flippie13 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Ik zie de krantenkop al voor me: Spel is vrouwonvriendelijk Call of Duty Modern Warfare 2 bevat geen vrouwen. Het geeft de gamers een vreemd beeld dat in de favela's van Rio en in militaire bases geen vrouwen rondlopen. Ook is het opmerkelijk dat de hoofdrolspeler geen vrouwelijk contact ondervindt, dus moedigt het spel aan om te masturberen. Moet je maar eens bij favela door de raampjes gluren, ooooeeeeii :$ Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 (bewerkt) Mensen, ik ga lekker! Net potje 40 kills 2 deaths. Veel bezig met Last Stand voor Emblem enzo. Bewerkt: 25 januari 2010 door NickOwnage Reageren
Gijsso Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Dat zijn geen vrouwen, maar sexmachines (of opblaaspoppen). Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Vrouw of geen vrouw, het werkt voor mij. Reageren
Velaro Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Begint eindelijk eens schot te komen in die 40 bullet penetration kills voor m'n lieve TAR-21. Heb er nu al 22 van de 40. Daarna nog even heartbeatsensor halen en heb mastery ervan. Reageren
Remi-X Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Tjee, iemand met een idee om Marathon en Lightweight sneller naar Pro te boosten? Wat duurt dat lang zeg, voordat die eindelijk pro zijn. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Tjee, iemand met een idee om Marathon en Lightweight sneller naar Pro te boosten? Wat duurt dat lang zeg, voordat die eindelijk pro zijn. Je kan het proberen met Scar's Marathon & Lightweight met een scar gebruiken die FMJ dan kan je snel rennen en makkelijk kills (denk ik ik gebruik dit niet.) Reageren
woveriene Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Ik ga hem Woensdag halen, iemand nog handige technieken ofzow? Ik ben best wel noob Reageren
.Senne Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Tjee, iemand met een idee om Marathon en Lightweight sneller naar Pro te boosten? Wat duurt dat lang zeg, voordat die eindelijk pro zijn. Join met mij een cage match en loop tien minuten rondjes. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Tjee, iemand met een idee om Marathon en Lightweight sneller naar Pro te boosten? Wat duurt dat lang zeg, voordat die eindelijk pro zijn. Join met mij een cage match en loop tien minuten rondjes. Dat is ook een manier lol Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Even voor de mensen die moeite hebben met nuke halen. Stel als killstreaks in: - Harrier Airstrike - Chopper Gunner - Tactical nuke ofcourse Als je slim bent stel je bij je perk in hardline zo heb je elke killstreak 1 kill eerder zo hoef je dus ipv 7 kills er maar 6 te maken dit scheelt tog wel erg hoor. Loop nooit te snel door het veld heen wees voorzichtig! Zoek een mooie spot op maar blijf daar ook niet te lang want op een gegeven moment zullen ze jou gericht pakken omdat je steeds killt Ga niet om een hoekje zitten als je pro wil overkomen want dat heet gewoon campen en dat is verrekte irritant. Als je dan eenmaal harrier airstrike hebt probeer dan in een veilig plek af te wachten tot bijvoorbeeld iemand een UAV heeft ofzo dan weet je direct waar je vijanden zitten en daar gooi je de harrier op dan maak je bij het bombarderen al redelijk veel kills dat is dan weer in je voordeel want dan hoef je minder kills te maken met chopper gunner. Zodra je eenmaal chopper gunner hebt zoek dan een gebouw op waar je hem kan gebruiken want ik ben wel eens in het open gaan liggen en toen heb ik tijdens de chopper gunner een predator missle op mn klote gekregen... dan baal je dus echt redelijk Als je ook slim bent probeer je een Tactical nuke te halen in Domination of Demolition In domination heb je genoeg tijd om een nuke te halen omdat die match redelijk lang duurt Bij demolition hetzelfde geval maar soms kom je met het probleem te zitten dat je ammo op is ... dan voel je je genaaid. Bij demolition zijn minimaal 2 rondes en bij een nieuwe ronde is je ammo aangevult en ook je grenades etc en je killstreak is er nog steeds! Ga het nooit proberen in Team deathmatch want de kans dat je hem daar haalt is niet erg groot want de team kil limiet is als ik het goed zeg 75 en jij moet daar dan meer als 1/3 van halen en je hebt nog 5 medespelers dus ga er niet vanuit dat je hem daar haalt hopenlijk hebben sommige mensen hier iets aan en eventuele kritiek is welkom Reageren
woveriene Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 Even voor de mensen die moeite hebben met nuke halen. Stel als killstreaks in: - Harrier Airstrike - Chopper Gunner - Tactical nuke ofcourse Als je slim bent stel je bij je perk in hardline zo heb je elke killstreak 1 kill eerder zo hoef je dus ipv 7 kills er maar 6 te maken dit scheelt tog wel erg hoor. Loop nooit te snel door het veld heen wees voorzichtig! Zoek een mooie spot op maar blijf daar ook niet te lang want op een gegeven moment zullen ze jou gericht pakken omdat je steeds killt Ga niet om een hoekje zitten als je pro wil overkomen want dat heet gewoon campen en dat is verrekte irritant. Als je dan eenmaal harrier airstrike hebt probeer dan in een veilig plek af te wachten tot bijvoorbeeld iemand een UAV heeft ofzo dan weet je direct waar je vijanden zitten en daar gooi je de harrier op dan maak je bij het bombarderen al redelijk veel kills dat is dan weer in je voordeel want dan hoef je minder kills te maken met chopper gunner. Zodra je eenmaal chopper gunner hebt zoek dan een gebouw op waar je hem kan gebruiken want ik ben wel eens in het open gaan liggen en toen heb ik tijdens de chopper gunner een predator missle op mn klote gekregen... dan baal je dus echt redelijk Als je ook slim bent probeer je een Tactical nuke te halen in Domination of Demolition In domination heb je genoeg tijd om een nuke te halen omdat die match redelijk lang duurt Bij demolition hetzelfde geval maar soms kom je met het probleem te zitten dat je ammo op is ... dan voel je je genaaid. Bij demolition zijn minimaal 2 rondes en bij een nieuwe ronde is je ammo aangevult en ook je grenades etc en je killstreak is er nog steeds! Ga het nooit proberen in Team deathmatch want de kans dat je hem daar haalt is niet erg groot want de team kil limiet is als ik het goed zeg 75 en jij moet daar dan meer als 1/3 van halen en je hebt nog 5 medespelers dus ga er niet vanuit dat je hem daar haalt hopenlijk hebben sommige mensen hier iets aan en eventuele kritiek is welkom Ziet er mooi uit Ik ga het zeker proberen Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 nog een kleine aanvulling wat ik zonet dus weer heb gedaan zodra de harrier binnen is kan je ook tot de volgende ronde wachten bij demolition. De killstreak blijft en je kan de enemie spawnplek dan bombarderen wat dus leidt tot ownend veel kills Reageren
.Senne Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 harrier strike chopper gunner nuke scavenger pro (zul je zeker nodig hebben) hardline pro (tenzij je 7 kills kan halen ipv 6) hier kan je kiezen En best een wapen met heartbeat sensor, dat is zowat mijn nuke class. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 januari 2010 Rapport Geplaatst: 25 januari 2010 harrier strike chopper gunner nuke scavenger pro (zul je zeker nodig hebben) hardline pro (tenzij je 7 kills kan halen ipv 6) hier kan je kiezen En best een wapen met heartbeat sensor, dat is zowat mijn nuke class. Ik heb het idee dat ik beter ben zonder heartbreath sensor dan met heel raar.. Hou er wel rekening mee zodra je word geÉMP dat je dan zonder moet redden want dan is je hearthbreath sensor veranderd in sneeuwbeeld hetzelfde wat je krijgt als je bij de tv de kabel eruit trekt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.