Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Morgen zou ik een nieuwe Xbox krijgen en dan ga ik jagen op nuke boosters. Het is de enige reden dat ik ooit FFA zou spelen. :puh:

Visser23: Maar niemand van ons zei of wou zeggen hoe je moet hacken, we discuseerden alleen over.

Geplaatst:

Daarnet m'n eerste match met de mini uzi ooit gespeeld, op Afghan in TDM (die alweer half voorbij was). Running class en standaard uzi, en 23 kills 3 deaths. Had eerst een killstreak van 20 met 0 deaths, tot twee niet-zo-skilled spelers besloten te campen in de grot en het spawnsysteem van MW2 mij twee keer in de loop van hun geweer spawnde. :-(

Geplaatst: (bewerkt)

Daarnet m'n eerste match met de mini uzi ooit gespeeld, op Afghan in TDM (die alweer half voorbij was). Running class en standaard uzi, en 23 kills 3 deaths. Had eerst een killstreak van 20 met 0 deaths, tot twee niet-zo-skilled spelers besloten te campen in de grot en het spawnsysteem van MW2 mij twee keer in de loop van hun geweer spawnde. :-(

IW's spawnsysteem 2.0 FTW!

Bekijk het zo, je spawnt soms dicht bij de actie.

(En vaker zo ver dat je de helft van de tijd aan het lopen bent, en soms midden in het gevecht, maar bijna nooit tussen je maten ergens op een normale afstand maar buiten bereik van vijandelijke kogels)

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Iets te dicht. Soms word ik gedood in een gebouw, spawn ik weer in dat gebouw, word ik weer geknifed, spawn ik vijf meter van het gebouw, komt dat poppeke uit dat gebouw lopen en knifed me weer.

Dan klopt er ergens iets niet. :puh:

Geplaatst:

Dat spawnen is af en toe erg vreemd ja, maar goed je moet toch ergens spawnen. Mij kwam het één keer heel goed uit moet ik zeggen. Ik werd gekilled door iemand die verderop in een huisje zat. Waar denk je dat ik spawn? Juist, achter dat huisje. ^^

Geplaatst:

Ik vind het spawnsysteem zwaar zuigen, tenzij je die deathstreak "painkiller" gebruikt. Waardeloos hoe je soms drie keer achter elkaar door dezelfde persoon op haast dezelfde plek wordt gekilled.

Overigens is de mini uzi beter dan de UMP45 naar mijn mening, wat close encounters betreft. Op een iets langere afstand kan je het wel wat meer schudden, terwijl de UMP daar wat beter is. De iron sight van de uzi vind ik ook nogal 'abstract'. :puh:

Geplaatst:

Dit is mijn favoriete reverse-spawn kill moment is dit:

Ik speelde op Skidrow. Ik loop dat gebouw binnen van de kant waar de Minigun zit. Ik loop dat kleine trap op. Net wanneer ik uit dat hoekje wil komen spawnt iemand recht achter me (Dat plek is ongeveer 1m bij 1m groot), Ik zag zelfs hoe die vent werdt geddod in de killcam. :duh:

En mijn favoriete spawn kill moment is (behalve dat ik exact op hetzelfde plek spawn waar ik net werdt gedood):

ik spawnde op een Semtex. :duh:

Geplaatst:

Ik ben ooit gedood door een airstrike en ik spawn ook weer onder de airstrike....

(en iik speel pas 2 dagen)

Geplaatst: (bewerkt)

ja toevallig heb ik wel gehoord van leestekens en bedankt voor je andwoord. ;)

Ook gehoord van hoofdletterss?

ooit gehoord van on-topic posten?

maargoed ik heb al ergens in een ander topic gezegd dat ik met punten en commaas post(vaak niet op de goede plek maar dat terzijde :7 )maar niet met hoofdletters omdat de zin zo ook wel leesbaar is,daarom snap ik ook niet waarom je daar over gaat zeiken.en als je dat dan zonodig moet zeggen doe het dan in PB en niet in een topic over een game.

ik heb trouwens een nieuwe liefde gevonden in softcore team deathmath,FAMAS!daar hoef je niet al te lang mee te schieten,al is het softcore.

FAMAS+silencer

semtex+stun grnade

sleight of hand pro

stopping power (pro?)

commando pro

copycat

hier haal ik veel kills mee in softcore. ^_^

Bewerkt: door thegodfather91
Geplaatst:

Ik gebruik nog steeds me SCAR-H met holographic ofzow + AA-12 met reddot

Semtex + 2x stun

Scavenger pro (heb ik echt wel nodig :$ )

Stopping Power pro

Steady Aim pro

Painkiller

Gebruik ik overal.

Nog een paar levels en dan heb ik FAL ding, zelfde statistieken als scar maarja, iets beters heb ik atm nog niet.

Geplaatst:

Semtex + 2x stun

Stopping Power pro

Steady Aim pro

Painkiller

Gebruik ik overal.

Nog een paar levels en dan heb ik FAL ding, zelfde statistieken als scar maarja, iets beters heb ik atm nog niet.

FAL vind ikzelf niet bepaald lekker schieten, je kan maar een paar kogels schieten en dat moet je je vinger even van de trigger halen. Ik moet overigens nog twee levels en dat heb ik de ACR. :)

Geplaatst:

Rape class

Wapen + Noobtube

Tube of AT4

Frag

Smoke

Scavenger Pro

Danger Close

Iets naar eigen keuze

Death streak (haal je trouwens nooit)

Final stand, kun je nog tuben.

Geplaatst:

Ik heb soms als ik voor het eerst op een dag ofzow nog wel eens een deathstreak :$

Maar ik kom er altijd weer bovenop :D

Geplaatst:

Semtex + 2x stun

Stopping Power pro

Steady Aim pro

Painkiller

Gebruik ik overal.

zelfde statistieken ja maar de scar is volautomatish en de FAL niet.in hardcore zou ik de FAL nemen en anders gewoon de SCAR.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...