat ding is veel te oud, games van 2006-2007 zijn zijn limiet), maar ik leef met julie mee.

Maar de Xbox heeft toch de beste hack ooit: bereik rank 1 met een kill terwijl je rank 70 bent! :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...