Kryziek Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Ik heb zojuist de P90 unlocked Man, wat een wapen. Direct de 1e keer een killstreak van 7. (is voor mij veel) Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Ik heb zojuist de P90 unlocked Man, wat een wapen. Direct de 1e keer een killstreak van 7. (is voor mij veel) vind ik ook. oja en ik wil nou de perfecte killstreaks weten om een nuke te krijgen,ik denk dat dit de perfecte is maar wat vinden jullie daarvan: harrier-schopper gunner-nuke moet ik inplaats van die harrier een attack heli nemen of is het zo goed? Reageren
.Levi. Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 moet ik inplaats van die harrier een attack heli nemen of is het zo goed? Ik heb zelf de Harrier Strike genomen en daaropvolgend de Chopper Gunner en Nuke. Een Harrier blijft zo'n 45sec stil in de lucht hangen en schiet niet alleen spelers die zich op de grond bevinden maar ook op vijandelijke helikopters. Daarnaast begint een Harrier met een air strike op de plek die je aangeeft. Een nadeel is dat de Harrier geen rondjes maakt om vijanden te zoeken maar dus stil staat in de lucht en daardoor een makkelijk doelwit is. De Attack Helicopter blijft zo'n 60sec in de lucht hangen en staat niet stil maar zoekt de vijanden daadwerkelijk op vanuit de lucht. Toch zou ik voor de Harrier gaan want die maakt bij mij in ieder geval de meeste kills. Zolang je het maar een goede plek geeft (air strike) waar veel vijanden zijn. Pave Low is hetzelfde als de Attack Helicopter alleen 2 keer zo sterk, alleen moet je hiervoor wel 9 killstreak halen. Dit zou je ook nog kunnen overwegen. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 moet ik inplaats van die harrier een attack heli nemen of is het zo goed? Ik heb zelf de Harrier Strike genomen en daaropvolgend de Chopper Gunner en Nuke. Een Harrier blijft zo'n 45sec stil in de lucht hangen en schiet niet alleen spelers die zich op de grond bevinden maar ook op vijandelijke helikopters. Daarnaast begint een Harrier met een air strike op de plek die je aangeeft. Een nadeel is dat de Harrier geen rondjes maakt om vijanden te zoeken maar dus stil staat in de lucht en daardoor een makkelijk doelwit is. De Attack Helicopter blijft zo'n 60sec in de lucht hangen en staat niet stil maar zoekt de vijanden daadwerkelijk op vanuit de lucht. Toch zou ik voor de Harrier gaan want die maakt bij mij in ieder geval de meeste kills. Zolang je het maar een goede plek geeft (air strike) waar veel vijanden zijn. Pave Low is hetzelfde als de Attack Helicopter alleen 2 keer zo sterk, alleen moet je hiervoor wel 9 killstreak halen. Dit zou je ook nog kunnen overwegen. ok bedankt,heb trouwens net een 24 killstreak gemaakt maar werd door een NOOBLAUNCHER dood gemaakt.ik had al een hekel aan die ********** dingen maar god wat heb ik er nu een bloed hekel aan zeg ik dacht eindelijk dat ik me eerste nuke ging inroepen maar nee en wat vinden jullie trouwens de beste game mode om een nuke te halen? oja en ik gebruik nu MG4 met grip en reddot en dat werkt wel ok. Reageren
Hayte Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 ja toevallig heb ik wel gehoord van leestekens en bedankt voor je andwoord. Ook gehoord van hoofdletterss? ooit gehoord van on-topic posten? maargoed ik heb al ergens in een ander topic gezegd dat ik met punten en commaas post(vaak niet op de goede plek maar dat terzijde )maar niet met hoofdletters omdat de zin zo ook wel leesbaar is,daarom snap ik ook niet waarom je daar over gaat zeiken.en als je dat dan zonodig moet zeggen doe het dan in PB en niet in een topic over een game. Alleen omdat jij het leesbaar vindt betekent niet dat anderen het ook leesbaar vinden. Het valt me trouwens op dat er meer mensen zijn met shotguns en machine pistols als secondary, en dat er redelijk weinig zijn die launchers als secondary hebben. Terwijl dat soms toch verdomd handig is. Als 't namelijk iemand is die wil gaan nuken komt zo'n stinger toch wel van pas... Reageren
.Senne Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Rape class Wapen + Noobtube Tube of AT4 Frag Smoke Scavenger Pro Danger Close Iets naar eigen keuze Death streak (haal je trouwens nooit) Final stand, kun je nog tuben. Get rid of scavenger en neem one man army pro, dan kan je nog campen ook. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 ja toevallig heb ik wel gehoord van leestekens en bedankt voor je andwoord. Ook gehoord van hoofdletterss? ooit gehoord van on-topic posten? maargoed ik heb al ergens in een ander topic gezegd dat ik met punten en commaas post(vaak niet op de goede plek maar dat terzijde )maar niet met hoofdletters omdat de zin zo ook wel leesbaar is,daarom snap ik ook niet waarom je daar over gaat zeiken.en als je dat dan zonodig moet zeggen doe het dan in PB en niet in een topic over een game. Alleen omdat jij het leesbaar vindt betekent niet dat anderen het ook leesbaar vinden. Het valt me trouwens op dat er meer mensen zijn met shotguns en machine pistols als secondary, en dat er redelijk weinig zijn die launchers als secondary hebben. Terwijl dat soms toch verdomd handig is. Als 't namelijk iemand is die wil gaan nuken komt zo'n stinger toch wel van pas... de hond zit in de boom. De hond zit in de boom. allebei even leesbaar toch?maar ik ga hier niet verder op in want ik blijf toch gewoon zonder hoofdletter typen. maargoed ik gebruik zelf ook shotguns als secondery weapen omdat er in mijn team altijd wel 1 mannetje zit die een rocket-launcher heeft.op welke console speel jij?ik speel op de pc en daar zijn best veel mensen die wel zo een ding bij zich hebben. Reageren
TZG Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Heeft iemand enige idee hoe ik het gouden emblem van de m16a4 unlock? dat is volgens mij m16a4 master II voltooien, maar wat moet ik hier voor doen? dit emblem bedoel ik: Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 (bewerkt) Heeft iemand enige idee hoe ik het gouden emblem van de m16a4 unlock? dat is volgens mij m16a4 master II voltooien, maar wat moet ik hier voor doen? dit emblem bedoel ik: moet je eerst voor in prestige zijn en daarna staat het toch gewoon bij de chellange wat je moet doen? maar als dat er niet staat dan kan je nog altijd hier: http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns kijken. Bewerkt: 22 januari 2010 door thegodfather91 Reageren
TZG Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Heeft iemand enige idee hoe ik het gouden emblem van de m16a4 unlock? dat is volgens mij m16a4 master II voltooien, maar wat moet ik hier voor doen? dit emblem bedoel ik: moet je eerst voor in prestige zijn en daarna staat het toch gewoon bij de chellange wat je moet doen? maar als dat er niet staat dan kan je nog altijd hier: http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns kijken. ja ik weet dat, maar er staat bij mij alleen master I, want die heb ik nog niet XD dus ik kan niet weten wat master II is en op die site ja, daar staat dus alleen dat het m16a4 master II is, maar dat zegt mij niks, ik wil weten wat je ervoor moet doen Reageren
Hayte Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Weapon Master 1 en 3 krijg je door 250 kills en 1000 kills. (staat bij de weapon specific titles) Dus denk ik dat Master 2 tussen de 500-750 zit. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 hey ik heb net een rare disconnect gehad namelijk deze:security problems witch host.diconnected for savetie. wat bedoelen ze als er staat dat ik gedisconnect ben voor mijn veiligheid?heb het nog nooit gehad... Reageren
lexus123 Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 (bewerkt) Weapon Master 1 en 3 krijg je door 250 kills en 1000 kills. (staat bij de weapon specific titles) Dus denk ik dat Master 2 tussen de 500-750 zit. Headshots = Master. Kills = Veteran. Allebei vallen alléén te halen als je in Prestige bent gegaan en als je een Prestige omhoog gaat blijven deze kills en headshot gewoon staan (gaan niet weer terug naar nul). Barracks -> Challenges -> Weapon Class -> Wapen -> Helemaal onderaan. Bij Master I krijg je als het goed is de naam van het wapen op een zilvere/grijze achtergrond met een headshot tekentje rechts bovenin (250 headshots). 1000 Headshots = naam van wapen op gouden achtergrond met skulls. 500 Headshots is dan neem ik aan dit embleem. Toch staat er heel duidelijk op die genoemde site wat je ervoor moet doen als je logisch denken gebruikt. Master I = 250 Headshots (gegeven) Master II = Lijkt mijn logisch, 500 Headshots Master III = 1000 Headshots (gegeven) Bewerkt: 22 januari 2010 door lexus123 Reageren
Hayte Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Oh ja, was vergeten dat het voor headshots was @TheGodFather. Ze bedoelen daarmee dat er dus iets mis was met de host zijn verbinding, en omdat MW2 het niet vertrouwde, ben je weg gehaald. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Oh ja, was vergeten dat het voor headshots was @TheGodFather. Ze bedoelen daarmee dat er dus iets mis was met de host zijn verbinding, en omdat MW2 het niet vertrouwde, ben je weg gehaald. ja maar dan staat er gewoon:disconnected en can not connect wiotch host ofzo maar wat heetf dat te maken met mijn veiligheid?wat is er misschien dan zo onveilig? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.