.Stan Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Hier nog wat screens (voor het geval ze nog niet gepost zijn):http://www.gamersyde.com/news_8113_en.html Meeste daarvan stonden in de PU Reageren
Wouter36 Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Wanneer is de release van MW 2? En is de mulitplayer nou gratis of betalend? Reageren
wupie Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 (bewerkt) Wanneer is de release van MW 2? En is de mulitplayer nou gratis of betalend? De release datum is 10 november en de multiplayer is gratis. Bewerkt: 20 juni 2009 door wupie Reageren
GTA Haas Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Kan haast niet wachten tot COD4 MW2 uitkomt. Heb de eerste al uitgespeeld en is prachtig, dus deze wordt dus nog beter! Reageren
.Stan Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Kan haast niet wachten tot COD4 MW2 uitkomt. Heb de eerste al uitgespeeld en is prachtig, dus deze wordt dus nog beter! COD4 MW2...Noem hem maar gewoon MW2 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 super!call of duty is altijd een goede game geweest,ik ben benieuwd naar deze game. Reageren
lexus123 Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 En MS heeft het weer voorelkaar hoor! Ze zeggen dat ze een deal aan het maken zijn met Activision/Blizzard om een speciale DLC alleen naar XboxLIVE te laten komen! Dit moet een aantal maps gaan bevatten. Reageren
-Trix- Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 En MS heeft het weer voorelkaar hoor! Ze zeggen dat ze een deal aan het maken zijn met Activision/Blizzard om een speciale DLC alleen naar XboxLIVE te laten komen! Dit moet een aantal maps gaan bevatten. Een extra storyline of niet? Reageren
wupie Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Geplaatst: 24 juni 2009 En MS heeft het weer voorelkaar hoor! Ze zeggen dat ze een deal aan het maken zijn met Activision/Blizzard om een speciale DLC alleen naar XboxLIVE te laten komen! Dit moet een aantal maps gaan bevatten. Een extra storyline of niet? Nee het zijn alleen maar mappacks met multiplayer maps die eerst op de xbox komen en daarna pas naar de PS3. Reageren
-Trix- Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 En MS heeft het weer voorelkaar hoor! Ze zeggen dat ze een deal aan het maken zijn met Activision/Blizzard om een speciale DLC alleen naar XboxLIVE te laten komen! Dit moet een aantal maps gaan bevatten. Een extra storyline of niet? Nee het zijn alleen maar mappacks met multiplayer maps die eerst op de xbox komen en daarna pas naar de PS3. Vrij stom ze kunnen beter de storyline wat langer maken.Maar goed Reageren
.Stan Geplaatst: 25 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 En MS heeft het weer voorelkaar hoor! Ze zeggen dat ze een deal aan het maken zijn met Activision/Blizzard om een speciale DLC alleen naar XboxLIVE te laten komen! Dit moet een aantal maps gaan bevatten. Een extra storyline of niet? Nee het zijn alleen maar mappacks met multiplayer maps die eerst op de xbox komen en daarna pas naar de PS3. Vrij stom ze kunnen beter de storyline wat langer maken.Maar goed Hoezo dat, de meeste mensen spelen voor de multiplayer. Reageren
PowerPats Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 ik heb nooit wat in de call of duty francise gezien, modern warfare en world at war, zijn gewoon langs mij heen gegaan, maar misschien dat modern warfare 2 toch wel interessant is. Reageren
wupie Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 ik heb nooit wat in de call of duty francise gezien, modern warfare en world at war, zijn gewoon langs mij heen gegaan, maar misschien dat modern warfare 2 toch wel interessant is. Dan heb je echt wel wat gemist. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.