Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Doh! IW failt echt te hard. Sinds de laatste patch voor de PC crashed het spel bij het minste wat je kan doen :cab:

Op de Xbox hebben we hacks, julie MW is verneukt. Goed zo IW!

PC versie was al verneukt, geen dedicated servers waardoor er lag ontstaat als focking hell, bij de X360 staan de servers op die van M$ en bij de PS3 op die van Sony en de pc op een noobs thuispc'tje, welke gek dacht dat dit goed ging? :schater:

dat licht toch echt aan de pc van de spelers want ik heb dus nooit lagg hoor dus als het daardoor ontstaat waarom heb ik er dan geen last van?

en ik snap die hack niet:bereik rank 1 met een kill terwijl je rank 70 bent?leg uit.

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:

Ik weet nog niet of ik in prestige ga als het zover is. Misschien dat ik gewoon voor de challenges ga enzo.

Ik ga echt wel voor 10e prestige. Zolang duurt dat niet. Heb nog maar 7 dagen en 10 uur gespeeld en ben prestige 3 lvl 50 ofzo.

Geplaatst:

Ik snap hem ook niet maar ik d8 bij mezelf met prestige, dat je van 70 naar 1 gaat.

ja met prestige ga je zowiezo van 70 naar 1,dat is zonder hack hetzelfde dus dat zal het wel niet zijn :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik snap hem ook niet maar ik d8 bij mezelf met prestige, dat je van 70 naar 1 gaat.

ja met prestige ga je zowiezo van 70 naar 1,dat is zonder hack hetzelfde dus dat zal het wel niet zijn :puh:

Je krijgt -5.000.000 XP per kill, begrijpen julie het nou of moet ik het nog verder uitleggen? :puh:

>>> Door Visser23: Nee, want dat is tegen de regels.<<<

Mag ik ze niet uitleggen wat er in je hersens gebeurt als ze iemand zien en op hem gaan schieten totdat die persoon dood is? :puh: (ik wou dat echt zeggen, ik weet niet eens hoe je moet hacken)

Bewerkt: door Vercetti24
Geplaatst:

Wrm zou je een hack maken die juist tegen je werkt ??

Eerst prestige 10 hack, en daarna terugspelen naar prestige 3 ofzo zodat het nog wel realistisch lijkt, maar dat je wel alle symbolen hebt? :puh:

Geplaatst:

>>> Door Visser23: Daar gaan we weer. Gelieve geen informatie te geven over hacks. Laatste waarschuwing.<<<

je mag toch wel zeggen wat het doet?maar niet aanzetten tot gebruik of download links ofzo neer zetten?

Ik dacht ook dat het was toegestaan om over hacks te praten zonder te zeggen hoe je moet hacken en links naar sites die het zeggen hoe het moet. :bonk:

Die hack is gemaakt door dezelfde soort mensen die virusen maken, het is niet om te helpen, maar om je te irriteren.

>>> Door Visser23: Er mag worden gediscussieerd worden ja. Niet uitleggen wat er gebeurd ;)<<<

Ik raad julie aan om Hardcore vermijden totdat de patch uit is (1.08 zou die hack moeten fixen) of druk op back elke keer als je een kill maak om jou rank te checken. Als het opeens 1 is, ga meteen naar de dashboard (VERLAAT DE GAME NIET!) en alles zou weer goed moeten zijn. In core is het makelijker te zien, als je een kill maakt en je krijgt raar uitziende XP en je wordt geen Commander (dan heb je te maken met de +3.000.000XP per kill hack), ga meteen naar de dashboard.

Geplaatst:

Doh! IW failt echt te hard. Sinds de laatste patch voor de PC crashed het spel bij het minste wat je kan doen :cab:

PC versie was al verneukt, geen dedicated servers waardoor er lag ontstaat als focking hell, bij de X360 staan de servers op die van M$ en bij de PS3 op die van Sony en de pc op een noobs thuispc'tje, welke gek dacht dat dit goed ging? :schater:

dat licht toch echt aan de pc van de spelers want ik heb dus nooit lagg hoor dus als het daardoor ontstaat waarom heb ik er dan geen last van?

en ik snap die hack niet:bereik rank 1 met een kill terwijl je rank 70 bent?leg uit.

Ooit gehoord van leestekens?

Maar even op je eerste vraag terug te komen, nu werkt het spel dat de persoon met de beste processor de host wordt. Maar er wordt niet gekeken naar z'n internet, dus heeft iedereen in dat spel last van lagg.

@Visser, ik zie niemand hier praten over hacks downloaden, of klik >>>>HIER!!!!<<<< VOOR HACKS!!!!!, dus wat is het probleem?

Wat is het probleem met het helpen van anderen, die anders niet weten hoe ze de hack moeten "stoppen"?

>>> Door Visser23: Er mag worden gediscussieerd worden ja. Niet uitleggen wat er gebeurd ;)<<<

Geplaatst:

Maar even op je eerste vraag terug te komen, nu werkt het spel dat de persoon met de beste processor de host wordt. Maar er wordt niet gekeken naar z'n internet, dus heeft iedereen in dat spel last van lagg.

@Visser, ik zie niemand hier praten over hacks downloaden, of klik >>>>HIER!!!!<<<< VOOR HACKS!!!!!, dus wat is het probleem?

Wat is het probleem met het helpen van anderen, die anders niet weten hoe ze de hack moeten "stoppen"?

Je gaat me toch niet vertellen dat ik met me AMD 5200+ ooit een host ben geweest?!?

(iemand vertelde me dat ik host was)

Geplaatst:

ja toevallig heb ik wel gehoord van leestekens en bedankt voor je andwoord. ;)

Geplaatst:

ja toevallig heb ik wel gehoord van leestekens en bedankt voor je andwoord. ;)

Ook gehoord van hoofdletterss?

Geplaatst:

Je gaat me toch niet vertellen dat ik met me AMD 5200+ ooit een host ben geweest?!?

(iemand vertelde me dat ik host was)

Ik ben met m'n Pentium D'tje nooit host geweest. In ieder geval, de lobby sluit soms wel eens met de melding dat er geen goede host was.

@Visser. Wij mogen dus discussieren, we mogen alleen niet noemen waar we over discussieren?

We mogen dus wel zeggen, die ene hack is heel irritant

Maar we mogen niet zeggen, die hack die je XP naar beneden haalt is heel irritant?

>>> Door Visser23: PB ;)<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...