flippie13 Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Rofl, mijn eerste nuke is wel geboost :V Trouwens, IK DAAG JULLIE UIT EEN PREDATOR MISSILE DE LUCHT UIT TE KNALLEN! Het kan mogelijk zijn, de launchers met de mogelijkheid te locken beginnen te piepen. Geen idee of je dan snel genoeg bent met richten, maar het is het proberen waard. Als diegene die de predator bestuurd hem niet laat versnellen, dan zou je wel genoeg tijd kunnen hebben Maar ik ren toch liever een huisje in, in heb namelijk een javelin want daarmee kan je een AC130 mee uit de lucht knallen, en als ik die op de predator lock, heb je eigenlijk 2 predators Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Ik kwam weer een hacker tegen, denk ik. Het was bij sabotage hij zat aan de andere kant van de map en hij deed niks, maar hij wel de ééne emergency airdrop na de andere. Ook ging hij bijna nooit dood en hij had om de 5 sec zo'n airdrop. Wat denken jullie? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Dat het een hele dikke hacker is. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Zodra je in prestige gaat, ben je dan ook de behaalde challenges kwijt? Niet alleen wapen challenges maar ook de anderen? Reageren
flippie13 Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Zodra je in prestige gaat, ben je dan ook de behaalde challenges kwijt? Niet alleen wapen challenges maar ook de anderen? Alle challenges ben je kwijt, je embles en titles houd je, maar de challenges ben je kwijt Maar volgens mij als je van prestige 1 naar prestige 2 gaat, behoudt je de prestige challenges, maar dat weet ik niet zeker, iemand? Reageren
paul007 Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 (bewerkt) Zodra je in prestige gaat, ben je dan ook de behaalde challenges kwijt? Niet alleen wapen challenges maar ook de anderen? Alle challenges ben je kwijt, je embles en titles houd je, maar de challenges ben je kwijt Maar volgens mij als je van prestige 1 naar prestige 2 gaat, behoudt je de prestige challenges, maar dat weet ik niet zeker, iemand? Dit kan ik bevestigen. Prestige Challenges behoud je wanneer je van de ene prestige naar de volgende gaat. Da's maar mooi ook want voor sommige Prestige Challenges ben je een hele tijd bezig. Edit: Zie bericht hieronder, ik heb het niet helemaal goed. Bewerkt: 24 januari 2010 door paul007 Reageren
lexus123 Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Zodra je in prestige gaat, ben je dan ook de behaalde challenges kwijt? Niet alleen wapen challenges maar ook de anderen? Alle challenges ben je kwijt, je embles en titles houd je, maar de challenges ben je kwijt Maar volgens mij als je van prestige 1 naar prestige 2 gaat, behoudt je de prestige challenges, maar dat weet ik niet zeker, iemand? Een deel van de Prestige Challenges blijven behouden. Stealth en Knife Veteran in ieder geval niet. De Prestige Challenges die met killstreaks te maken hebben blijven staan. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Iedereen bedankt voor de antwoorden Ik vind het allemaal nog wel vaag, maar ik ga gewoon prestige in en dan zie ik het wel. Reageren
.Senne Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Ik kwam weer een hacker tegen, denk ik. Het was bij sabotage hij zat aan de andere kant van de map en hij deed niks, maar hij wel de ééne emergency airdrop na de andere. Ook ging hij bijna nooit dood en hij had om de 5 sec zo'n airdrop. Wat denken jullie? Nieuwe glitch, geen hack. Je gaat voor een object staan waar je op kan klimmen, en net als je op de klim-button drukt druk je ook op andere toetsen. Als je dan je care package marker gooit en one man army gebruikt, heb je weer een care package of airdrop. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Lange tijd geleden kwam er een filmpje op internet met een Knife-kill van een afstand. Nu is er dus weer zo'n kill die ik jullie graag wil laten zien: Check hier. Reageren
lexus123 Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Ik kwam weer een hacker tegen, denk ik. Het was bij sabotage hij zat aan de andere kant van de map en hij deed niks, maar hij wel de ééne emergency airdrop na de andere. Ook ging hij bijna nooit dood en hij had om de 5 sec zo'n airdrop. Wat denken jullie? Nieuwe glitch, geen hack. Je gaat voor een object staan waar je op kan klimmen, en net als je op de klim-button drukt druk je ook op andere toetsen. Als je dan je care package marker gooit en one man army gebruikt, heb je weer een care package of airdrop. Idd: http://www.youtube.com/watch?v=MXLryqrG-sk Heel makkelijk en werkt nog Reageren
.Senne Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Ik word zo ziek van teammates die je emergency airdrop compleet stelen. Een mooie 8 killstreak, dus emergency airdrop. Dan word je gedood door een tegenstander, en al jouw teammates rennen ernaartoe om het te nemen (waarbij de helft ook gekilled wordt). Serieus, ik heb die crates verdiend, blijf er dan gewoon af en laat ze voor mij, tenzij de vijand er echt mee kan gaan lopen. Vandaag al twee pave low's, een hind en een paar airstrikes verloren. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Zo ja he? Daarom speel ik de laatste tijd alleen maar met vrienden, dan kan je ze gewoon waarschuwen van kan iemand me helpen met Emergency Airdrops? Komen er 2 man die allebij de 2 slechtste airdrops pakken, en dan pak ik bijvoorbeeld Pavelow of AC130 Reageren
lexus123 Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Ik word zo ziek van teammates die je emergency airdrop compleet stelen. Een mooie 8 killstreak, dus emergency airdrop. Dan word je gedood door een tegenstander, en al jouw teammates rennen ernaartoe om het te nemen (waarbij de helft ook gekilled wordt). Serieus, ik heb die crates verdiend, blijf er dan gewoon af en laat ze voor mij, tenzij de vijand er echt mee kan gaan lopen. Vandaag al twee pave low's, een hind en een paar airstrikes verloren. Wie stelt er dan ook in eerste instantie Care Packages in? Het is gewoon een feit dat iedereen enorm gierig is. Met name wij Nederlanders Ik ga ook expres zoveel mogelijk Care Packages jatten van allies of enemies. Gewoon, omdat ik het wil. Moeten ze het maar niet instellen. Dat is het risico dat je loopt. Zelf vond ik het ook strontvervelend, maar toen ben ik toch maar overgestapt op de 'directe aanpak'. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 (bewerkt) Ik word zo ziek van teammates die je emergency airdrop compleet stelen. Een mooie 8 killstreak, dus emergency airdrop. Dan word je gedood door een tegenstander, en al jouw teammates rennen ernaartoe om het te nemen (waarbij de helft ook gekilled wordt). Serieus, ik heb die crates verdiend, blijf er dan gewoon af en laat ze voor mij, tenzij de vijand er echt mee kan gaan lopen. Vandaag al twee pave low's, een hind en een paar airstrikes verloren. dat heb ik ook vaak,en ik erger me dan nog het ergst aan de mensen die je ervoor TEAMKILLEN. dat als je dood bent dat ze dan komen vind ik wel kut mar kan ik nog wel een klein beetje begrijpen want iedereen heeft wel een egoïst in zich maar de mensen die je teamkillen ervoor vind ik echt heel erg vervelend en dan ga ik dan ook weer schelden tegen ze enzo. Bewerkt: 24 januari 2010 door thegodfather91 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.