Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil gewoon het bewegende logo, maar niet alle care packages verliezen door teammates. Ik heb het overigens een tijd niet gebruikt omdat ik het zo bloedirritant vind, maar het is een erg overpowered killstreak naar mijn mening, en dus ook erg handig. Als je zomaar even een pave low, hind én carpet bomber hebt, dan is dat toch veel beter dan enkel een pave low instellen fzo..

Geplaatst:

Ik speel nu met deze samenstelling op m'n Xbox-360; (1e prestige lvl 67?)

M4A1/Red Dot Sight/FMJ (Full Metal Jacket.)

Spaz12/Red Dot Sight/ForHandGrip

Semtex

Stun 2x

Bling Pro

Stopping Power Pro

Ninja Pro

Final Stand

Erg handige kit, veel pentratie vermogen en goeie damage. Heb meestal met deze kit 3x Predator, 2x Harrier, 2x Emergency Airdrop.

Geplaatst:

Ik wil gewoon het bewegende logo, maar niet alle care packages verliezen door teammates. Ik heb het overigens een tijd niet gebruikt omdat ik het zo bloedirritant vind, maar het is een erg overpowered killstreak naar mijn mening, en dus ook erg handig. Als je zomaar even een pave low, hind én carpet bomber hebt, dan is dat toch veel beter dan enkel een pave low instellen fzo..

ja ach heb ook wel vaak gezien dat er bij iemand gewoon 2x rader,2x counter rader in zat.

Geplaatst:

Zoiets had ik hiernet, enkel UAV's en Counter-UAV's. :puh: Maar bij mij zit er toch meestal wel minstens één degelijke killstreak in.

Geplaatst:

Soms zie ik dat als je een Counter-UAV tegen je hebt en je ziet dan zo ineens de naam van een team player staan met eronder UAV restored.

Dan is die Counter-UAV weg, nu is mijn vraag hoe doe je dat? :?

Geplaatst:

uav1.jpg

Op zoek gaan naar zulke vliegtuigjes. Dit kan óf een UAV, of een Counter-UAV zijn. Hier krijg je 50 XP punten voor. Wat eigenlijk niet zo veel is als je er over nadenkt. Eerst moet je opzoek naar dat vliegtuigje, en dan moet je het nog uit de lucht knallen ook. Tegen die tijd had je minstens 2 mensen kunnen killen.

Geplaatst:

Vandaag wel een lekker potje op highrise, 30 op 3, killstrikes staan op care package, precision airstrike en choppergunner, eerst flink schieten met mijn shotgun, wist zover ermee te schoppen dat ik ze alle drie had, dus eerst de choppergunner, daarna de airstrike, en daarna de care package, daaruit kreeg ik nog een chopper gunner en wist ik met deze 3 nog eens 19 kills te maken. dus kwam ik op 30 uit :Y

Geplaatst:

Heerlijk, in highrise gewoon rond gaan rennen ^^ Had uiteindelijk harrier ermee, toen ac130, en toen zat ik bijna zeker weten op de 24 killstreak, werd ik gedood, en moesten we eten. Dus ben uit het potje gegaan, waardoor me killstreak niet meer meetelde (new record anders :puh:)

Maar heelrijk, die ac130 op highrise, kan je iedereen zijn kop ermee afknallen, zitten ze binnen, maakt dat ook niet uit, want dan knal je gewoon alles wat je hebt door dat grote dakraam ^^ (2x achter elkaar multi kill, spawm killing ftw xD )

Geplaatst:

Chopper gunner is ook uiterst effectief bij highrise, omdat die haast altijd mooi laag gaat hangen en je toelaat om tot helemaal binnenin te schieten. :clown:

Geplaatst:

Ik had zojuist iets gaars op mijn PS3: een gozer die stuurde een Pavlow de lucht in, ik schoot hem neer voor hij zijn eerste kill kon maken. Daarna meteen nog een pavelow, snel doodgegaan (gewoon op een vijand af hollen :puh: ) en snel weer die pavelow neergehaald. Eindelijk neer, wéér een pavlow van dezelfde kneus! Gelukkig zat er eentje met een javelin die me even hielp. dus ik aan het einde kijken: die knul had maar negen kills! de cheaters zijn de Ps3 binnengeslopennope.gif

Trouwens, wel ff lekker 33-22 in dat potje loveit.gif

Geplaatst:

Wou ik net zeggen, hij kan ook gewoon heel lucky geweest zijn met care packages.

Of gebruik gemaakt hebben van de glitch die hier ergens werd besproken, en geluk hebben dat hij 3x dezelfde heeft? :puh:

Maar ik denk niet dat hij een glitcher is, zeg nou zelf.

Als je kon kiezen voor een Chopper Gunner of hoger, of een Pavelow, waar zou jij dan voor kiezen?

Geplaatst:

Wou ik net zeggen, hij kan ook gewoon heel lucky geweest zijn met care packages.

Of gebruik gemaakt hebben van de glitch die hier ergens werd besproken, en geluk hebben dat hij 3x dezelfde heeft? :puh:

Maar ik denk niet dat hij een glitcher is, zeg nou zelf.

Als je kon kiezen voor een Chopper Gunner of hoger, of een Pavelow, waar zou jij dan voor kiezen?

Ik denk toch pavelow, daarmee haal je de meeste kills :puh:

AC130/Chopper gunner = je eigen lichaam ergens onbeschermd laten liggen

nuke = einde potje (jezelf dus ook dood)

emp = Nutteloos :puh:

En als je een goed K/D wilt hebben, neem je dus pavelow :puh: Kan je gewoon ernges gaan campen, en zorgen dat je ook niet gekilld word :)

Geplaatst:

Vliegtuigje uit de lucht schieten. :)

dat kost echt heel weinig kogels!had net even zo een ding gezien en heb er op geschoten,na 10 kogels van mijn MG4 was dat ding al kapot :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...