flippie13 Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Vliegtuigje uit de lucht schieten. dat kost echt heel weinig kogels!had net even zo een ding gezien en heb er op geschoten,na 10 kogels van mijn MG4 was dat ding al kapot Wat? :O Ik gebruik meestal me javelin ervoor :7 Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Ik denk toch pavelow, daarmee haal je de meeste kills AC130/Chopper gunner = je eigen lichaam ergens onbeschermd laten liggen nuke = einde potje (jezelf dus ook dood) emp = Nutteloos En als je een goed K/D wilt hebben, neem je dus pavelow Kan je gewoon ernges gaan campen, en zorgen dat je ook niet gekilld word Dat is niet helemaal waar, met Chopper Gunner haal je veel meer kills dan met een Pavelow. Tijdens de Chopper Gunner word je hoogstens 1 keer neergeschoten en tijdens een Pavelow kun je veel vaker doodgaan. Dus de beste combinatie is Preditor-Harriers-Chopper Gunner. Veel mensen hebben in plaats van Harriers de Pavelow ingesteld maar dat is niet zo slim als je meestal Team Deathmatch speelt, zoals ik. Als je Pavelow na 5 minuten eindelijk is vertrekt heb je meestal geen tijd meer voor Chopper Gunner. En de EMP is inderdaad nogal nutteloos, meestal als de EMP tegen me word gebruikt word ik alleen maar beter en kill ik ze nog makkelijker. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Het is leuk als de vijand een hoop spullen in de lucht heeft hangen, want dat wordt allemaal in een keer neergehaald. Maar inderdaad tegen grondtroepen is het weinig waard. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Vliegtuigje uit de lucht schieten. dat kost echt heel weinig kogels!had net even zo een ding gezien en heb er op geschoten,na 10 kogels van mijn MG4 was dat ding al kapot Wat? :O Ik gebruik meestal me javelin ervoor :7 zonde,ik zou hem gewoon met je geweer neerhalen hoor Reageren
paul007 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Ik denk dat flippie dacht dat het over de AC130 ging? Reageren
TZG Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 wel chill potje gisteren: 73 kills, 3x dood. Maar dit kwam voornamelijk omdat ik met 1 care package en een 1 emergency drop 1 ammo, 2 pavelows, 1 chopper gunner en een stealth bomber had Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Allemaal? Netjes hoor. Mijn hoogste is 78 kills 5 Deaths. Reageren
flippie13 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Ik denk dat flippie dacht dat het over de AC130 ging? 'T zal toch wat zijn zeg, als ik met me prestige 1 lvl 61 nieteens het verschil tussen ac130 en UAV zie, shiit Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Ik blijf het een matig spel vinden dat ik speel vanwege gebrek aan betere shooters... Ik voel mezelf ook stiekem best vies als ik weer een potje heb gespeeld. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Ik had gisteren echt een mazzel dag ^^ Ik had 2 EMP's in een TDM potje zonder Care packages. Sinds ik mijn ACR weer heb gaat het heel erg goed Reageren
ikt Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Ik blijf het een matig spel vinden dat ik speel vanwege gebrek aan betere shooters... Ik voel mezelf ook stiekem best vies als ik weer een potje heb gespeeld. hihi Volgende killstreak even veranderen naar: Harrier Strike Choppa Gunna/AC-130 NUKE Reageren
TZG Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 (bewerkt) ik voel me echt zo vies (@ hierboven) als ik zo'n chille chopper gunner uit een care package heb, en dan wordt ie gejoept door zo'n gozer van de tegenstander (?geen boze smileys besef ik me nu? waar is die chille boze ouwe? ) Edit: oja hier heb ik hem weer maar hij staat niet in de smiley lijst aan de rechterkant (?) Bewerkt: 25 januari 2010 door TZG Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Dan moet je je CP niet gelijk droppen zodra je hem krijgt en wachten tot het veilig is. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Kheb nu eindelijk die geweldige emblem van 10x nuke nu ga ik voor die emblem van 10x EMP en ook voor die emblem van 50x AC130 Reageren
lexus123 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 (bewerkt) Kheb nu eindelijk die geweldige emblem van 10x nuke nu ga ik voor die emblem van 10x EMP en ook voor die emblem van 50x AC130 25. Maak het jezelf niet te moeilijk hè Bewerkt: 25 januari 2010 door lexus123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.