Remi-X Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Stel, ik ga in prestige, zijn dan al je weapon unlocks ook weg? Dus als ik bijvoorbeeld de M16A4 Mastery heb, kan ik dat weer opnieuw gaan doen als ik de prestige in ga? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Stel, ik ga in prestige, zijn dan al je weapon unlocks ook weg? Dus als ik bijvoorbeeld de M16A4 Mastery heb, kan ik dat weer opnieuw gaan doen als ik de prestige in ga? bedoel je met weapen unlocks reddots,silencer etc?die zijn weg ja. Reageren
flippie13 Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 AL je challenges zijn gewoon weg Behalve als je van prestige 1 naar prestige 2 gaat, dan behoud je de prestige challenges (volgens mij, ergens gehoord) Wat trouwens zwaar vert*fd is, is dat je in wasteland met je AC130 net een stukje van de map niet kan pakken, het stukje waar ze respawnen Ac130 spawm killing ftw, grootste kogel erinjage, = 5 kills in een keer Reageren
Zakura Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Oh ja, was vergeten dat het voor headshots was @TheGodFather. Ze bedoelen daarmee dat er dus iets mis was met de host zijn verbinding, en omdat MW2 het niet vertrouwde, ben je weg gehaald. ja maar dan staat er gewoon:disconnected en can not connect wiotch host ofzo maar wat heetf dat te maken met mijn veiligheid?wat is er misschien dan zo onveilig? Security betekend niet veiligheid, security betekend beveiliging, misschien had je een process aan staan waardoor ie dacht dat je een cheat gebruikte en heeft ie je disconnected, zo gaat dat ook met PB met BF2, rare process/memory adress en ze kicken je. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Oh ja, was vergeten dat het voor headshots was @TheGodFather. Ze bedoelen daarmee dat er dus iets mis was met de host zijn verbinding, en omdat MW2 het niet vertrouwde, ben je weg gehaald. ja maar dan staat er gewoon:disconnected en can not connect wiotch host ofzo maar wat heetf dat te maken met mijn veiligheid?wat is er misschien dan zo onveilig? Security betekend niet veiligheid, security betekend beveiliging, misschien had je een process aan staan waardoor ie dacht dat je een cheat gebruikte en heeft ie je disconnected, zo gaat dat ook met PB met BF2, rare process/memory adress en ze kicken je. maar het ging over de host,dus had de host misschien wel zo een programmatje aan staan. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Oh ja, was vergeten dat het voor headshots was @TheGodFather. Ze bedoelen daarmee dat er dus iets mis was met de host zijn verbinding, en omdat MW2 het niet vertrouwde, ben je weg gehaald. ja maar dan staat er gewoon:disconnected en can not connect wiotch host ofzo maar wat heetf dat te maken met mijn veiligheid?wat is er misschien dan zo onveilig? Security betekend niet veiligheid, security betekend beveiliging, misschien had je een process aan staan waardoor ie dacht dat je een cheat gebruikte en heeft ie je disconnected, zo gaat dat ook met PB met BF2, rare process/memory adress en ze kicken je. maar het ging over de host,dus had de host misschien wel zo een programmatje aan staan. Misschien vonden ze je te goed. En daarom ben je gekickt. Gebeurd dit bij jou wel vaker? Reageren
flippie13 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Het systeem kick je omdat je te goed bent? Lekker aardig voor de mensen die uber pro zijn en een 30 killstreak ofzo hebben? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Oh ja, was vergeten dat het voor headshots was @TheGodFather. Ze bedoelen daarmee dat er dus iets mis was met de host zijn verbinding, en omdat MW2 het niet vertrouwde, ben je weg gehaald. ja maar dan staat er gewoon:disconnected en can not connect wiotch host ofzo maar wat heetf dat te maken met mijn veiligheid?wat is er misschien dan zo onveilig? Security betekend niet veiligheid, security betekend beveiliging, misschien had je een process aan staan waardoor ie dacht dat je een cheat gebruikte en heeft ie je disconnected, zo gaat dat ook met PB met BF2, rare process/memory adress en ze kicken je. maar het ging over de host,dus had de host misschien wel zo een programmatje aan staan. Misschien vonden ze je te goed. En daarom ben je gekickt. Gebeurd dit bij jou wel vaker? ja dat zal het inderdaad zijn ja Reageren
commando Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Oh ja, was vergeten dat het voor headshots was @TheGodFather. Ze bedoelen daarmee dat er dus iets mis was met de host zijn verbinding, en omdat MW2 het niet vertrouwde, ben je weg gehaald. ja maar dan staat er gewoon:disconnected en can not connect wiotch host ofzo maar wat heetf dat te maken met mijn veiligheid?wat is er misschien dan zo onveilig? Security betekend niet veiligheid, security betekend beveiliging, misschien had je een process aan staan waardoor ie dacht dat je een cheat gebruikte en heeft ie je disconnected, zo gaat dat ook met PB met BF2, rare process/memory adress en ze kicken je. maar het ging over de host,dus had de host misschien wel zo een programmatje aan staan. Misschien vonden ze je te goed. En daarom ben je gekickt. Gebeurd dit bij jou wel vaker? ja dat zal het inderdaad zijn ja komt gewoon door de homehost servers Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 mijn k/d is 8171/8541 dus dat is 0,9566795457 k/d uit mijn hoofd gedaan he. Reageren
commando Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 (bewerkt) de mijne 49292/8949 = 5,51 k/d ( niet uit het hoofd gedaan ) Bewerkt: 23 januari 2010 door commando Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 de mijne 49292/8949 = 5,51 k/d ( niet uit het hoofd gedaan ) hoe the fu** doen jullie dat in hemels naam? Reageren
ikt Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 de mijne 49292/8949 = 5,51 k/d ( niet uit het hoofd gedaan ) hoe the fu** doen jullie dat in hemels naam? Serieus spelen en niet relaxen. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 de mijne 49292/8949 = 5,51 k/d ( niet uit het hoofd gedaan ) hoe the fu** doen jullie dat in hemels naam? Serieus spelen en niet relaxen. doe ik ook maar 9/10 keer zijn er echt veel campers in de game en die maken me meestal wel koud nadat ik 1 kill heb gemaakt. Reageren
flippie13 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Meestal is het de kunst op zelf te campen en uber voorzichtig te spelen. Maargoed, ik vind dat het een game is en blijft, dus ik rush meestal (met me sniper XD) naar de tegenstander ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.