Gijsso Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 I <3 ACOG Intervention. Kereltjes worden dan altijd helemaal gek. Gaan ze me dik spammen in m'n berichten en alles Of Tac Knife met Deagle. Ook altijd wel leuk. Als ze net te ver zijn, 2 schoten en dood. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 (bewerkt) Meestal is het de kunst op zelf te campen en uber voorzichtig te spelen. Maargoed, ik vind dat het een game is en blijft, dus ik rush meestal (met me sniper XD) naar de tegenstander ^^ ja maar ik vind campen heel erg vervelend en noob dus dat doe ik zowiezo niet maar met me wapen dat ik nu gebruik lukt het ook wel. oja en gijsso:met eagle is het toch in 1 keer dood? Bewerkt: 23 januari 2010 door thegodfather91 Reageren
flippie13 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 De powerspy in de Power unlimited (jan 2010): Activision heeft aangekondigd dat er in de lente van 2010 DLC aankomt voor Modern Wardare 2. Feest? Reageren
lexus123 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 mijn k/d is 8171/8541 dus dat is 0,9566795457 k/d uit mijn hoofd gedaan he. Hoofdrekenskills de mijne 49292/8949 = 5,51 k/d ( niet uit het hoofd gedaan ) Wow, dude. 5,51! Da's nice! Ik heb nu Faill op m'n Intervention En ook op m'n TAR-21. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 de mijne 49292/8949 = 5,51 k/d ( niet uit het hoofd gedaan ) Waarom heb ik het gevoel dat jij hard uit je nek zit te lullen? Mijn K/D ratio is nu 1.635. Reageren
flippie13 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Wat heb ik een hekel gekregen aan die kleine kut kindjes die sabotage spelen zeg Net één potje gespeeld, en mijn team bleef alleen maar op onze helft beschermen. Ik was ongeveer de enige van ons team die de bom afpakte en die hem plante, en moest heb daarna ook in me eentje beschermen, haaatt:duh: Maar ik had wel van gekkiej gewonnen ^^ Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Wat heb ik een hekel gekregen aan die kleine kut kindjes die sabotage spelen zeg Net één potje gespeeld, en mijn team bleef alleen maar op onze helft beschermen. Ik was ongeveer de enige van ons team die de bom afpakte en die hem plante, en moest heb daarna ook in me eentje beschermen, haaatt:duh: Maar ik had wel van gekkiej gewonnen ^^ ... Ik dacht ik plant een CV op een plek waar iedereen langs loopt ( dat bruggetje ) dus ik in gras liggen om te kijken of er iemand langs loopt, komt hij weer met een of ander kut wapen langs gelopen Maar ik kwam er wel later bij Reinder Reageren
flippie13 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Wat heb ik een hekel gekregen aan die kleine kut kindjes die sabotage spelen zeg Net één potje gespeeld, en mijn team bleef alleen maar op onze helft beschermen. Ik was ongeveer de enige van ons team die de bom afpakte en die hem plante, en moest heb daarna ook in me eentje beschermen, haaatt:duh: Maar ik had wel van gekkiej gewonnen ^^ ... Ik dacht ik plant een CV op een plek waar iedereen langs loopt ( dat bruggetje ) dus ik in gras liggen om te kijken of er iemand langs loopt, komt hij weer met een of ander kut wapen langs gelopen Maar ik kwam er wel later bij Reinder Smoesjes En alsnog, ik had me runners clasje geselecteerd (nadat ik red tiger op me intervention kreeg was ik het snipe ff zat ), en sprinte je zo voorbij En met me vector silenced hoorde je niet waar ik vandaag kwam, en pompte ik zo 100 kogels per minuut in je En stel dat die leeg zou zijn, had ik nog me TMP, die evensnel schiet Dare to beat me (6) Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 (bewerkt) Zo net mijn record verbroken eindelijk. 46 kills, 4 assist en 5 deaths met Team Deathmatch in Wasteland, mijn favoriete map. En in dezelfde match een killstreak van 35 gehaald en mijn 500ste headshot gemaakt met de SCAR-H! Bewerkt: 23 januari 2010 door jeroen.engeler Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Net een 13 Killstreak op Search & Destroy gehaald. Ik had jammer genoeg alleen UAV Care Package & Predator. Van de Care Package krijg ik maar een Counter ÜAV >_<. Ik had niet gecampt ik rende gewoon rond. En ik was als laatste over tegen 5 ventjes en ik ging toen dood T_T. Daarna hoorde ik hun allemaal aan de andere team juichen ofzo Daar zaten ze allemaal te gillen jij hebt em vermoord enzo... Daarna kreeg ik van een persoon een PM dat ik een vieze camper bent daar word ik echt ziek van. Als ik een bomb plant blijf je daar natuurlijk bij in de beurt of niet dan? Wat vinden jullie daarvan? Reageren
.Senne Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Ik speel sinds eergisteren voor de fun even met de noobtuber omdat gewoon schieten me wat saai begon te worden, en ik ben nog niet één keer voor noob uitgescholden, wat me enigszins verbaast. Op quarry daarnet nog triple kill gehaald met één tube kogel. Er liep een ventje in dat smal gangpad tussen die loods en het gebouw, dus ik knal er een granaat in en blijk er drie mee gekilled te hebben. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 De enigste keer dat ik een noobtuber gebruik is om een shotgun voor mijn wapen vrijtespelen. Voor de mastery challenge die ik vandaag gehaald heb voor mijn SCAR-H. Reageren
lexus123 Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 (bewerkt) Lachen daarnet. Nuke boosting ging niet goed in FFA dus ging ik maar normaal gamen. 2 Maal een Chopper Gunner in 2 potjes achter mekaar EDIT: En dankzij de post van iemand hier die iets zei over U=XP gebruiken ik en een vriend die Clan-Tag nu ook. Kom er ook zo nu en dan mensen mee tegen. Bewerkt: 23 januari 2010 door lexus123 Reageren
dannyrobijnfifa Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 doe je goed. ik kom niet verder dan 10 killstreaks omdat er altijd wel een een of andere n00btubecamerding is die mij tegenhoudt van hoger scar + holo/termal + hartbeat sensor Reageren
ikt Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Rofl, mijn eerste nuke is wel geboost :V Trouwens, IK DAAG JULLIE UIT EEN PREDATOR MISSILE DE LUCHT UIT TE KNALLEN! Het kan mogelijk zijn, de launchers met de mogelijkheid te locken beginnen te piepen. Geen idee of je dan snel genoeg bent met richten, maar het is het proberen waard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.